הכוכבת הגדולה של הרגע לבשה לגראמי שמלה של מעצבת ישראלית

מייגן טריינור, הכוכבת החדשה ששרה את הלהיט "All About that Bass", לבשה אמש לטקס הגראמי שמלת ערב שחורה של המעצבת הישראלית גליה להב. כבוד על השטיח האדום

מאת  | ‏ 9 פברואר 2015
השמלה של גליה להב שנתפרה במיוחד לכוכבת (צילום: גטי אימג'ס)

השמלה של גליה להב שנתפרה במיוחד לכוכבת (צילום: גטי אימג'ס)

אם אתם לא חיים על הירח בחודש האחרון בטח שמעתם את "All About that Bass", הלהיט החדש שקשה לא לרקוד לצליליו. על השיר ההיסטרי הזה חתומה מייגן טריינור, זה הזמן לשנן את השם כי היא לגמרי הולכת להיות הדבר הבא. הכוכבת בת ה-21 הגיעה אמש לטקס פרסי המוזיקה החשוב ביותר עם שמלה של המעצבת גליה להב.

עידן להב, בנה של גליה, העובד צמוד לאימא בעסק המשפחתי מספר בראיון ל- FF כי: "לעבוד עם מייגן מהנה מאד. השמלות שלנו הן Custom Made והעבודה איתה על השמלה הייתה תהליך מדהים".

עם אבא גרי. הייתם מאמינים שהיא רק בת 21 (צילום: גטי אימג'ס)

עם אבא גרי. הייתם מאמינים שהיא רק בת 21 (צילום: גטי אימג'ס)

איך היה תהליך העבודה בינכם?
"עבדנו איתה ועם הסטייליסט שלה צמוד. שלחנו להם את הסקיצות, והם שלחו לנו השראות. דרך מייגן רצינו להראות שהשמלות שלנו מתאימות לכולן, בגלל שהן עשויות על פי תפירה אישית ולכן לא רק דוגמניות רזות וגבוהות יכולות ללבוש אותן".

"אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו. כיוון שמדובר בעבודה כה רבה ודקדקנית, אנחנו רוצים לעבוד עם נשים שאנחנו מתחברים אליהן. במייגן ראינו מישהי שאוהבת וגאה בגוף שלה. התחברנו למה שהיא מייצגת".

אין אחד שלא דיבר עליה בחודש האחרון (צילום: גטי אימג'ס)

אין אחד שלא דיבר עליה בחודש האחרון (צילום: גטי אימג'ס)

יש עוד כוכבות שאתם עובדים איתן?
"יש לא מעט. למשל: טיילור סוויפט, בנות משפחת קרדשיאן וג'וליאנה מערוץ E. כולן מחזיקות בארון שמלות של להב, המחכות לאירוע המתאים. בית האופנה שלנו מתעסק בעיקר בייצוא. אנחנו מוכרים בארה"ב, אוסטרליה ויפן, שם יש מודעות ודרישה לשמלות ערב".

אין כמו אבא

טריינור הצעירה הגיעה לטקס הנחשק יחד עם אביה גרי. מפתיע? היא בהחלט לא הראשונה לעשות זאת ובואו לא נשכח שהיא באמת רק בת 21. טריינור, שנחשבת קרובה לכוכבת הותיקה ג'ניפר לופז, קיבלה ממנה טיפים לגבי הטקס ובכלל כשאמרה לה להיות מאד קפדנית בבחירת הדייטים שלה. טריינור, ילדה טובה מסצ'וסטס הקשיבה ללופז ובחרה באבא שאף זרם איתה אחרי הטקס למסיבת האפטר פארטי.

בראיון לערוץ E סיפרה כי את הבשורה שהיא מועמדת היא קיבלה בחמש לפנות בוקר, כשהחלה לקבל טלפונים מחברים והצוות שלה. כולם פחדו שהם מעירים אותה מהשינה והיא צרחה מאושר, "מה זה משנה, זה הגראמי".

על הבמה עם ניק ג'ונאס. תשננו את השם שלה, היא פה להשאר (צילום: גטי אימג'ס)

על הבמה עם ניק ג'ונאס. תשננו את השם שלה, היא פה להשאר (צילום: גטי אימג'ס)

מייגן בש כחול לבן על השטיח האדום (צילום: גטי אימג'ס)מלה המדוברת. כחול לבן על השטיח האדום (צילום: גטי אימג'ס)

כחול לבן על השטיח האדום (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה