משחקי הזהב: קולקציית תכשיטים לא כמו שחשבתם

קרן וולף מפתיעה עם קולקציה המושפעת מהאייטיז ועולם הספורט, שו מייקר עם נעליים הכי נוחות ומגניבות, Free People עושים עלייה בסטורי והאתר מיס ביהייב מספק לנו את כל הטרנדים שאנחנו צריכים עכשיו. באנו, ראינו, קנינו

מאת  | ‏ 15 ינואר 2015
קרן וולף (צילום: עידו איז'ק)

קרן וולף (צילום: עידו איז'ק)

קרן וולף

מעצבת התכשיטים קרן וולף אוהבת לחזור בזמן. הקולקציות שלה מצליחות בכל פעם מחדש להפוך עשור אחר לרלוונטי ונכון לכאן ועכשיו. כך גם עם קולקציית האביב-קיץ החדשה שלה, השואבת השראה משנות השמונים. אותו עשור חשוך אופנתית מצליח בעזרת עיצוביה המקוריים להיות מגניב וחדשני, כזה שאולי היינו אף שוקלים לחזור אליו, אם היה מאובזר בתכשיטים שלה.

מלבד האייטיז הצבעוניים, קו מנחה נוסף לקולקציה היה סימן האינסוף, צורת ה-8 המאוזנת, ללא התחלה או סוף. האינפיניטי המעוגל, עם קווי מתאר ברורים וסימטריים, מיתרגם אל שרשראות, צמידים, טבעות ועגילים באופן מופלא ולא שגרתי.

אל אותם עולמות השראה הצטרף גם עולם הספורט, מה שלא היינו בהכרח מצפים מוולף הוינטג'ית העדינה. ואיכשהו, זה עובד מעולה. אביזר שיער במראה מצחייה מוזהבת, כפפות עור מנוחשות המתלבשות על היד כמו כפפות איגרוף, הפריטים המתוכשטים האלו נראים כאילו נלקחו היישר מארון האקססוריז של ריהאנה, והם מראה מרענן אצל וולף, המציגה יכולת התחדשות ומקוריות.

ספורטי ספייס (צילום: עידו איז'ק)

ספורטי ספייס (צילום: עידו איז'ק)

צמידים מורכבים, טבעות דרמטיות, שרשראות מלאות נוכחות ואביזרי שיער ייחודיים, הפריטים העשויים עבודת יד של וולף ישדרגו כל חולצת בייסיק שחורה או שמלת מקסי בוהמיינית. אנחנו אהבנו בעיקר את שרשראות הקולר המוזהבות. עדינות ומינימליסטיות, הן מצליחות להתבלט בצורה יוצאת דופן, וימשיכו להיות רלוונטיות עוד שנים קדימה.

אמנם וולף מתנתקת העונה מעולם האסוציאציות הרומנטי והעדין שכה מזוהה עמה, אבל עדיין אפשר לראות את כתב ידה. התכשיטים אלגנטיים, על זמניים ומתאימים לבחורות רומנטיות שיכולות להתרפק על שיר של סינדי לאופר לא פחות משיר של ז'ק ברל.

טווח מחירים: 290-1,650 שקלים
להשיג בחנויות קרן וולף: ה' באייר 18, תל אביב; שבזי 1, תל אביב

כל הנוצץ זהב (צילום: עדי גלעד)

כל הנוצץ זהב (צילום: עדי גלעד)

שרשראות קולר נכונות (צילום: עידו איז'ק)

שרשראות קולר נכונות (צילום: עידו איז'ק)

איניפינטי או מיקי מאוס? (צילום: עידו איז'ק)

איניפינטי או מיקי מאוס? (צילום: עידו איז'ק)

וינטג' בנשמה (צילום: עדי גלעד)

וינטג' בנשמה (צילום: עדי גלעד)

שומייקר

יותר מעשר שנים שענבר יוסיפון מעצבת נעליים למותג "שומייקר". יוסיפון לא רק קשובה לטרנדים בעולם ועם יד על הדופק בכל מה שקשור לגזרה ולמבנה של הנעל, היא גם עושה נעליים מאד נוחות. אם פעם חשבנו שנעליים נוחות חייבות להיות מיושנות, אז "שו מייקר" מורכב מנעליים סופר מגניבות וממש נוחות.

בקולקציית החורף בחרה יוסיפון בלא מעט נעליים שטוחות. לכל נעל יש את הטאץ' שלה שהופכת אותה לאחרת. אהבנו במיוחד את הסליפרס עם העור הכחול והפפיון, ואת דגם האוקספורד עם הפוני מעור שמגיעים בכמה צבעים. נכון, מדובר בדגמים טרנדים מאד, אבל לא כאלה שייעלמו בעונה הבאה.

נוחות בטירוף (צילום: רוני כנעני)

נוחות בטירוף (צילום: רוני כנעני)

גם נעלי העקב של המותג נוחות בצורה יוצאת דופן. העקב, גם כשהוא מגיע ל-8 ס"מ, הוא עבה במידה ובעיקר גורם לך לתחושת יציבות. תחושה שאת יכולה לנעול אותן ליותר מדרינק קצר בערב. יוסיפון עושה נעליים לנשים שאוהבות להיות נשים. כאלה שחשוב להן להיראות מתוחכמות, טרנדיות אבל יותר מהכל קלאסיות.

בניגוד ללא מעט קולקציות חורף הנעליים של שו מייקר צבעוניות. נכון, יש שחור וכחול ואפור לכל מי שדורשת, אבל יש גם כל כך הרבה אופציות אחרות. "נעליים זה כתם צבע כל כך קטן", אומרת יוסיפון ובצדק, "למה לא לתת קצת שמחת חיים בתוך הטוטאל לוק".

חשוב לציין כי כל הדגמים של המותג מיוצרים בארץ. מעבר למעקב האישי אחרי הייצור במפעל  יש פה חשיבה על תעשיית האופנה במקומית וחשיבות בייצור הישראלי.

טווח מחירים: 640-1100 שקלים
להשיג: במתחם התחנה , בקניון רננים, בסטודיו בתל אביב (בתיאום מראש) או בחנות און ליין

לכל זוג טאץ' ייחודי (צילום: רוני כנעני)

לכל זוג טאץ' ייחודי (צילום: רוני כנעני)

עקבים המעניקים תחושת יציבות (צילום:רוני כנעני)

עקבים המעניקים תחושת יציבות (צילום:רוני כנעני)

FREE PEOPLE לסטורי

תוך כדי סערת השמועות על כך ש"אורבן אאוטפיטרס" מגיעים לישראל, בשקט בשקט, אנשי סטורי הביאו אליהם את מותג הבת הבוהמייני של אורבן, Free People, וזו, ליידיז, בשורה משמחת ביותר. על פי המותג, שנולד בשנת 1984 בפילדלפיה, הוא פונה לנשים "אינטליגנטיות, עצמאיות, בעלות ביטחון עצמי שטורפות את החיים בשקיקה". וביננו, מי לא הייתה רוצה לענות על כל הפרמטרים האלו?

מדובר בשילוב שבין איזבל מרנט לדה רואו של האחיות אולסן. מעין קז'ואל-טרייבל-בוהמיין שיק, הגורם לנו לארוז את כל הפריטים במזוודה ולטוס לביג סור בקליפורניה. חולצות המשי והתחרה, חצאיות מלאות החרוזים והסוודרים הגדולים והמחממים מייצגים באופן מושלם את איך שהיינו רוצות להתלבש ולהלך בעולם – עם ביטחון, נונשלנטיות והמון קול.

פרי פיפל בישראל (צילום: יח"צ)

פרי פיפל בישראל (צילום: יח"צ)

סטורי מתחדשים לא רק במותג הורס, אלא גם בחנות חדשה וכיפית בקניון רמת אביב, וכן באתר משודרג השומר על חוויית הקנייה כמו בחנויות, עם מחלקת ליבינג טרייה, יותר מ-40 מותגים שונים ושווים וכן משלוחים והחזרות חינם, מה שהופך את החוויה להכי חו"לית שיש.

טווח מחירים: 149-1,149 שקלים
להשיג בחנויות סטורי ובאתר 

עשו עלייה (צילום: יח"צ)

עשו עלייה (צילום: יח"צ)

להתכסות בקול (צילום: יח"צ)

להתכסות בקול (צילום: יח"צ)

MISS BEHAVE

אתרי שופינג ישראליים צצים בהמוניהם באופן מעורר גאוות יחידה, ומוכיחים שגם בארצנו הקטנטונת הבינו כבר את כוח הקנייה האינטרנטי, ואת העובדה שלפעמים נעדיף לרכוש משהו בפיג'מה בסלון מאשר לנסות להרשים את המוכרת בחנות.

אחד מאותם אתרים הוא "מיס ביהייב" שהוקם על ידי מיכל בירן-ירושלמי, שהגיעה מעולם האופנה הקמעונאי ורצתה מקום בו היא יכולה לבטא את החזון האופנתי שלה. האתר מלא בכל טוב טרנדי, עם נגיעות בייסיקס שיכולות למלא מלתחה שלמה. את הפריטים היא מייבאת מקוריאה, הונג קונג ותאילנד, עם דגש על מה שהכי נכון לאותו הרגע.

טרנדי ונכון. מיס ביהייב (צילום: בנימין אדם)

טרנדי ונכון. מיס ביהייב (צילום: בנימין אדם)

האתר מציע טוטאלוקים מלאי סטייל, כאלו שאפשר לרכוש מכף רגל ועד ראש. החל מסווטשירטים שווים, ז'קטים מעולים ומכנסיים מחמיאים, וכן תיקים ותכשיטים שכל אחת הייתה שמחה לאמץ. הכמויות מכל פריט הן מצומצמות, מה שמאפשר ייחודיות והיבדלות מהשאר. מוצלחים בעיקר הם העליוניות השונות כמו הז'קט הצבאי המתוכשט קלות והסווטשירטים הטיפוגרפיים.

להשיג באתר Miss Behave
טווח מחירים: 49-399 שקלים

כל מה שצריך במלתחה (צילום: גלעד בר שלו)

כל מה שצריך במלתחה (צילום: גלעד בר שלו)

טוטאלוק (צילום: בנימין אדם)

טוטאלוק (צילום: בנימין אדם)

השאירו תגובה