באתי, ראיתי, קניתי: מהספורט ועד האלגנט

קפצנו לתערוכת עיצוב של פומה וסטודיו 6B, נדדנו למדבריות בקולקציה החדשה של דניאלה להבי והתפרענו עם תכשיט בלינג בלינג של ליטל קלמנסון | שירה פור מסכמת את השבוע בפעם האחרונה

מאת  | ‏ 27 פברואר 2014


באתי >>
פומה עושה לכם בית ספר

שיתוף פעולה בין מותג הספורט "פומה" לבין סטודנטים ובוגרים מהחוג לאופנה של בית הספר 6B הוליד תערוכה שתיפתח הערב (חמישי) ברחוב אחד העם בתל אביב. עשרת הסטודנטים והבוגרים התבקשו לעצב דגמים ארטיסטיים ברוח נעלי המותג, בהנחייתו של המרצה עידו רקאנטי. התוצאה היא 13 עיצובים ששואבים השראה מעולמות מגוונים כמו חרקים, אר-דקו ובובות לילדים, ולא מסתפקים במגרש הספורטיבי. העבודות יוצגו במהלך השבוע הקרוב בחלל מיוחד שהוקצה לתערוכה בבית הספר, שנצבע כולו בשחור. המבקרים, אגב, מתבקשים להשיל את נעליהם מעל רגליהם בכניסה לתערוכה.

פומה ו-6B. אחד העם 39, תל אביב. עד 6.3.14. הכניסה חופשית.

אר-דקו וחרקים. עבודה של דורין זיתי במסגרת שיתוף פעולה בין פומה לסטודיו 6B | צילום: יח"צ

ראיתי >>
הקולקציה האחרונה של דניאלה להבי

כמעט שלושה חודשים מלאו למותה של מעצבת התיקים והנעליים דניאלה להבי. על רקע האובדן הטרי והחלל שהותירה אחריה המייסדת, משיק בימים אלה בית האופנה הנושא את שמה, בניצוחו של בנה אורי, את הקולקציה האחרונה שעברה תחת ידיה וזכתה לברכתה לפני שהסתלקה ממנו בייסורי מחלה קשה.
ההשראה המרכזית של הקולקציה היא המדבר על כל גווניו – החל מהדיונות הלוהטות בישימונים חוליים נוסח סהרה ועד הנטיפים הבוהקים של מדבריות הקרח באנטרטיקה.

בקולקציה פיתוחי טקסטורות מעניינים בעור, מסימני ההיכר של המותג, כמו סדרת פריטים בהשראת שיטפונות הקיץ, מעור שנוצר בטכניקת השפרצות מים בגוונים טבעיים שונים ובשילוב הטבעת קרוקודיל קלאסית בתיקים ובנעליים, או סדרת אביזרים שלמה עוצבה בהשראת עבודותיו של הצייר ג'קסון פולוק. לצדם, שלל תיקי קש קיציים כמו גם אינטרפטציה אלגנטית לטרנד הספורטיבי שבאה לידי ביטוי בתיקים ונעליים מעוד מחורר ובשילוב רצועות גומי אלסטיות, ובסדרת תיקי באולינג עם סיומת פסים. הצבעוניות נעה בין סקאלת גוונים חומה, החל מחול ועד לקוניאק ומקיאטו, בתיבול כתום סיינה על רקע שמנת, ומין העבר השני אפור אבן ואבק, תכלת שמיים, כסף ופלסטיק שקוף.

טווח מחירים: תיקים 490-2,290 ש"ח, נעליים 690-1,290 ש"ח.
להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ.

דניאלה להבי | צילום: אסף עיני

בהשראת המדבר, על כל גווניו. דניאלה להבי | צילום: אסף עיני

פרשנות אלגנטית למוטיבים ספורטיביים | צילום: אסף עיני

קניתי  >>
חולצות יוניסקס של דיזל

מהדורה מוגבלת של חולצות טי בעיצובו של ניקולה פורמקיטי, המנהל הקריאייטיבי של דיזל, נחתה בימים האחרונים בחנויות המותג בארץ. הקולקציה מונה ארבעה דגמי יוניסקס שמגיעים בצבע שחור או לבן, עם הדפסים "חצופים" ו"בועטים" של חרב נעוצה בגולגולת, אצבע משולשת וכיתובי Fuck ו-Love. הכי קול: האיור המקושקש שמתמזג עם הזרועות המקועקעות. לא מומלץ: לראיון עבודה.

טווח מחירים: 240-350 ש"ח.
דיזל. להשיג בחנויות הרשת ברמת אביב, שינקין ואילת.

לא מגיעות עם ריח של סיגריות. החולצות של פורמקיטי לדיזל | צילום: קמילה סימון

חולצות טי יוניסקס של דיזל | צילום: קמילה סימון

בפינת הבלינג: ליטל קלמנסון
בקטע עקרוני לגמרי, המדור מתנגד לכללים בחיים שלו, ככל הנראה בגלל שהוא נמשך לניגודים. כך או כך, הוא בכל זאת מחזיק בכלל אחד: ככל שהתכשיט יותר בומבסטי ויוקרתי, הוא ייראה מגניב יותר מעל טי שירט מהוהה ועלובה. הקולקציה החדשה של מעצבת התכשיטים ליטל קלמנסון מתאפיינת כהרגלה בדגמים נוצצים ומפוצצים, כאשר הפעם הושם דגש מיוחד על הטריקולור צהוב-לבן-שחור, שמעניק טוויסט ספורטיבי לכל הגלאם המסנוור הזה. אנחנו ממליצים, כאמור, להגיש אותם דווקא עם סמטוטים.

טווח מחירים: 89-2,500 ש"ח.
ליטל קלמנסון. קניון רמת אביב.

צמיד, ליטל קלמנסון. מחיר: 1,364 ש"ח | צילום: ירון ויינברג

שרשרת, ליטל קלמנסון. מחיר: 2,156 ש"ח | צילום: ירון ויינברג

השאירו תגובה