מצאנו את השמלה שתקרר לנו את הקיץ

וגם: מה חשבנו על הקולקציה החדשה של לי קופר, חנות בגדים מתוקה להפליא ואמן שמעצב הדפסים קוליים במיוחד | באנו, ראינו, קנינו

מאת  | ‏ 21 אוגוסט 2014

באנו >>

סתיו חורף 2014-15 של לי קופר
לי קופר, השייכים לקבוצת בריל, החליטו להציג את קולקציית החורף של המותג במפעל הנעליים הנושא את שם הקבוצה ונסגר בשנה האחרונה. המפעל, שייצר נעליים עבור הצבא במשך עשרות שנים, הפך לפקטורי לג'ינסים ליום אחד בלבד. מיקי פמיליה, המעצבת הראשית החדשה של המותג, הסבירה כי גם העונה הדנים מהווה את מרכז הקולקציה של לי קופר.

בין הדגמים הרבים הקיימים במחלקת הג'ינסים אהבנו את ה"היי לולה", הגרסה הגבוהה למכנסי הלולה המוכרים והנמכרים. כמו כן, שמנו עין על ה"מונה" – הורסיה של המותג לבויפרנד ג'ינס שמצליחה אפילו להחמיא. יש שימוש בבדי COTTON SPANDEX בדנים, המציעים גמישות ונוחות.

לי קופר, הבשורה לסתיו-חורף | צילום: עומר מסינגר

העונה ישנו דגש רב על לוק במראה אנגלי קר, מבחינת גוונים, הדפסים (של דגל אנגליה, למשל), ושילובי פריטים בסגנון קיימברידג'י סטודנטיאלי. מעבר למכנסי הג'ינס, מצאנו גם שמלות רבות, מכופתרות ובגזרות זרוקות, חולצות עם פרינטים מעניינים וסוודרים מפנקים. פלטת הצבעים החורפית בגוונים של חרדל, בורדו, אינדיגו וקרם למיניהם.

טווח מחירים: ג'ינס 329.90-349.90 שקלים, טופים 79.9-229.9 שקלים, שמלות 129.9-279.9 שקלים, מעילים 179.9-449.9 שקלים.
להשיג בכל סניפי הרשת.

חולצות, שמלות, ג'ינסים | צילום: אלכס בן ארי

ג'ינסים גמישים ומחמיאים | צילום: עומר מסינגר

בוטיק שוגר מאמא

השבוע מצאנו חנות ממתקים היסטרית במיוחד, פנינה מתוקה מחוץ לגבולות תל אביב בלב האזור המסחרי של הרצליה פיתוח.

מיטל טייב למדה אופנה במילאנו והחליטה לפתוח חנות בארץ, שתייבא מגוון של מותגים מיוחדים שטרם הגיעו לארץ. לפני מספר חודשים היא הגשימה את החלום, ובחנות הפופית והצבעונית שלה ניתן למצוא ים של פריטים שהם חגיגה לעיניים.

חנות קטנה ומטריפה. שוגר מאמא | צילום: יוסי מויאל

בין המעצבים ניתן למצוא את ניל בארט, ננושקה, קשארל, ת'אקון אדישן, נעליים של מעצבת ישראלית העובדת במילאנו בשם SI-V, נעליים מיוחדות של Dukas ועוד רבים וטובים, כמו גם מחלקת וינטג' מיוחדת המציעה פריטים לוהטים של בתי אופנה נחשבים.

העיצוב המדליק והייחודי של החנות בולט בנוף הבוטיקים בארץ, המחירים קצת פחות עושים נעים בלב. בהתאם למיקומו של הבוטיק, הוא מתאים בעיקר לסוג אוכלוסיה ספציפי שיכול להנות מה"ממתקים" הללו. היתר יכולים רק להיכנס וליהנות מהיופי.

טווח מחירים: 250-3,000 שקלים.
מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח.

אוי, הנעליים | צילום: יח"צ

רגע לפני תום עונת הרחצה. בגדי הים של שוגר מאמא, כנראה שלא תמצאי מישהי על החוף עם אותו בגד ים | צילום: אילן סבירסקי

ייבוא מיוחד מרחבי העולם, מאירופה ועד אוסטרליה | צילום: יח"צ

ראינו >>

קולקציית הריזורט של סטודיו V
קולקציית הריזורט של ורד בוחבוט למותג "V" מתאפיינת ברצון עמוק לקפוץ למים העמוקים. בוחבוט, 29, היא בוגרת מוסד האופנה הנחשב מרנגוני בלונדון במסגרתו סיימה בהצטיינות. הכל היה מסודר, אחרי הלימודים הייתה אמורה לצאת להתמחות בבית האופנה המבוקש ז'יל סנדר. מוות פתאומי של בת משפחה קטע את התוכניות המסודרות של בוחבוט והיא חזרה לארץ ועבדה כשלוש וחצי שנים כמעצבת קו הנשים של גולף.

כעת משיקה ורד את הקולקציה השנייה שלה למותג העצמאי שפתחה. אם להגדיר אותה במשפט – מדובר בקולקציה אלגנטית אך שובבה. בקולקציה, 23 פריטים, כמעט כולם משחק את משחק הניגודים: אטום מול שקוף, פרינט מול חלק, חיתוכים גאומטריים מול קווים נקיים. יש פה אלגנטיות שמורה היטב מול רצון לפרוץ את הגבולות החוצה.

רצון לקפוץ למים. סטודיו V | צילום: נועה יפה

המוטיב החוזר בקולקציה הוא מבנים ארכיטקונים כמו גשרים ובריכות שחייה. הגשר מופיע בלא מעט מהפריטים בקולקציה, לאו דווקא במקומות שחשבנו שנמצא אותו. הוא מפתיע ומחבר בין מקומות לא שגרתיים ועושה את הכל להרבה יותר מעניין.

הפריט הבולט ביותר היא שמלה בגזרת A עם פרינט של בריכה. מה ששמעתם. בעלה של בוחבוט, לגמרי במקרה, הוא מעצב גרפי, השניים צילמו את המים בבריכה והגדילו את הפרינט לכדי שמלה. מעבר לצבע הקייצי והכיפי, מדובר בשמלה סופר מחמיאה וחד פעמית.

להשיג בסטודיו המעצבת בתיאום מראש ובבוטיק אמילקה.
טווח מחירים: 450-1,700 שקלים.

אלמנטים ארכיטקטוניים | צילום: נועה יפה

ניגודים של פרינט מול חלק, אטום מול שקוף | צילום: נועה יפה

שמלות מחמיאות שתופסות את העין | צילום: נועה יפה

אלגנטיות מול רצון לפרוץ החוצה. סטודיו V | צילום: נועה יפה

קנינו >>

חנות הפופ אפ של פילפלד
ניר פלד (28), הידוע יותר כפילפלד, מוכר מאוד בסצינת העיצוב והאמנות האורבנית הישראלית וכוכב עולה בסצנה העולמית. את דרכו החל פילפלד כמעצב הזמנות למסיבות ופוסטרים להופעות. עם השנים התפתח והפך לאמן סטריט מוכר שניתן לזהות את כתב ידו העיצובית מרחוק.

לכל מי שהגיע לפסטיבל רוקנרולר האחרון כדי לצפות בפיקסיז או בסאונד גארדן ראה את העיצובים של פלד שמיתגו את המופע.

ניתן לזהות את כתב היד העיצובי. פילפלד | צילום: יח"צ

כיאה למעצב רב תחומי, פלד גם נוגע בבדים ובהדפסים. הקולקציה החדשה שלו, אותו הוא משיק בחנות הפופ אפ במועדון התדר התל אביבי, מלאה בהדפסים הכה מזוהים איתו

בחנות ובאתר של המעצב תוכלו למצוא טישרטים עם פרינטים של ציפורים, עיניים ונגיעות של פסלים אפריקאיים. פילפלד חוזר על הפרינטים שלו כפטרנים קבועים בשחור לבן. ההדפסים מגיעים בטישרטים, גופיות, חולצות בטן חתוכות ואפילו סקינים לפלאפונים.

בכל הפריטים ניכרת תשומת הלב והקפדה על הפרטים הקטנים שיעשו את הטי שירט הבייסיק שחובה בכל ארון למשהו כל כך יותר מגניב.

טווח מחירים: 70-130 שקלים.
להשיג בחנות הפופ אפ ב"תדר" מ-26/8 ועד 1/9 ובאתר הבית.

תבניות קבועות בשחור ולבן | צילום: יח"צ

ההדפסים על גבי מגוון מוצרים | צילום: יח"צ

השאירו תגובה