מיאמי, ביץ': מה חשבנו על קולקציית הקיץ של H&M?

זה הזמן לקבוע לכם תאריך לחופשת קיץ. הקולקציה החדשה של h&m סטודיו תספק לכם את כל הבגדים שאתם צריכים לחופשה בסטייל. הלהיט של הקיץ למי שעוד לא הפנים: פיג'מות

מאת  | ‏ 3 פברואר 2015
פיג'מוש זה הדבר (צילום: יחצ)

פיג'מוש זה הדבר (צילום: יחצ)

שמש, שמחת חיים ופיג'מות – אלה שלושת התיאורים הכי מתאימים לקולקציית הקיץ של ענקית האופנה השבדית. נדמה כי הבגדים כולם עונים על המוטיב המרכזי והוא להתלבש קול ולא להיראות מתאמץ מדי. אפשר לומר שזו אחת הקולקציות היותר טובות של הרשת.

הפיג'מות הנשפכות עם פסים גבריים ומכנסיים תואמים או בתור ז'קט מעטפת הם גולת הכותרת של הקולקציה.  נכון, כדאי שמי שלובשת את המכנסיים הקצרים עם הז'קט מעל תהיי דקיקה למדי אבל יש לא מעט אופציות גם לבנות עם מבנה גוף שאינו צועד בדרך כלל על מסלול.

צבעים נעימים, כובעים גדולים (צילום: יחצ)

צבעים נעימים, כובעים גדולים (צילום: יחצ)

כמו חברות אחרות בתעשיית האופנה הבינו מעצבי החברה כי שנות השבעים פה. זה מתחיל בג'ינסים מתרחבים, חולצות טי שרט עם שרוולים באורך המרפק ומגוון אוברולים. חשוב להתעכב על הטי שירטים כי מדובר ביציאה פשוט מעולה. הן שקופות אך לא מדי, חשופות אבל עדיין נשארות בגדר טי שירט. הן לגמרי עושות את העבודה.

הקיץ הזה יש לא מעט פרינטים שלגמרי מוסיפים שובבות של קיץ. מצאנו ציפורי פלמינגו, קקטוסים והדפס נחש על שמלת אובר סייז שהופכת מדודתית למגניבה. גם האקססוריז עשו לנו חשק ליום שמש בעיר. אהבנו במיוחד את הכובעים הגדולים, צעיפי הפלמינגו, שרשרת לולאות מגניבה וצמידי זהב שאתן חייבות להצמיד לטי שירט.

לוק מגניב, קול ולא מתאמץ (צילום: יחצ)

לוק מגניב, קול ולא מתאמץ (צילום: יחצ)

גם הבנים לא מקופחים. בעוד הבנות יוצאת לחופשה על חופי מיאמי, הבנים עושים יום כיף אורבני. זקטים קלילים מכותנה, סוויטשירטים מבד סקובה, מעילים עם ריץ' רץ' בצד חולצות שנראות כאילו ללא תיפורים ולא מעט מכנסי טרנינג מבד ג'רזי קליל.

מישהו בא לפאלם ספרינג? (צילום: יחצ)

מישהו בא לפאלם ספרינג? (צילום: יחצ)

גברי ונשי כאחד (צילום: יחצ)

גברי ונשי כאגברי ונשי כאחד (צילום: יחצ)חד (צילום: יחצ)

הבנים דווקא נשארים בעיר (צילום: יחצ)

הבנים דווקא נשארים בעיר (צילום: יחצ)

עוד כמה פריטים ששווה לשים אליהם לב:

קולקציית קיץ

קולקציית קיץ

1. שמלת מקסי, מחיר: 399 שקלים
2. ז'קט, מחיר: 699 שקלים
3. כובע, מחיר: 99 שקלים
4. מכנסיים, מחיר: 199 שקלים
5. שמלה, מחיר: 349 שקלים
6. נעליים, מחיר: 349 שקלים

השאירו תגובה