האאוטלט שכל פאשניסטה חייבת להכיר

אאוטלט סופר משתלם מבית קום איל פו עם סיילים תמידיים על המעצבים הישראלים, בפיו-פיו חוגגים כריסמס כל השנה, מותג תכשיטים אמנותי ואמה צבעונית וכיפית. באנו, ראינו ובעיקר קנינו

מאת  | ‏ 22 ינואר 2015
מבחר ענק של מעצבים ישראלים שווים (צילום: שני סקרלט קגן)

מבחר ענק של מעצבים ישראלים שווים (צילום: שני סקרלט קגן)

Makers Outlet

באמצע הרצליה פיתוח משתרע האאוטלט הכי מגניב שאם עדיין לא ביקרתם בו, אז זה בדיוק הזמן. כמה מגניב? בוא נגיד שמבחר מעצבים כמו: גרטרוד, אווה מנדלבאום, כיסים, סבינה מוסייב, עלמה בנקר, מריה ברמן, ג'ולייט וקאפל אוף מוכרים שם את העונות הקודמות שלהם בחמישים אחוז. כזה מגניב.

Makers outlet הוקם לפני מספר חודשים בשילוב של בית האופנה comme il fau עם המעצבים המשתתפים בו. מדובר במקדש לחובבי האופנה, לגמרי מפלט ראוי למי שרוצה לקנות בגדי מעצבים ישראלים אבל הרבה יותר בזול. הבגדים מסודרים לפי המעצבים, כשלכל אחד יש עיגול בצבע אחר, שם מצוין כמה אחוזי הנחה יש עליו. זה ממש כמו בחלום הרטוב של הפאשניסטה – המון בגדי מעצבים נחשבים שכולם נמכרים בסייל תמידי.

MAKERS ׁבהרצליה (צילום: שני סקרלט קגן)

MAKERS ׁבהרצליה (צילום: שני סקרלט קגן)

האנגר ענק. מייקרס (צילום: שני סקרלט קגן)

האנגר ענק. מייקרס (צילום: שני סקרלט קגן)

ה-Makers הוא מושג הבא לתאר יצרנים פרטיים חובבי טכנולוגיה ביניהם מהנדסים, מעצבים וממציאים יצירתיים. סיביל גולדפיינר בעלת המותג comme il fau לקחה את המילה בהשאלה על מנת להדגיש את חשיבותה של המלאכה. מדובר בעשייה ישראלית מקומית וקהילתית. הרעיון הוא לקחת פריטים מעונות קודמות של מעצבים ישראלים ולמכור אותם באאוטלט שמאגד אותם תחת קורת גג עם דגש על מחירים נוחים.

חווית הקניה באואטלט מרגישה כמו משהו אחר, זו לא עוד חנות מעצבים אלא באמת חלל האנגרי רחב ידיים מלא בגדים ואקססוריז שבא לך לקחת הכל לתא המדידה ולא לצאת משם. החלל נעים, מעוצב בפרטי אומנות כשלצד הבגדים תלויים מחשבי כיס ענקיים כדי שיהיה אפשר לחשב בנוחות את ההנחה על כל פריט.

מעבר לסיילים השווים שיש שם באופן קבוע, יש בתוך ההאנגר חדר קסום שנקרא "חדר מעבירות". מדובר בהמשך ישיר לפרויקט "מעבירות" המסורתי של comme il faut המחבר בין הלקוחות לקהילה. כלומר את יכולה להביא פריטים ישנים של המותג ולקבל עליהם החזר. בנוסף, מי שקונה פריטים מתוך החדר הזה בעצם תורמת את הכסף לאחת העמותות לפי בחירתה.

טווח מחירים: 59-799 שקלים
Makers outlet מדינת היהודים 89, הרצליה פיתוח

 

הכל יפה שם (צילום: שני סקרלט קגן)

הכל יפה שם (צילום: שני סקרלט קגן)

חלק מהפריטים שאפשר לרכוש במייקרס (צילום: יח"צ)

חלק מהפריטים שאפשר לרכוש במייקרס (צילום: יח"צ)

מעורר השראה (צילום: שני סקרלט קגן)

מעורר השראה (צילום: שני סקרלט קגן)

Pioo pioo

מעצבת האופנה מור ולין בעלת המותג pioo pioo מאוהבת בכריסמס. אולי בגלל שאנחנו לא חוגגים את החג הזה, היא הרגישה מקופחת ובנתה קולקציה שלמה כפיצוי. מה היא לא הכניסה לפריטים: עצי אשוח, מתנות, פתיתי שלג ואפילו איילים.

נדמה כי ולין לא מתביישת בבחירות העיצוביות המתקתקות שלה. זה לגמרי כתב היד שלה והיא הולכת איתו עד הסוף. למי שמגיע לסטודיו המקושט כולו לרגל החג (גם חודש ומשהו אחרי) עלול לרגע להתבלבל ולפתוח איזו מתנה שמחכה מתחת לעץ.

מרי כריסמס! פיו פיו (צילום: איתן טל)

מרי כריסמס! פיו פיו (צילום: איתן טל)

גם איילים בתמונה (צילום: איתן טל)

גם איילים בתמונה (צילום: איתן טל)

כמו בקולקציות קודמות של המעצבת אפשר למצוא בעיקר שמלות וחצאיות. מכנסיים פחות מדברים אליה וזה הגיוני שחושבים על קו העיצובי של המותג. בניגוד להרבה מעצבים צעירים, ולין לא מפחדת להשתמש בצבעים נועזים (וכן, כשאנחנו אומרים נועזים אנחנו מתכוונים לחצאית סגולה ולמעיל תכלת) ובדים כמו קטיפה ומשי שפחות שכיחים במחוזותינו.

הצד החזק של pioo pioo היה ונשאר המעילים. שמלות המעיל נשארו איתה מעונות קודמות וטוב שכך. מדובר באחד הפריטים היותר מחמיאים ומגניבים שיש. במיוחד אהבנו את זה עם הפרינט של הסוכריות שיצרה המעצבת בעצמה. למי שמחפשת משהו יותר רגוע יש גם לא מעט ז'קטים רכים ונעימים מבדי הטנסל וקופרו בנקשרים במותן.

טווח מחירים: 480-1,200 שקלים
להשיג בגת רימון 13, תל אביב ובחנות האון ליין

אלמנטים מתוקים (צילום: יח"צ)

אלמנטים מתוקים (צילום: יח"צ)

החורף הפך פתאום לכיפי (צילום: איתן טל)

החורף הפך פתאום לכיפי (צילום: איתן טל)

בגדים שכיף להיות בהם (צילום: איתן טל)

בגדים שכיף להיות בהם (צילום: איתן טל)

DAJ darya

לפעמים צריך לדעת לאיזו משפחה להיוולד. ליאת טופל, המעצבת מאחורי מותג התכשיטים DAJ darya היא דוגמא מושלמת לאחת שידעה. טופל היא נצר למשפחה העומדת מאחורי מותג הטקסטיל היוקרתי רנבי, המייבא לארץ בדים של מיסוני, הרמס ועוד אחרים וטובים. כיאה לעסק משפחתי, טופל עובדת בחברה במחלקת השיווק וקשרי אדריכלים, אך בזמנה הפנוי עוסקת במה שבאמת מלהיב את חושיה היצירתיים, עיצוב תכשיטים.

לא במקרה היא הגיעה לתכשיטים. סבה הפולני היה תכשיטן ויהלומן בתל אביב הישנה והטובה. ממנו וכן מסבה השני הפרסי שהקים את רנבי, זיקקה את התשוקה לתכשיטים המשלבים טקסטיל איכותי ויוקרתי לכדי פריטים ייחודיים ואמנותיים.

את DAJ darya הקימה לפני כשלוש שנים, כשכל שנה יוצאת קולקציה חדשה. השם מסמל, אם תהיתם, את המילים Design, Art, Jewelry יחד עם "דריה" השם שטופל תמיד חלמה להעניק לבתה. אך כיוון שהמותג הוא הבייבי הראשון שלה, החליטה לקרוא לו בשם זה.

ליאת טופל ל- DAJ darya (צילום: יח"צ)

ליאת טופל ל- DAJ darya (צילום: יח"צ)

מימין לכיוון השעון: שרשרת Niloufar, טבעת Nuria, שרשרת Fariba (צילום: יח"צ)

מימין לכיוון השעון: שרשרת Niloufar, טבעת Nuria, שרשרת Fariba (צילום: יח"צ)

התכשיטים בעלי נוכחות, מלאי דרמה ואמירה אישית, ומתאימים לנשים אמנותיות המעריכות עבודת יד עשויה בקפידה. טופל מקפידה על החומרים הטובים ביותר. פליז בציפוי מתכת 24 קראט, בשילוב טקסטיל שהיא מלקטת מרנבי – משי, אורות, נוצות, ויסקוזה, גדילים וכן פסמנטירי יוקרתי של בתי העיצוב הגדולים בעולם. כך תוכלו לענוד פיסות עיצוב של מיסוני וקנזו במכלול של תכשיט מתוחכם ואלגנטי.

בין התכשיטים המוצלחים ביותר, אפשר למצוא את שרשראות הגדילים הטרנדיות, בעיקר Fariba הלבנה וצמיד Arezou הפתוח מאחור ומשלב חוטים עדינים בצבעים שישתלבו עם כל פריט לבוש שהוא, אך עדיין יתבלטו בטוב טעם.

מלבד הקולקציות הרשמיות, ניתן להזמין מטופל פריטים בעיצוב אישי, ואף להחליף את הפליז בזהב אמיתי. אך גם אם לא בחרתם בעיצוב פרטי, תשמחו לדעת שכל הפריטים במהדורות מוגבלות, וכך כל תכשיט הופך אינדיבידואלי, ייחודי, שיסובב ראשים.

להשיג באתר המותג וכן בחנות רנבי, ה' באייר 30, כיכר המדינה, תל אביב
טווח מחירים: 100-500 דולר

שרשרת Mashgan וצמיד Arezou (צילום: יח"צ)

שרשרת Mashgan וצמיד Arezou (צילום: יח"צ)

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

מימין לכיוון השעון: טבעת Ortusejan, צמיד Soheila, שרשרת Manige, צמיד Hinta (צילום: יח"צ)

מימין לכיוון השעון: טבעת Ortusejan, צמיד Soheila, שרשרת Manige, צמיד Hinta (צילום: יח"צ)

אמה

להיכנס אל תוך חנות של אמה זה כמו להיכנס לחנות ממתקים. ברגע אחד העיניים נשטפות בצבעים בהירים, מרקמים פופיים, והכל במתיקות אין סופית.

הפריטים באמה מיובאים באופן בלעדי על ידי שתי הנשים שהקימו את החנות לפני כתשע שנים, לירית צימרמן-צימט ושרית גוטרמן-אבישי. שתיהן הגיעו מתחומים שונים לגמרי, אבל החליטו להפוך למקצוע את התשוקה לאופנה. בכל מספר חודשים הן טסות למזרח הרחוק ומביאות מקוריאה, סין והונג קונג בגדים, נעליים ואקססוריז שבנות לא יכולות לעמוד בפניהם.

שרית היא הוינטג'ית מבין השתיים, בעוד שלירית היא האורבנית. יחד הן אוספות תמהיל נכון של פריטים המהלכים על הגבול שבין שני העולמות הללו. מסריגים בצבעוניות בהירה ומעושנת עם שילוב חרוזים, פנינים ופונפונים לצד עליוניות ווסטים משופשפים, ועד נעלי עקב מחודדות מול מגפונים צבאיים.

שמלות ועליוניות מוצלחות באמה (צילום: דנה קרן)

שמלות ועליוניות מוצלחות באמה (צילום: דנה קרן)

במבי מעודכן (צילום: דנה קרן)

במבי מעודכן (צילום: דנה קרן)

יחד עם הפריטים המיובאים, בנות אמה מקפידות על הצגת פריטי מעצבים ישראליים, המהווים כ-20% מסך הקולקציה בחנויות. בין המעצבים אפשר למצוא את עמית שלום, שרון בועז, שלי דהרי ומיטל טולדו.

אמה כבר חולשת על ארבעה מיקומים אידיאליים – שנקין, קניון עזריאלי, קניון שרונים וקניון שבעת הכוכבים. הסטייל מתאים לנשים רומנטיות שאוהבות להתלבש, להתגנדר, וליהנות מחוויית השופינג. אנחנו אהבנו את השמלות הנשיות עם הפרינטים הלא-קונבנציונליים, הסווטשירטים החמודים ואת קולקציית משקפי השמש השווה.

בכל יום ראשון מגיעים פריטים חדשים לחנות, כשכולם מתומחרים באופן הגון, כזה המאפשר לקנות את מה שרוצים, לא רק בסוף עונה. גם היותה של אמה "חנות טבעונית" המקפידה לא למכור פריטי עור, אלא רק דמויי עור באיכות הגבוהה ביותר ראויה לציון, ומאפשרת לקנות ללא רגשות אשם.

להשיג בסניפי הרשת
טווח מחירים: 89-549 שקלים

סווטשירטים נכונים (צילום: דנה קרן)

סווטשירטים נכונים (צילום: דנה קרן)

השאירו תגובה

 

  • שיואו! תקשיבו!
    הייתי באאוטלט הזה, הקניות הכי טובות שעשיתי השנה. הכל הכי שווה!! מחירים מעולים, מעצבים היסטריים. חייבת חייבת לחזור לשם בקרוב.

    מאת: שופקוהוליק |‏ 26 בינואר 2015 | 14:34
  • hot ! hot ! hot ! אני באהההה

    מאת: אורח |‏ 26 בינואר 2015 | 14:27
  • האאוטלט של קום איל פו נהדר. כבר הייתי שם :-) וסחתיין על החנות "אמה". הרי אף אחת מאיתנו לא הייתה רוצחת את הכלב או החתול הפרטיים שלה כדי לעשות ממנו נעליים או תיק או מעיל. כך גם אין סיבה לעשות זאת לבעלי חיים אחרים.

    מאת: טבעונית שמחה |‏ 23 בינואר 2015 | 23:03
  • הייתי שם. יפה מאוד אבל יקר בטירוף!

    מאת: אורח |‏ 23 בינואר 2015 | 16:31
  • הסווצ'רט עם החתולים פשוט מקסים

    מאת: ענבר |‏ 23 בינואר 2015 | 00:38
  • הדבר הכי שווה בחנויות של אמה זה הקולבים!

    מאת: נופר |‏ 23 בינואר 2015 | 00:38
  • חייבת לבקר באאוטלט הזה דחוף!!

    מאת: אלמוג |‏ 23 בינואר 2015 | 00:37
  • מתה על הדברים בפיו פיו אבל מאוד יקר.. חבל

    מאת: זהבה |‏ 22 בינואר 2015 | 20:02
  • אמה חנות מדהימה אבל ממש לא נכון לומר עליה שהמחירים הוגנים.. מאוד יקר שם

    מאת: ספיר |‏ 22 בינואר 2015 | 19:58
  • איפה הייתם עד היום???? למה לא ידעתי על האאוטלט הזה?

    מאת: רינת |‏ 22 בינואר 2015 | 19:56