האאוטפיט המושלם לחופשה ושופינג עם מטרה נעלה

השמלות המתוקות של חיה מיכלסון סמולרצ'יק, הנעליים הנוסטלגיות של ליבלינג והקולקציה עוצרת הנשימה של נסטיה ובנקר | באנו, ראינו, קנינו את כל מה שחדש ואופנתי השבוע

מאת  | ‏ 26 יוני 2014

באנו >>

קולקציית קיץ של חיה מיכלסון-סמולרצ'יק
הקולקציה החדשה של חיה מיכלסון-סמולרצ'יק מתגוררת בבית המושלם עבורה. החנות של חיה שם גם הסטודיו שלה, ממוקמת בפינת רחוב קטנה בגורדון, משכן עם אופי קסום של תל אביב הישנה.

בדיוק את השפה הזו מדברת הקולקציה, שנוצרה בהשראת העיר הלבנה, האדריכלות הבאוהאוסית של שנות השלושים, והאווירה של עיר החוף של פעם.

בקווים נקיים ומינימליזם מאופק מיכלסון-סמולרצ'יק הולכת על הבסיסי ועם השילובים הנכונים הופכת אותו לשימושי – על ידי מיקס אנד מאץ' בין מערכות הלבוש השונות. השוס העיקרי הוא הגזרות, בדי כותנה, פשתן וסריגים דקיקים מקבלים מקום של כבוד על הגוף ורחוקים ממנו במידה הראויה.

מחווה לשנות השלושים של תל אביב | צילום: תמר קרוון

פלטת הגוונים הנעימה נעה בין צבעי יסוד של אדום וכחול לפסטליות רכה בלילך ותכלת. אהבנו במיוחד את הסטים של הטופים משודכים לחצאיות, עם מגוון אפשרויות בחירה – חצאית קלוש בגוון לילך עם גופיית בצבע זהה או, לחילופין, גופיית פסים בלבן, חול ולילך. עוד פריט שאהבנו במיוחד בקולקציה הוא שמלת הסרפן, ורסיה נשית ואורבנית למדי החלוצות של שנות השלושים.

טווח מחירים: 380-880 שקלים.
גורדון 45, תל אביב.

נקי ומינימליסטי | צילום: תמר קרוון

סטים ושמלות עם מרחק נכון מהגוף. מיכלסון-סמולרצ'יק | צילום: נטלי מיכלסון

עם הקוקו והסרפן | צילום: תמר קרוון

נסטיה ליסנסקי לבנקר
אושיית האינסטגרם, נסטיה ליסנסקי, מאוד מתוקשרת בעולם האופנה. היא מתחזקת אינטסגרם מפוצץ בעוקבים (13,000 ליתר דיוק), פינה בהוט בידור ורזומה של הרבה תמונות פפראצי עם האקס אסף הראל. עכשיו תיקחו את כל זה ושימו בצד. הקולקציה הראשונה שלה בשיתוף קרן בנקר כהן פשוט יפה.

רבים לא יודעים, אבל זה לא הסיבוב הראשון שלה כמעצבת בתעשייה המקומית. היום, היא חוזרת בצורה קצת אחרת ומחוזקת בבנקר שנותנת לה גב. שתי המעצבות נפגשו והתאהבו. בנקר חיפשה את התעוזה, ליסנסקי חיפשה את התעופה. יחד יצאה להן קולקציה מלאת אהבה.

נסטיה לבנקר. שמלה שפשוט כיף ללבוש (צילום: אלון שפרנסקי)

נסטיה לבנקר. שמלה שפשוט כיף ללבוש (צילום: אלון שפרנסקי)

הסגנון הוא בוהו אבל לא מדי, הבדים נשפכים, הגזרות לא צמודות. בגדים כאלה שפשוט בא לך ללבוש. הצבעים רובם שחור ולבן אבל יש נגיעות של פרינט עם כחול וירוק. נראה בעיקר כי הקולקציה הורכבה לבגדים שהשתיים רוצות ללבוש בעצמן. מוטיב המילה LOVE  חוזר בכמה וריאציות (גם בחצאיות וגם בתיקי הקלאץ') ונותן תחושה נעימה וחגיגית.

החשש לגבי המידות הופר כשראינו את הפריטים מקרוב. לקולקציה יש מבחר מידות והיא ממש לא רק לרזות. שמלות המקסי נדיבות בבד וגם החצאיות מידי לא מיועדות לרזות בלבד.

טווח מחירים: 250-890 שקלים.
להשיג בבוטיק בנקר דיזונגוף 210.

שמלת האוריגמי. מחמיאה (צילום: אלון שפרנסקי)

שמלת האוריגמי. מחמיאה (צילום: אלון שפרנסקי)

LOVE (צילום: אלון שפרנסקי)

LOVE (צילום: אלון שפרנסקי)

יש גם פרינטים כחול וירוק (צילום: אלון שפרנסקי)

יש גם פרינטים כחול וירוק (צילום: אלון שפרנסקי)

פופ אפ של סטודיו Di Ve Da ו-SackPack
שני מותגים צעירים מציגים חנות פופ אפ מיוחדת, וקולקציית קפסולה משותפת לכבוד האירוע.

דנה שפיגל עופר ועדי אברמוביץ למותג Di Ve Da, השיקו לאחרונה קולקציית תכשיטים ראשונה העוסקת במשוש ליבן – טיפוגרפיה. שרשראות, צמידים וטבעות עם מילים מייצגות כמו "שקט", "לנשום" ועוד.

המותג השני הוא SackPack השייך לצמד המעצבות שיר לבנת ודניאל ביטמן, ומציע תיקים בניחוח של פעם כשלהיט הגדול הוא תיקי הקייטנה. תיקי שק עם שרוכים, כמו של פעם, בטקסטורות, בדים וצבעים מגוונים.

סטודיו Di Ve Da ו-SackPack בקולקציית קפסולה

לכבוד המאורע מציעים שני המותגים קולקציית קפסולה של תיקי SackPack עם מילים הולמות של סטודיו Di Ve Da.

Di Ve Da טווח מחירים: 220-840 שקלים, SackPack  טווח מחירים: 70-230 שקלים, קולקציה משותפת 150-279 שקלים.
ראשון, 29.6 עד שישי, 4.7 | שינקין 33, תל אביב.

סטודיו Di Ve Da במכירה מיוחדת עם תיקי Sack Pack | צילום: יח"צ

ראינו >>

קולקציית הקיץ של נעלי ליבלינג
זוכרים את את החופשות המשפחתיות שהיו לנו בילדות? רובנו זוכרים שמש קופחת, מדוזות, אבטיחים וריח של קרם הגנה – אבל בואו נזיז את הלוקיישן מחוף בכנרת לחופשה משפחתית בדרום איטליה. פתאום יש ניחוח אחר באוויר, של חופשה בסטייל. ההשראה של ליאור ליבנה, מעצב המותג ליבלינג, לקולקציית הקיץ שלו, היא אמלפי – עיירת חוף בדרום ארץ המגף, על התיירות, הנהנתנות ורוח החופש הממכרת.

ליבנה עשה שימוש באסתטיקה ילדותית ומתוקה, הצגה נאיבית של אלמנטים כמו גלים, קונכיות, צדפות ואפילו סרטנים, הכל מציץ מתוך הנעליים, רק צריך לדעת איך להביט. למשל, דגם "אליס" – קבקב עשוי רצועות עור התפורות אחת לשניה במראה גלי; ודגם "דייזי", סנדל המורכב משתי לשוניות קטנות המדמות סרטנים שיצאו משריונם.

דגם "דייזי", ליבלינג | צילום: יח"צ

התאהבנו בצבעוניות של הקולקציה, צבעים מעושנים ונעימים כמו ורדרד, סגלגל, סלדין, צהוב, כתום.

העקב הגבוה ביותר בקולקציה מגיע ל-7 סנטימטרים, וגם הוא נוח להליכה. הקולקציה לא מציעה חידוש היסטרי ביחס לקולקציות הקודמות של המותג, וממשיכה את אותו קו ליבלינגי, שיש בו ניחוח נוסטלגי ואלגנטיות אירופאית.

טווח מחירים: 625-810 שקלים.
בר כוכבא 63, תל אביב.

ההשראה: חופשה באיטליה. ליבלינג | צילום: יח"צ

נגיעות של ים וכל מה שמסביב | צילום: יח"צ

רזילי
החום הגדול כבר פה. מדי בוקר שוב נשאלת השאלה האם אפשר עוד ללבוש את הג'ינס, או שכבר אין סיכוי ללבוש משהו ארוך וצמוד. קולקציית הקיץ של רזילי, שכאמור מורכבת ממבחר גדול של פריטים של הרבה מעצבים מקומיים, תספק לכן את האופציה השפויה לימים הרותחים.

מצאנו בחנות הרבה מאד שמלות מקסי נשפכות, חצאיות שיושבות על המותן ונותנות לרגליים לנשום ומכנסיים מבד דק ונעים שעוד איכשהו אפשר ללבוש ולהיראות שיק בלי להזיע יותר מדי.

רזילי. עם שמלה כזו צריך כל הזמן להיות עם הגב

רזילי. עם שמלה כזו צריך כל הזמן להיות עם הגב

אהבנו במיוחד את שמלות המידי של Stella and Lori. מדובר בשמלות עם המון שיק, קריצה וחיוך ובעיקר עם מחשבה גדולה על הגוף הנשי. בנוסף, התאהבנו בשמלת המקסי של סבינה מוסייב שמרגע שאת מודדת אותה, אין סיכוי שהיא תצא מהראש.

ברזילי, את יכולה למדוד שמלה ולצאת עם מלתחה שלמה. הקמפיין החדש שלהם get the razili look מכוון לכך שתכנסי לחנות ותצאי לבושה מכף רגל ועד ראש. המוכרות שעוברות סדנאות של סטיילינג ולומדות על המותגים בחנות ישמחו להציע טוטאל לוק שיכלול גם בגדים, נעליים, תכשיטים ועד משקפי השמש. אין ספק שזו הזדמנות נחמד להרבה נשים קצרות בזמן למצוא מלתחה שלמה, במיוחד בתקופת הקיץ מלאת האירועים.

המקסי של רזילי. לעבור את הקיץ בשלום

המקסי של רזילי. לעבור את הקיץ בשלום

יתאימו לך גם סנדלים, תכשיטים ואפילו פרחים על הראש

יתאימו לך גם סנדלים, תכשיטים ואפילו פרחים על הראש

קנינו >>

המותג TOMS
מתי בפעם האחרונה עשינו משהו בשביל מישהו, בצד השני של העולם ומבלי לבקש הכרת תודה? הרבה זמן לא ראינו רעיון כל כך פשוט ויפה כמו האג'נדה בבסיסה עומדת חברת הענק TOMS. נעלי האספדריל שהפכו כבר מזמן ללהיט מטורף, התחילו מרצון של יזם צעיר, בלייק מייקובסקי, לעשות את העולם קצת טוב יותר.

במהלך ביקור בארגנטינה הבחין מייקובסקי בילדים מקומיים רצים ברחובות העיר יחפים, ולאחר תחקיר מעמיק הבין כי ישנו מחסור חמור בנעליים במדינות מתפתחות רבות בעולם. הוא החליט ללכת על זה עד הסוף ולמכור נעליים תוך יישום מודל של One for one – על כל זוג שימכור, ייתן זוג לילד במצוקה. שם המותג נולד מצמד המילים Tomorrow shoes, לעתיד טוב יותר.

בלייק מעניק זוג נעליים לילד. TOMS | צילום: יח"צ

מבחינה אופנתית, החברה הוסיפה לליין המסורתי של נעלי הבד המוכרות גם וודג', סנדלים ומגוון של צבעים ופרינטים. לאחרונה השיקה החברה מחלקת משקפיים הפועלת באותה צורה, כל זוג שנמכר מעניק בדיקת ראיה וטיפול תואם לאדם במצוקה.

אז אם חיפשתם מוטיבציה לשופינג, מצאתם סיבה טובה במיוחד.

טווח מחירים: גברים ונשים 269-599 שקלים, ילדים ובייבי 165-259 שקלים, משקפי שמש 549-949 שקלים.
ניתן להשיג ברשת סטורי ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

משקפי השמש של תומס | צילום: אסף רייז

נעליים של תומס | צילום: אסף רייז

השאירו תגובה

 

  •  והדוגמנית של רזילי ממש מיוחדת

    מאת: אני |‏ 27 ביוני 2014 | 21:09
  • יש בקרים, שכשאני ממהרת לצאת לעבודה, ומהר שולפת אחת מהשמלות מהקולקציות של חיה,

    מצרפת נעליים יפות ושרשרת, ופתאום נראית כמו מישהי שבנתה את האאוטפיט לילה קודם לפחות ;), אני שואלת את עצמי, מה עשיתי לפני שהיכרתי את החנות המקסימה בגורדון?? מקנייה לקנייה של עוד פריט, אני מתאהבת יותר ויותר. מומלץ בחום!!

    מאת: דנה |‏ 26 ביוני 2014 | 18:25
  •  גם סבינה מדהימה בגזרות שלה.

    שאפו בנות!

    http://blondebleach.blogspot.co.il/

    מאת: blonde bleach |‏ 26 ביוני 2014 | 18:24
  • אהבתי במיוחד את הקולקציה של חיה ואת שיתוף הפעולה המקסים בין Di Ve Da ל SackPack!

    http://www.pinkwithstyle.co.il

    מאת: רוני |‏ 26 ביוני 2014 | 16:33
  •  

    מאת: מריה |‏ 26 ביוני 2014 | 14:52