מה חשבנו על קולקציית המשקפיים של המותג של בר רפאלי?

המותגים השווים של סטורי מציעים לוק של חו"ל מבלי לטוס, קרולינה למקה מציגה טרנדים עכשווים בעולם משקפי השמש ו-TWENTYFOURSEVEN מעיפים במשב רוח נעורים | באנו, ראינו, קנינו

מאת  | ‏ 13 מרץ 2014


באנו >>
המותגים של רשת סטורי

רשת חנויות סטורי הציגו את קולקציית אביב קיץ עם שלל המותגים שלהם. הקיץ מגיע לרשת גם מותג הנעליים "toms", אומנם לא מדובר במשהו שאנחנו לא מכירים, אבל עד כה לא היה זכיין בארץ שהביא את הנעליים הכה מתאימות לחום הישראלי. אהבנו במיוחד את גרסת נעלי הילדים של המותג. אין מה לעשות, פרינט של אופניים על נעלי בד בגודל ממש קטן עושה לנו את זה.

סופר קול. APC לרשת סטורי | צילום: יח"צ

בנוסף, זה בדיוק המקום לרכוש את קולקציית הקיץ של המותג הצרפתי הסופר קול, A.P.C. למי שלא מכיר, מדובר במותג הידוע בזכות עיצוביו המינימליסטיים עם קווים נקיים והדפסים מעודנים. בקיץ הקרוב, תוכלו לרכוש שמלת דנים באורך מידי עם חגורה ומכנסיים קצרים שיאריכו כל רגל. עוד אהבנו בקולקציה את העליונית של פורנרינה, אולי המותג כבר פחות מדבר אלינו אבל הקימונו הזה עדיין שבה את ליבנו.

יחד עם כל המותגים שציינו, הדברים הכי שווים שתוכלו למצוא בקיץ הקרוב הם: קולקציית תיקים חדשה של המותג הקנדי Herschel שמאופיין בפרינטים מגניבים וגזרות מדויקות של תיקי גב. ומותג משקפי שמש komono, שמציג את הטרנדים החמים בעולם משקפי השמש במחירים שפויים לחלוטין (בין 300-500 ש"ח).

להשיג בכל סניפי הרשת.

קימונו של פורנרינה לסטורי | צילום: יח"צ

התיקים של Herschel לסטורי | צילום: יח"צ

KOMONO. שיקי ולא יקר במיוחד | צילום: יח"צ

ראינו >>

TWENTYFOURSEVEN

קולקציית הקיץ של TWENTYFOURSEVEN בנויה משישה סיפורי סטייל שונים, מיני קולקציות אם תרצו, לכל אחד מהם "ארגז כלים" משלו המגדיר את ההשראה לעיצובים ואת החלק שלו בהרכב הקולקציה כולו.

בין כל הסגנונות השונים אהבנו בעיקר את Holiday Treats ו- White Romance – שתי קבוצות רומנטיות וחגיגיות בעלות אופי נוסטלגי, עם מגוון שמלות וגופיות עם תחרות ורקמות. ה"וויט רומנס", כשמו כן הוא, בגוונים של לבן ושמנת בשילוב עם חרוזים הנתפרים בעבודת יד, והרבה מאד דנים כדי לאזן בין לוק של ערב חג לבין מראה של יום חול. ב"ארגז הכלים" של מעצבי הרשת מצאנו "פלטת צבעים שישר גורמת לנו לחייך", ו"האור שרק האביב מביא איתו". מה שנקרא, קלעו בול.

איך יודעים שבא אביב? בדים וצבעים רכים במיוחד. טוונטיפורסבן | צילום: אלון שפרנסקי

סיפורים נוספים המככבים בקולקציה הם ה- Gipsy Soul, מראות אתניים ואקזוטיים המציעים פרשנות מארץ אחרת לטרנד חולצות הבטן, בשילוב מכנסיים מתנפנפים בעלי מותן גבוה; סיפור ה- Summer Fades מלא בדרמה ובדים עשירים, מיני קולקציה המקבלת השראה מפסטיבלי מוזיקה. הרבה רוח נעורים, עם חרוזים ופאייטים בגזרות רפויות וכן שמלות צמודות עם מחשוף גב עמוק.

להשיג בכל סניפי הרשת.

מריח כמו רוח הנעורים. טוונטיפורסבן, קיץ 2014 | צילום: אלון שפרנסקי

הופעות, פסטיבלי מוזיקה ותחושה של חופש באוויר. טוונטיפורסבן | צילום: אלון שפרנסקי

קנינו >>

קרולינה למקה

ברשת משקפי השמש קרולינה למקה החליטו שאם יש להם את הפרזנטורית הכי אפקטיבית בארץ (שהפכה גם לשותפה), כדאי להם למקסם אותה עד הסוף ובמקום להביא דוגמן לצידה, הם פשוט הפכו אותה לדוגמן. מעבר לרעש התקשורתי של הדוגמנית המצליחה ביותר בארץ, קרולינה למקה הציגה את קולקציית הקיץ ובה חמישה טרנדים בולטים ו-160 דגמים.

בין הזוגות אהבנו במיוחד את סגנון הבוהו שיק, משקפיים שהם לגמרי אוברסייז ויש בהם הרבה שואו, את צבעי הפסטל שממשיכים אתנו משנה שעברה רק עם התוספת של מסגרות שקופות לצד הצבעים הרכים ואת קולקציית הפופ סטריט שכולה מחווה לניו יורק בניינטיז. כיאה לרשת, המחירים מאד הוגנים (150-300 ש"ח) כך שאפשר להחליף בין טרנד לטרנד.

להשיג בכל סניפי הרשת.

הגברת והאדון בר רפאלי בקולקציית הקיץ של קרולינה למקה | צילום: יח"צ

קולקציית הקיץ של קרולינה למקה | צילום: יח"צ

 

סטורי

רשת חנויות סטורי הציגו את קולקציית אביב קיץ עם שלל המותגים שלהם.הקיץ מגיע לרשת גם מותג הנעליים "toms ", אומנם לא מדובר במשהו שאנחנו לא מכירים, אבל עד כה לא היה זכיין בארץ שהביא את הנעליים הכה מתאימות לחום הישראלי. אהבנו במיוחד את גרסת נעלי הילדים של המותג. אין מה לעשות, פרינט של אופניים על נעלי בד בגודל ממש קטן עושה לנו את זה.

בנוסף, זה בדיוק המקום לרכוש את קולקציית הקיץ של המותגהצרפתי הסופר קול, A.P.C. למי שלא מכיר, מדובר במותג הידוע בזכות עיצוביו המינימליסטיים עם קווים נקיים והדפסים מעודנים. בקיץ הקרוב, תוכלו לרכוש שמלת דנים באורך מידי עם חגורה ומכנסיים קצרים שיאריכו כל רגל.

עוד אהבנו בקולקציה את העליונית של פורנרינה. אולי המותג כבר פחות מדבר אלינו אבל הקימוני הזה עדיין שבה את ליבנו.

יחד עם כל המותגים שציינו, הדברים הכי שווים שתוכלו למצוא בקיץ הקרוב הם: קולקציית תיקים חדשה של המותג הקנדי Herschelשמאופיין בפרינטים מגניבים וגזרות מדויקות של תיקי גב. ומותג משקפי שמש komono, שמציג את הטרנדים החמים בעולם משקפי השמש במחירים שפויים לחלוטין.

קולקציית הקיץ של TWENTYFOURSEVEN

קולקציית הקיץ של TWENTYFOURSEVEN בנויה משישה סיפורי סטייל שונים, מיני קולקציות אם תרצו, לכל אחד מהם "ארגז כלים" משלו המגדיר את ההשראה לעיצובים ואת החלק שלו בהרכב הקולקציה כולו.

בין כל הסגנונות השונים אהבנו בעיקר את Holiday Treats ו- White Romance – שתי קבוצות רומנטיות וחגיגיות בעלות אופי נוסטלגי, עם מגוון שמלות וגופיות עם תחרות ורקמות. ה"וויט רומנס", כשמו כן הוא, בגוונים של לבן ושמנת בשילוב עם חרוזים הנתפרים בעבודת יד, והרבה מאד דנים כדי לאזן בין לוק של ערב חג לבין מראה של יום חול. ב"ארגז הכלים" של מעצבי הרשת מצאנו " פלטת צבעים שישר גורמת לנו לחייך", ו" האור שרק האביב מביא איתו". מה שנקרא, קלעו בול.

 

סיפורים נוספים המככבים בקולקציה הם ה-Gipsy Soul, מראות אתניים ואקזוטיים המציעים פרשנות מארץ אחרת לטרנד חולצות הבטן, בשילוב מכנסיים מתנפנפים בעלי מותן גבוה; וסיפור ה-Summer Fadesמלא בדרמה ובדים עשירים, מיני קולקציה המקבלת השראה מפסטיבלי מוזיקה. הרבה רוח נעורים, עם חרוזים ופאייטים בגזרות רפויות וכן שמלות צמודות עם מחשוף גב עמוק.

 

 

קרולינה למקה

ברשת משקפי השמש קרולינה למקה החליטו שאם יש להם את הפרזנטורית הכי אפקטיבית בארץ, אז כדא להם למקסם אותה עד הסוף ובמקום להביא דוגמן לידה, הם פשוט הפכו אותה גם לדוגמן.מעבר לרעש התקשורתי של הדוגמנית המצליחה ביותר בארץ, קורלינה לימקה הציגה את קולקציית הקיץ ובה חמישה טרנדים בולטים ו160 דגמים.

בין הזוגות אהבנו במיוחד את הבוהו שיק, משקפיים שהם לגמרי אוברסייז ויש בהם הרבה שואו. את צבעי הפסטל שממשיכים אתנו משנה שעברה רק עם התוספת של מסגרות שקופות לצד הצבעים הרכים. ואת קולקציית הפופסטריט שכולה מחווה לניו יורק בניינטיז.

כיאה לרשת, המחירים מאד הוגנים שכך שאפשר להחליף בין הטרנדים בכל פעם שהם מתחלפים.

 

 

השאירו תגובה