באנו, ראינו, קנינו: שמלה מסובבת ראשים ונעליים עם הדפס חתולים

יוסף מציג קולקציית קיץ בלתי נשכחת, MIZO מקבלת השראה מתורכיה ו-O-Shan מעצבת תכשיטים בניחוח הוואי | כל מה שעשה לנו את השבוע

מאת  | ‏ 1 מאי 2014

באנו >>

חנות הדגל החדשה של ואנס
חנות הדגל של חברת האופנה ואנס נפתחה השבוע בנמל תל אביב. בדיוק כמו בקליפורניה, החיבור של החברה עם עולם הגולשים ועולם הסקייטרים, בא לידי ביטוי בחנות הממוקמת מרחק מטרים ספורים מחוף הים.

בעקבות השקת החנות הוקמה לרגע רחבת סקייטרים גדולה שהציגו לסובבים דבר או שניים בקפיצות ונפילות. כולם, כולל כולם, נעלו כמובן את נעלי המותג.

ואנס, אביב קיץ 2014 | צילום: יח"צ

ואנס הוקמה בשנת 1966 על ידי פול ואן דורן ומאז ועד היום היא מייצרת נעליים, בגדים ואקססוריז שמאד מחוברים לאופנת הרחוב. נכון שהיא מזוהה בעיקר עם גולשים וסקייטרים, אבל רבים אחרים בוחרים ללבוש את נעלי הבד של החברה כי הם מאד נוחים, לא מאד יקרים ובעיקר פשוט קולים בטירוף.

הקולקציה החדשה שהגיעה לחנות מאד קייצית. בחנות תוכלו למצוא נעלי גברים, נשים ואפילו ילדים. בנוסף, יש גם מבחר לא קטן של מכנסי ברמודה וטי שירטים מגניבים לא פחות. לבנות יש מבחר בגדי ים (ביקיני בעיקר) המותאמים לגלישה.

טווח מחירים: 30-650 ש"ח
להשיג בחנות הדגל, האנגר 18 תל אביב.

איזה מתוק! קולקציית קפסולה עם צער בעלי חיים העולמית - VansxASPCA | צילום: יח"צ

הנעליים של ואנס. צבעוני וצעיר | צילום: יח"צ

קולקציית הקיץ של MIZO
ענבל בן זקן, מעצבת ובעלת המותג MIZO, רקדנית במקצועה, הבחינה יום אחד בתמונה של מאמין סוּפי (זרם מיסטי באיסלאם) – רוקד מסתחרר ולובש חצאית לבנה ארוכה. האייקון הזה הוא שנתן לבן זקן את ההשראה לקולקציית הקיץ האוריינטלית והמיוחדת.

הסופים, המתפרשים על מגוון מדינות ברחבי העולם וריכוז גדול שלהם נמצא בתורכיה, מאמינים כי ריקוד ושירה תוך כדי תפילה מאחדים את המתפלל עם האל, וטקסי הדרווישים שלהם ידועים בשל הסיבובים המהירים של המתפללים – משהו כמו ריקוד מדיטטיבי.

בן זקן, שהיא גם רקדנית בנוסף לשאר הטייטלים, הצליחה לחבר את רעיון המדיטציה בתנועה לעולמה שלה. חופש התנועה של הבגד על הגוף והזרימה שלו קיבלו מקום דרך גזרות בעלות נפחים שונות ומרובות שכבות, חצאיות קלוש עבות המזכירות את בגדו של אותו סופי רוקד – הן הופכות למתנפנפות תוך כדי תנועה.

הקולקציה של מיזו. בן זקן וננה שרייר | צילום : תמי וייס

נוח, תנועתי, אוריינטלי | צילום : תמי וייס

עוד בקולקציה: גלביות במגוון הדפסים ובדים, מכנסי שרוואל מוזהבים בהשראת לבוש תורכי מסורתי, שמלות בהדפס אריחים.

בן זקן החליטה לוותר על דוגמניות עבור הקטלוג והחליטה להצטלם בעצמה, עם ה-BFF שלה, ננה שרייר במסעדתה "ננוצ'קה".

טווח מחירים: חולצות 199-429 ש"ח, מכנסיים 389-529 ש"ח, חצאית ושמלות 459-899 ש"ח.
שבזי 51, נווה צדק, תל אביב,

BFF. בן זקן את שרייר | צילום : תמי וייס

ראינו >>

קולקציית הקיץ של יוסף
יוסף החליט לא להציג את קולקציית הקיץ שלו בשבוע האופנה האחרון, ובחר להעלות אותה על המסלול באירוע משלו. הקולקציה הנוכחית הנקראת "רגשות ארוגים" מאופיינת במיקס פרוע ועם זאת מגובש ומהודק, בשילוב של אורבניות מטאלית עם שבטיות.

מטאלי, קאט אאוט, רקמה. הקולקציה החדשה של יוסף | צילום: דביר כחלון

בדי רשת ומשחקי שקיפות בטכניקת קאט אאוט, טאפט-משי ועורות, עליהם אבני סברובסקי, מתכות ורקמות ייחודיות – כל אלו מייצרים מראה עוצמתי במיוחד של אישה שבטית מודרנית. הצבעוניות הקיצית נעה בין לבין על סקאלה רחבה, מלבן – עם שמלת מיני לבנה מסתובבת ומסובבת ראשים, גווני ניוד וחול, דרך פסטל של מנטה, ורוד וצהוב ועד לשחור אפל וקודר.

טווח מחירים: 1,500-15,000 ש"ח.
יוסף, דיזנגוף 213, תל אביב.

השמלה שהכי אהבנו. יוסף, קיץ 2014 | צילום: דביר כחלון

נסיכות אורבניות | צילום: דביר כחלון

קולקציית הקיץ של הוגו בוס
קולקציית הנשים של המותג הגרמני המעונב הוגו בוס נשארת נאמנה למסורת קלאסית ומדוייקת. שני קווים קיימים בארץ במחלקת הנשים – קו הבלאק המחוייט וקו האורנג' הקז'ואלי. הצד היומיומי והפשוט, שאנחנו לא רגילים לראות אצל הוגו בוס, מקבל חיזוקים של שמלות נינוחות, טי שירטים ולוקים שמתאימים מבוקר במשרד ועד דרינק בערב.

קו הבלאק מקבל העונה טוויסט ארטיסטי, עם פרינטים שחור לבן גרפיים ועד צבעוניות פסטלית נעימה. גם בקו הזה הגבול בין שעות היום לערב מטשטש ופריטים שהם כביכול יותר "פורמליים" לגיטימיים לחלוטין ללבוש אפטר אופיס – חצאיות עפרון, חולצות מחויטות ובלייזרים.

טווח המחירים: 490-3,990 ש"ח.
ניתן להשיג בחנות הדגל בכיכר המדינה ה' באייר 40 תל אביב, ובחנויות רשת "ונדום" ברחבי הארץ.

הוגו בוס אורנג'. סוג של יומיומי, אם יש לך את התקציב עבורו | צילום: יח"צ

הוגו בוס, קו הבלאק | צילום: יח"צ

קנינו >>

השרשראות של O-shan
הקולקציה החדשה של שלי לימור, "Birds of Paradise", עושה לנו חשק עז לעבור להוואי. לימור, המתגוררת בשנים האחרונות בצד השני של העולם, מעצבת משם ומגלה כי ההשראה לקולקציה הנוכחית שלה מושפעת בראש ובראשונה מהצלילים של מקום מגוריה – ציוץ ציפורים.

לימור החלה לחקור את ציפורי גן העדן, את אופיין ואת הצבעוניות שלהן. אלמנטים המזכירים נוצות ציפורים – הפרנזים המקסימים, מעטרות את היצירות הנוכחיות בבוהו שיק קולי להפליא. השראת הציפורים מתאימה לסגנון שדבק בלימור, של ים וחופש פראי, סטייל שהיא סוחבת עוד מהקולקציות הקודמות.

הקולקציה החדשה של O-Shan | צילום: יח"צ

מרגישים הוואי. הקולקציה החדשה של O-Shan | צילום: יח"צ

הקולקציה הנוכחית, כאמור, מלאה בשרשראות ועגילים עשויים פליז מושחר עם גדילים מקסימים המזכירים לנו נשים רוקדות (הגדילים נראים כמו שמלות נעות). אהבנו במיוחד את השרשראות בגוונים הבהירים, שיכולים לשדרג כל אאוטפיט, ממראה יומיומי ועד לחתונה.

טווח מחירים: צמידים 395-495 ש"ח, שרשראות 395-895 ש"ח, עגילים 295-555 ש"ח.
שרשרת "נוצות": 695 ש"ח.
ניתן להשיג בחנות בבעלי מלאכה 17, תל אביב, באתר ובחנויות רזילי.

שרשראות "נוצות" | צילום: יח"צ

השאירו תגובה