האח הקטן של ורסצ'ה קופץ לביקור

וגם: רוח הים של רינה צין, סוד הפרטים הקטנים של נעמה בצלאל ומותג מיוחד למידות ביניים | באנו, ראינו, קנינו

מאת  | ‏ 3 יולי 2014

באנו >>

השקת חנות הפופ אפ של ורסוס
האח הקטן של ורסצ'ה מקבל חנות שלמה לעצמו, שתעמוד למשך חודש ימים בתוך מתחם פקטורי 54 בקניון רמת אביב. ממש כמו האח הגדול, גם האיטלקי הקטן והשובב מורכב מאותו סגנון צבעוני, מלא בפרינטים וסקסי, ומיועד לקהל צעיר יותר.

במבט מהיר בקולקציית החורף של המותג די ברור מדוע הוא נחשב לפייבוריט של ג'ניפר לופז וכוכבות פופ נוספות. רוח פאנק צעירה ובועטת מלווה את הפריטים כולם, בין אם מדובר בסיכות הבטחון – אלמנט מרכזי של ורסוס, בעיקר בקולקציה הנוכחית – צבעוניות עזה, הרבה שחור ובדים צמודים במיוחד. על אף ההיסטריה של צבעי הניאון והפרינטים ניכר שדונטלה נרגעה מעט בעיצוביה, השפה היא אותה שפה, אבל פחות היסטרית והרבה יותר לבישה.

הפופ אפ של ורסוס בפקטורי 54 | צילום: יח"צ

סקסי, סקסי, סקסי. ורסוס לפקטורי 54 | צילום: יח"צ

אהבנו מאוד שמלת המיני המנומרת ושמלת המיני השחורה עם שרוולים קטנים ושני ניטים מתחת לצווארון, שתיהן מציעות לוק סקסי ונועז אבל באופן אלגנטי להפליא.

המחירים, כמובן, גבוהים, אבל ביחס לורסצ'ה מדובר על טווח שהוא יותר נגיש.

טווח מחירים: שמלות ומכנסיים 1,790-4,490 שקלים; ז'קטים 4,790-5,999 שקלים; תיקים 1,690-2,790 שקלים.
פקטורי 54, קניון רמת אביב.

אהבנו: פרינט חייתי, צבעוניות, סיכות ביטחון | צילום: מיכאל טופיול

קולקציית הקיץ והחנות החדשה של פזית קידר
כבר עשרים שנה שפזית קידר נמצאת עמוק בתוך תעשיית האופנה. לאחר שסיימה את לימודיה בשנקר עבודה בעיקר "מאחורי הקלעים" כקניינית ומנהלת רשתות, עד שיום אחד החליטה לצאת לדרך עצמאית ובשנה שעברה הציגה את הקולקציה הראשונה שלה.

לפני כחודשיים אספה המעצבת את כל מטלטליה אל עבר משכן חדש שיתפקד כסטודיו וחנות, במיקום המופלא של נווה צדק.

בקולקציית הקיץ חיפשה קידר את האסתטיקה של הגיאומטריה, והיא עשתה זאת דרך תפרים בזוויות שונות וגזרות הנדסיות, וכן מהן המשמעויות השונות המתקבלות דרך שילוב בין טקסטורות – כמו נפח הבגד המשתנה והדרך בה הפריט נופל על הגוף.

פזית קידר. קווים נקיים | צילום: יח"צ

לצד צבעים קלאסיים ומונוכרומטיים של שחור, אפור ולבן ניתן למצוא צבעים נהדרים כמו סלדין, כחול וגם מעט פרינטים.

קידר מעצבת תכשיטים, שלא תמיד מדברים בדיוק באותה שפה של הבגדים, אך העונה היא הצליחה לפתח קו שממש מתכתב עם קולקציית הקיץ. בחלק מהתכשיטים היא בדקה את הקשר בין חומרים פראיות וטבעיות לבין צורות וחומרים "קרים" ומתכתיים, ובחלק השתמשה בקווים באופן רפטטיבי קווים רבים אחד לצד השני המייצרים תנועה מסוימת.

טווח מחירים: חולצות 250-590 שקלים; מכנסיים 490-690 שקלים; שמלות וחצאיות 330-1,100 שקלים; תכשיטים 200-1,125 שקלים.
כל ישראל חברים 4, נווה צדק, תל אביב.

גזרות נקיות, מראות שקטים | צילום: יח"צ

שימו לב לשילוב הבדים, הפליסה המציץ. השרשרת מתכתבת עם המראה | צילום: יח"צ

קולקציית הקיץ והחנות החדשה של רינה צין
מי שעובר ליד החנות של רינה צין מיד רוצה להיכנס. חלון הראווה בחנות החדשה בדיזנגוף עוצב ברוח הקולקציה, עם שמלת חבצלות מים שעושה חשק לטיול על חוף הים.

וזוהי בדיוק הקולקציה, בניחוח קיצי, נוח ונקי. פריטי בוהו שיק עם אלמנטים מחויטים ובעיקר הצווארונים שצין כל כך אוהבת, שלא חונקים אלא דווקא מציעים מראה "לבוש" אבל מאוד משוחרר. עוד מצאנו משחקי שקיפויות, קפלים, גזרות רחוקות מהגוף אך עד מחמיאות. הבדים הטבעיים, וואל, משי, כותנה ופשתן, נופלים ברכות על הגוף.

חלון הראווה של רינה צין | צילום: עמית גושר

השמלות של רינה | צילום: אלון שפרנסקי

אהבנו מאוד את השמלות המתוקות שמתאימות לכל גיל – כפי שמדגימה היטב נועם פרוסט הצעירה, שלובשת בקטלוג את אותם פריטים שגם בת שישים יכולה ללבוש. בקטלוג מופיעות יצירות של האומנית- צלמת הלן שפילמן, והקשר לקולקציה הוא דרך דימויים עדינים ונקיים כמו חבצלות מים, ענפי שיבולים או קיר סלעים.

עוד אפשר למצוא שם ז’קט עם בטנת משי פרחונית שנראה בוהמייני וקליל, חולצות לבנות מכותנת ז’קארד ושרוולי משי, ז’קט פשתן לבן עם וול משי בכפתרה ומכנסיים קצרים תואמים בעלי גומי – כל אלה חפים מחיבורי בדים עודפים או עומס אחר ומהווים לכן אופציות נינוחות לקיץ, לפחות ויזואלית.

הצבעוניות מתקשרת עם החול והחוף, שמנת, בז', לבן וגווני הכחול.

טווח מחירים – מכנסיים 840-1590 שקלים, שמלות 840-1690 שקלים , חולצות 690-1390 שקלים, טי שירט 380-690 שקלים, חצאיות 990-2,190 שקלים.
להשיג בחנות הדגל, דיזנגוף 280 ובכל סניפי רינה צין.

בדים קלילים ונופלים | צילום: אלון שפרנסקי

רינה צין | צילום: אלון שפרנסקי

ראינו>>

קולקציית הקיץ של נעמה בצלאל
הסוד של נעמה בצלאל הוא בפרטים הקטנים. לכן, במבט חטוף וכללי על הקולקציה נראה כאילו שום דבר לא נשתנה, אותו סגנון וינטג' נוסטלגי מתוק ממשיך להוות את מרכז ההשראה שלה. אבל בהסתכלות מעמיקה יותר נראה שהיא מצליחה לייצר פריטים חדשים ומרעננים, באותו כתב יד, וזה לא פשוט כלל.

בצלאל נתנה דגש העונה על צבעים המייצגים מראות שונים, וחילקה זאת לשלוש קבוצות: שחור לבן קלאסי, צבעי בסיס של אדום, צהוב, כחול והשילוב ביניהם וצבעי פסטל עדינים, המציירים תחושת קיץ "דהוי" של פעם, עד לפסטלים עם נוכחות של ממש.

צבע, צבע, צבע. נעמה בצלאל | צילום: איתן טל

אז מהם אותם "פרטים קטנים", דרכם מייצרת נעמה את השינוי? צווארונים מיוחדים, עיטורי פנינים, פפיונים, חיתוכים ותיפורים שונים ולא קונבנציונליים.

את מרבית החצאיות נעמה מייצרת בגרסת מיני וכן מידי, עבור הקהל הדתי. הסגנון המאופק, הסגור והאלגנטי של נעמה מתאים לקהל ששומר על מראה צנוע.

מחירים: חולצות וגופיות 269-489 שקלים, חצאיות 349-429 שקלים, שמלות 499-699 שקלים, מכנסיים 449 שקלים, עליוניות וקרדיגנים – 259-429 שקלים.
להשיג ברשת נעמה בצלאל.

הפרטים הקטנים של נעמה בצלאל | צילום: איתן טל

מצליחה לייצר תחושת קיץ של פעם | צילום: איתן טל

קולקציית הקיץ של רשת So Simple
האחות הקטנה של רשת HDL נפתחה השנה, ושמה לעצמה מטרה: לייצר אופנה קלילה וצעירה עבור מידות הביניים – מידה 40 עד 48. מדובר בטווח מידות מקופח יחסית, שבדרך כלל מוצע עבורו מראות מבוגרים או לא עדכניים.

כל הטרנדים החמים נמצאים בקולקציית הקיץ, מגלביות, דרך פרינטים, חצאיות, שמלות וגם אוברולים. ולא, לא הכל בצבע שחור.

So Simple | צילום: איתן טל

בתור מותג צעיר המנסה לפלס דרכו בתעשייה, החליטו לגייס את מעיין קרת וג’ני צ’רווני, שתי דוגמניות לוהטות, עבור הקטלוג. לא עבר זמן רב ומישהו בהנהלה כנראה הבין שכדי להגיע לקהל של מידות ביניים, צריך פרזנטורית במידות הראויות, ובחרו במיכל שם טוב, סטנדאפיסטית ושדרנית רדיו במידה 48, כפרזנטורית של המותג. מהלך חכם.

טווח מחירים: 79-399 שקלים.
להשיג ברשת So Simple.

כל הטרנדים, למידות הביניים. So Simple | צילום: איתן טל

קנינו >>

חצאית של רשת פרופיל
קולקציית הקיץ של רשת פרופיל ממשיכה את הסגנון המוכר של המותג, שילוב בין בוהו שיק רומנטי ונערת רוק. מראה זרוק ומרושל במכוון, תוך שימת לב לטרנדים הכי חמים של העונה. אהבנו את אגף החצאיות של הרשת, עם פרינטים שונים, שטיפות ושלל צבעים. פשוט ללבוש גופיה ולצאת מהבית. הפייבוריט שלנו מגיע בהדפס מנוחש וסמי שקוף.
מחיר: 289 שקלים.
להשיג ברשת פרופיל.

החצאיות של פרופיל | צילום: גורן ליבונוביץ

חצאית סמי שקופה בהדפס מנוחש. מחיר: 289 שקלים | צילום: גורן ליבונוביץ

השאירו תגובה