תתכוננו: הקיץ הזה הולך להיות צבעוני ומלא בפרנזים

התיקים המדויקים של הילה טולדנו, הקולקציה הצעירה והשמחה של פוראבר 21, הכפכפים שכולם מדברים עליהם וההפתעה מבית מקס מרה | באנו, ראינו, קנינו

מאת  | ‏ 15 מאי 2014



באנו >>

קולקציית הקיץ של מקס מרה
בקולקציית הקיץ מקס מרה יש שפע של קווים, והם מתאימים לטווח גילאים רחב. הגילוי הזה הפתיע גם אותנו. במבט חטוף החנות של מקס מרה, מבית רשת חנויות האופנה "ונדום", נראית כמו מקום לנשים מבוגרות בלבד. אבל מסתבר שלא כך הדבר.

במשך יותר מעשרים שנה החנות היושבת בגן העיר בתל אביב נחשבה לחנות יקרה מדי או מבוגרת מדי עבור לקוחות צעירות. זה נכון חלקית, משום שרק בשנים האחרונות חלה ירידת מחירים, במקביל להוספה של קווים נוספים מלבד לקו הראשון, המוכר והיקר. אמנם לא מדובר בירידת מחירים דרסטית, המספרים עדיין גבוהים, אבל פונים כעת לחתך אוכלוסיה הרבה יותר רחב.

הקווים, כאמור, שונים מבחינת הסגנונות וטווח המחירים, והמכנה המשותף לכולם הוא אלגנטיות על זמנית.

הקיץ של מקס מרה הוא לא למבוגרים בלבד | צילום: יח"צ

בין הקווים ניתן למצוא את "מרלה", ליין המציע פריטי קז'ואל בגזרות עדכניות, ולא פחות חשוב: מחירים נגישים יותר. השוני בין הקו הזה לקו הראשון, למשל, הוא בפרטים הקטנים. הבד הוא אותו בד איכותי, אבל התיפורים שונים, והדיטיילס מקבלים פחות במה בקו הנגיש.

קו Sportmax מוכר במיוחד לחובבות מראות השטיח האדום, שכן כוכבות הוליוודיות רבות נצפות בשמלות של הליין האופנתי והצעיר הזה. בדי סקובה ורשתות, פרינטים גיאומטריים, הדפסים נועזים, גזרות מיוחדות ובמילים אחרות – שיא הפאשן.

טווח מחירים: חולצות 490-890 שקל, מכנסיים 590-1,290 שקל, חצאיות: 590-990 שקל, טי-שירטים: 290-690 שקל, ג'ינסים:890-990 שקל, סריגים: 690-1,090 שקל, שמלות: 690-2,490 שקל.

להשיג בחנות מקס מרה, גן העיר, אבן גבירול 71, תל אביב.

אלגנטי ובהיר. מקס מרה | צילום: יח"צ

יש יותר צעיר מהלוק הזה? מקס מרה | צילום: יח"צ

קווים אלגנטיים, גזרות נקיות ומדויקות. מקס מרה | צילום: יח"צ

חנות חדשה של ננפירי ו-Seven For All Mankind בשרונה
לפני מספר ימים נפתחה בשרונה חנות חדשה בשם "שרונה 203", המאגדת חמישה מותגים – נפפירי, ואנס, Seven For All Mankind, טימברלנד ודה נורת' פייס. קפצנו לבדוק את הקולקציות החדשות של ננפירי ו-Seven For All Mankind, בעלות סגנון דומה ופונה לאותו קהל יעד.

המותג "סבן" שהגיע אלינו מלוס אנג'לס, ידוע בזכות איכויות הדנים, הגזרות והצבעים של הג'ינסים שלו. בחדר המוקצה למותג, אחד מארבעה חדרים המשתרעים על פני שתי הקומות של החנות, המותג מציע את מה שהוא יודע לעשות – ג'ינסים, ג'ינסים ועוד ג'ינסים. נחמד היה דווקא לקבל גם פריטים נוספים של בית האופנה, ולא רק ג'ינסים, על אף שהם נהדרים ואיכותיים.

הדנים של Seven For All Mankind | צילום: יח"צ

נפפירי הפיני התחיל כמותג המספק צרכי טיילים, ובעיקר תיקים לטיולים. בהמשך המותג החל לייצר גם בגדים, והפך עם הזמן למותג אופנה ספורטיבי. הקולקציה של ננפירי מאוד פשוטה וקז'ואלית. אהבנו יותר את אגף הגברים, שמכניס למראה הספורטיבי צבעים נהדרים וגזרות מוצלחות, בעיקר בגזרת המכנסיים. הקולקציה המיועדת לנשים מעט מפספסת, לא מצאנו ייחוד בטי שירטים או בדגמ"חים של המותג.

טווחי מחירים: Seven For All Mankind – מכנסיים 1,000-1,400 שקל, חולצות וז׳קטים,  900-1,100 שקל.
נפפירי – מכנסיים החל מ-450 שקל, קרדיגנים וסריגים החל מ-690 שקל, חולצות ומכנסונים החל מ-450 שקל, תיקים החל מ-300 שקל, בגדי ים החל מ -450 שקל.

להשיג בשרונה, קפלן 26, תל אביב.

אהבנו את מחלקת הגברים. נפפירי | צילום: יח"צ

הבשורה לנשים, קיץ 2014. נפפירי | צילום: יח"צ

ראינו >>

הילה טולדנו
חמש שנים אחרי שהוציאה את קולקציית הביכורים שלה, הילה טולדנו מציגה את קולקצית קיץ 2014 שהיא שלמה ומהודקת מתמיד. טולדנו בת ה- 29 לא למדה בשום בית ספר לאופנה מפונפן, את ההשכלה והידע בתחום עיצוב התיקים היא למדה מעבודה קשה וזה מאד ניכר כשמסתכלים על התיקים.

כמו בקולקציות קודמות גם הפעם כל העורות מיובאים מאיטליה אבל העבודה כחולה-לבנה. השנה, בניגוד לעבר, היא מוכרת גם בחו"ל. את התיקים אפשר למצוא גם בדרום אפריקה, אמסטרדם ולוס אנג'לס. אם תשאלו אותנו אז הם גם תיכף יככבו בלונדון וניו יורק.

מדויקת. קולקציית הקיץ של הילה טולדנו | צילום: דביר כחלון

הקולקציה הנוכחית רכה יותר מתמיד. אם עד עכשיו הקו המזוהה עם המותג היה תיקי וינטג' קשיחים (קופסתיים), הקיץ הולך להיות רך ומלא פרנזים. "בקולקציה החדשה אתגרתי את עצמי בלנסות תחום שפחות מוכר. חשתי צורך לצאת מהקופסא, תרתי משמע", מסבירה טולדנו.

הצבעוניות של הקולקציה מורכבת משחור (איך אפשר בלי), כחול רויאל (הצבע המועדף עלינו), צהוב וחום. אהבנו במיוחד את תיק המיני באולינג שיוכל לאכלס את כל הדברים שאת חייבת לצידך במהלך היום. התיק המועדף עלינו הוא תיק ערב עם הפרנזים ורצועת זהב דקה שפשוט יתאים לכם גם למסיבת קוקטייל מחויטת וגם לקפה עם חברה.

טווח מחירים: תיקי קלאץ' וערב: 440-1,500 שקל , תיקים בגודל בינוני – גדול: 1,350-3,150 שקל.

מוכרת גם בחו"ל. הילה טולדנו | צילום: דביר כחלון

התיקים של הילה טולדנו | צילום: קית גלקסמן

פוראבר 21
רשת האופנה המצליחה כבר מזמן לא בת 21, ומחליפה השנה קידומת ראויה לציון – גיל שלושים לא הולך ברגל. אבל קולקציית הקיץ של המותג, כמו בכל עונה, נשארת נאמנה לרוח הנעורים וקרובה יותר לבני העשרה חסרי הדאגות, מאשר לבני השלושים ומעלה. הקולקציה עוצבה בהשראת פסטיבלי מוזיקה קיציים, באווירה בוהמיינית: פרחוניות, הדפסי טאי דטי, קרושה, פרנזים ובמילים אחרות – וודסטוק זה כאן.

לקראת חג השבועות תגיע קולקציה מיוחדת שעיצבה הרשת עבור ישראל, עם הרבה לבן ותחרה, שעושים חשק עז לרוץ בשדות אבל לא לנקות את הבגדים אחר כך.

פוראבר 21, קולקציית הקיץ | צילום: יח"צ

המחירים, כרגיל, זולים מאוד ונאמנים לשיטת הפאסט פאשן. קהל היעד, כאמור, הוא צעירים בגילאי העשרה ובשנות העשרים לחייהם, המחפשים את הטרנדים הנכונים לעונה. עם זאת, בעונה הנוכחית יש פחות צבעוניות עזה או מתקפת ניאון כמו בקולקציות האחרונות, כך שהקולקציה אולי בכל זאת תוכל להתאים לקהל יותר רחב.

טווח מחירים: 23.90-119 שקל, קולקציית הפסטיבל: 36.90-149 שקל, נעליים 57.90-149 שקל, בגדי ים ואקססוריז: 13.90-139 שקל.
להשיג בכל סניפי הרשת.

רוח צעירה נושבת. פוראבר 21 | צילום: יח"צ

קולקציה בהשראת הפסטיבלים | צילום: יח"צ

קנינו >>

הכפכפים של פלוג
את הכפכפים של פלוג צריך למדוד. כל חובבת כפכפי יודעת שעם כל היופי, הנוחות זה פחות העניין. פלוג משנה את פני המשחק. מדובר בפכפכי עץ עם סוליית עשוי מeva – שזה סוג של סליקון שממש עושה נעים לכף הרגל.

הכל התחיל שמעצבת הנעליים האמריקאית קרול דה-ליאו נסעה לטיול במילאנו, היא חשקה בכפכפים אבל שגם יראו טוב (לא רק לחוף הים) וגם יהיו נוחים. שילוב העץ והסיליקון הולידו את המותג שלה.

בין הדגמים בשואו רום של המותג אהבנו בעיקר את הכפכפים הנמוכים שמזכירים מאד את העיצובים משנות השבעים. לצד צבעים רגועים כמו שחור וכסוף יש גם פרינטים מעוררים חיים במבחר צבעים. מה שכן, דווקא בגזרת הכפכפים, המחיר קצת יקר מדי.

טווח מחירים: כפכפים שטוחים: 550 ש"ח, סנדלים עם עקבי עץ בינוניים: 790 ש"ח, סנדלים עם עקבי עץ גבוהים ועקבי רוקי: 890 ש"ח.

הכפכפים של FLOGG | צילום: קית גלקסמן

FLOGG. קיץ חם ונוח | צילום: יח"צ

השאירו תגובה