ספרדית למתחילים: מה חשבנו על מנגו קידס?

שחקן חדש הגיע לתחום בגדי הילדים: קבלו את מנגו קידס שנוחת ישירות מספרד | השורה התחתונה – הבגדים שווים. המחירים לא זולים, אבל גם לא יקרים במיוחד וקולקציית האביב תגרום לכם לרצות לקנות הכל, בערך

מאת  | ‏ 18 פברואר 2014
בייסיק אבל גם טרנדי (צילום: יח"צ)

בייסיק אבל גם טרנדי (צילום: יח"צ)

תגידו שלום למנגו קידס. מותג האופנה הספרדי מגיע לארץ גם במידות קטנות, הפריטים באגף הילדים מתאימים לילדים מגיל 3 ועד 13. החברה לא פותחת חנויות ייעודיות לילדים, אלא משלבת בגדי ילדים בחנויות הקיימות. בתחילת הדרך ייכנסו בגדי הילדים לשלוש חנויות בארץ, והראשונה שביניהן הושקה לאחרונה בקניון איילון ברמת גן.

אז איך הקולקציה שהגיעה לארץ? נסכם בשתי מילים  – מוצלחת ביותר. מדובר בקולקציה המורכבת מהרבה בייסיק, שזה בתכל'ס מה שהילדים שלנו לובשים רוב הזמן וגם מבחר פריטים טרנדיים ושיקיים שמתחשק לנו שהילדים שלנו ילבשו.

| על בנים ועל בנות |

גם בגזרת הבנים וגם בגזרת הבנות, הפריטים שנבחרו נוחים לשימוש. נדמה שמי שבחר אותם שם דגש על מזג האוויר הישראלי, ובצדק. לקולקציית האביב יש הרבה בדי כותנה נעימים ונושמים וגם המעילים שאפשר לקנות כבר עכשיו, הם מעילים קלים ונעימים שמתאים לחורף הלא מאד חורפי שלנו.

במרכז קולקציית הבנות מצאנו את "mini me", אוסף פריטים שהם הבסט סלרס של מחלקת הנשים שעוצבו מחדש לגודל של הילדות. זה עלול להישמע קצת צורם, אבל אל חשש – הפריטים הנבחרים הם בהחלט מגניבים ושווים "הקטנה" עבור הדור הבא. אהבנו במיוחד את חולצת החתול ואת הסווטשירט שהפך השנה פריט מאסט בארון של כולנו.

הבנים בכלל לא מקופחים (צילום: יח"צ)

הבנים בכלל לא מקופחים (צילום: יח"צ)

הקולקציה של הבנות מורכבת מהרבה צבעי פסטל כיאה לאביב ופרינטים שנותנים תחושה של חופש. בלט במיוחד המעיל בצבע זית, שנראה כמו גרסה מוקטנת של המעיל הצבאי – הטרנד הרותח של החורף האחרון. מעבר לזה ישנה גם קולקציה יותר מעודנת עם שמלות רומנטיות ומגוון פריטים מטריקו עם פרנזים – פריטים שבנות ישמחו ללבוש למסיבות ימי ההולדת בסופי שבוע.

הבנים לא מקופחים כלל, הקולקציה עבורם מאופיינת בסווטשירטים קלילים, חולצות אריג קצרות, ג'ינסים שטופים וטי שרטים שבנים אוהבים. הסריגים הקלים הם ההצלחה של הקולקציה, ובמיוחד סריג הפסים כחול-לבן הקולי להפליא. מה שכן, המבחר לא עצום והיינו כן שמחים שהשחקן החדש יביא עימו דגמים נוספים.

המחירים הם בגזרת ה"סבירים" – לא זולים מאד, אבל גם לא יקרים מאד. ג'ינס יעלה בסביבות ה- 150 ש"ח, שמלות מ- 50 ועד 150 ש"ח, נעלים מ- 60 ועד 230 ש"ח, ז'קטים מ- 100 ועד 180 ש"ח.

בגדים שגם האימא וגם הילדה יסכימו עליהם (צילום: יח"צ)

בגדים שגם האימא וגם הילדה יסכימו עליהם (צילום: יח"צ)

בחירת הפריטים מתאימה לאקלים הישראלי (צילום: יח"צ)

בחירת הפריטים מתאימה לאקלים הישראלי (צילום: יח"צ)

הפריטים שהכי אהבנו:

1. חצאית, 99 ש"ח
2. שמלה, 139 ש"ח
3. ווסט, 129 ש"ח
4. מעיל, 189 ש"ח
5. חצאית, 99 ש"ח
6. מעיל עור, 369 ש"ח
7. ז'קט, 159 ש"ח

השאירו תגובה

 

  •  שלום . האם נפתחה החנות בירושלים בקניון הדר ?

    אם טרם מתי צפי לפתיחה ?

    תודה .

    מאת: רונית |‏ 19 בפברואר 2014 | 10:42