באתי, ראיתי, קניתי: מבוקר עד לילה

קטלוג של ג'ולייט שצולם מ-AM ועד PM, חנות של FM המציעה הנחות סוף עונה כל השנה, ושמלה של צ'יפ מאנדיי שתלך איתך 24 שעות ביממה | שירה פור מסכמת את השבוע

מאת  | ‏ 6 פברואר 2014

באתי >>
חנות העודפים של
FM
בימים טרופים אלה, של סיילים היסטריים ונערות אחוזות טירוף בקניונים, מרגיע לקפוץ לחנות העודפים של רשת הבוטיקים FM, מין אי של שפיות שבו סוף העונה מתקיים כל השנה, בתלישות מהלוח הקלנדרי והרחק מההמון הזועם והמחוצ'קן. החנות ממוקמת בשולי תל אביב, במתחם טפר שבדרומה של העיר (ובמילים אחרות: מגיעים לקיבינימט, ואז פונים ימינה). היא משתרעת על פני 320 מ"ר שכוללים קומת אביזרים, תיקים ותכשיטים, קומת הלבשה לנשים ולגברים ואגף שלם שמוקדש לנעליים של פריטי בלרינס, בן סימון, ג'פרי קמפבל, פרד פרי, קאפל אוף ועוד.

בניגוד לחנויות הרשת, שבהן נמכרים רק מותגים מתוצרת חוץ, בחנות העודפים נמכרים גם פריטים מעונות קודמות של מותגים מקומיים כמו אלף-אלף, לילה מיסט, סקץ' ושוגר דדי, בהנחות של עד 70%. ההמלצה שלנו היא להתמקד באגף המעילים, שכולל דגמים לא רעים בתעריפים של תפרנים, ובקיר הענק שמחופה בג'ינסים של פפה ג'ינס ומלטין פוט שמיובאים בלעדית על ידי הרשת ונמכרים כאן ב-30% הנחה מהמחיר המקורי. המינוס: צריך להגיע לכאן עם אוטו. הפלוס: בבנק.

טווח מחירים: 89-999 ש"ח.
FM  עודפים. תל גיבורים 5, תל אביב.

חנות העודפים של FM. שמאל - מעיל: 306 ש"ח במקום 1,022 ש"ח, ימין - ז'קט: 594 ש"ח במקום 1,980 ש"ח | צילום: יח"צ

שמאל - חצאית עור: 269 ש"ח במקום 899 ש"ח, ימין - שמלת צמר: 239 ש"ח במקום 799 ש"ח | צילום: יח"צ

ראיתי >>
קולקציית האביב של ג'ולייט

כשמונה שנים חלפו מאז החלה גילי אזולאי את דרכה תחת המותג ג'ולייט. מאז שילוב הידיים עם הרומיאו שלה, מותג התכשיטים רוביסטאר, ופתיחת החנות המשותפת בשוק הפשפשים ביפו לפני כשנתיים, היא פרצה לתודעה וביססה את מקומה בזירה המקומית ובארונותיהן של מבינות עניין שהפרוטה מצויה בכיסן. כיום, ג'ולייט הוא שם נרדף לשיק אלגנטי עם קיק לא סטנדרטי. אגב, זהו השם עמו נולדה אזולאי וממנו ניסתה להתנער כל נעוריה. ברבות הימים, הוא הפך לאלטר אגו שלה.

בימים אלה מתמקמת על הקולבים בחנות קולקציית האביב החדשה, שמלווה בקטלוג יפהפה שצולם על ידי נועה יפה במהלך יום שלם, עד רדת החשיכה, בבית אחותה של אזולאי במושב סגולה, על שפת הבריכה.

כמו הקטלוג גם הפריטים עצמם, נעים על הסקאלה שבין היום ללילה. לדברי אזולאי, הקולקציה מושפעת מעולם הילדים, השראה שבאה לידי ביטוי בהדפסים צבעוניים, בגזרות רחוקות מהגוף ובשימוש בבדים קז'ואליים כמו כותנה ויסקוזה שמצטרפים לנגיעות המשי האופייניות לה. בין היתר, תמצאו כאן סרבל אוברסייז עם מסילת שרוכים הנקשרת במותן ורוכסן ניקל לאורך החלק הקדמי, חולצת סריג צמות בעלת כובע עם בטנת משי ומכנסיים תואמים, ושמלת בלרינה עתירת כיווצים. לצדם, אוסף פריטים בעלי קוים מלוטשים שעושים שימוש בחיתוכים גרפיים ומשחקי מרקמים עדינים. במילה אחת: יופי.

טווח מחירים: 350-1,200 ש"ח.
ג'ולייט. עמיעד 13, יפו.

הקטלוג של ג'ולייט. צולם מבוקר עד לילה | צילום: נועה יפה

בהשפעת עולם הילדים. ג'ולייט | צילום: נועה יפה

עוד רגע מגיע הלילה | צילום: נועה יפה

מקסים וקסום. הקטלוג של ג'ולייט | צילום: נועה יפה

קניתי >>
השמלה שתלך איתך כל היום

אחת ההברקות בקולקציית החורף של צ'יפ מאנדיי, היא סדרת Urban Jungle, שכוללת שלל פריטים שימושיים לחיה האורבנית המצויה. היציאה המוצלחת ביותר היא ללא ספק השמלה שבתמונה, שמצטיינת לא רק ביופי, אלא גם ביעילות.  אהבנו את גזרת האוברסייז הישרה ונטולת הכתפיות, את השסע השקסי ואת הדפס החברברורות שקיבל אפקט מעניין של התזת ספריי גרפיטי. ביום – עם מגפי שרוכים גבריים ומעיל עור. בלילה – על עקבים ושפתון אדום.

מחיר: 399 ש"ח.
להשיג בבל אנד סו.

שמלה של צ'יפ מאנדיי | צילום: יח"צ

השאירו תגובה