הזוג המוזר: בר רפאלי ורד אורבך ידגמנו יחד

דוגמנית העל וסולן להקת "רד בנד" נבחרו לפרזנטורים של רשת Hoodies | האם שני הסטארים יסתדרו זה עם זה? | נועם טור, מאחורייך

מאת  | ‏ 2 פברואר 2014

רד אורבך ובר רפאלי לרשת HOODIES | צילום: יח"צ

לכל מי שדאג מכך שבר רפאלי תמצא את עצמה ללא עבודה אחרי הפרידה מ"פוקס", אפשר להירגע. הבוקר (א') גילתה רשת Hoodies כי הדוגמנית תככב בקמפיין החדש שלה, ולצידה הרוקסטאר רד אורבך.

הבחירה בזוג המוזר מוגדרת כ"שילוב המשקף את אופי המותג", ע"פ אורן בר גיל, סמנכ"ל השיווק ומבעלי הרשת. בר גיל מוסר כי הבחירה בבר היתה טבעית, כמובן, וכי העדינות של בר והחוצפה של רד הם שילוב מוצלח עבור המותג. "רק רד אורבך יכול על בר רפאלי".

הרשת מסרבת למסור את הסכומים אותם יקבלו הטאלנטים. השייכת ליוסי גביזון, שבשליטתו גם קרולינה למקה, מותג המשקפיים בו רפאלי מתפקדת כפרזנטורית ולאחרונה הפכה גם לשותפה המחזיקה 5% מהחברה.

הכל נשאר במשפחת המותגים. בר ודור רפאלי | צילום: אייל נבו

הסגנון של Hoodies הוא בייסיק, מזכיר לנו במעט את הקו הבסיסי של פוקס – קפוצ'ונים, טרנינגים וכל מה שביניהם. הפרזנטור הקודם של רפאלי, אמנם מושבניק שרירי ושונה ב-180 מעלות מהגברבר הנוכחי, אבל יש לשניהם משהו במשותף – נועם טור היה טירון בעולם האופנה כשהחל את דרכו בפוקס, וגם רד אורבך עושה סיפתח בפאשן עם קמפיין ראשון. ואם זה לא מספיק, בקמפיין האחרון של רשת "קרולינה למקה" משתתף דור רפאלי, אח של, גם הוא עושה את הצעד הראשון בעולם הדוגמנות. אין מה לומר, לבר כנראה יש כישרון חניכה לא מהעולם הזה.

השאירו תגובה