כוכבת הקמפיין החדש של דיזל: דוגמנית מרותקת לכסא גלגלים

הפרזנטורית לקמפיין אביב קיץ 2014 של המותג סובלת ממחלת ניוון שרירים | ניקולה פורמיקטי, המנהל האמנותי של דיזל, כבר הספיק להתאהב: "הבחורה חסרת פחד. היא השראה עבורי"

מאת  | ‏ 29 ינואר 2014

ג'וליאן מרקדו בקמפיין של דיזל, אביב קיץ 2014

ג'יליאן מרקדו, כתבת ומפיקה במגזין אופנה בת 26, עשתה את הקריירה שלה מכתיבה על סטייל, קמפיינים ודוגמניות, מעניין אם ידעה שיום אחד היא תהפוך לאייטם בעצמה. אז מה אם מרקדו סובלת מניוון שרירים ומתניידת בעזרת כיסא גלגלים? זה לא עוצר בעדה מלהגיע אל הטופ. היא יפה, מגניבה ועם איכויות וכריזמה של סטארית.

אז איך הכל התחיל? מרקדו פגשה לראשונה את ניקולה פורמיקטי, המנהל האמנותי של דיזל, בעת צילומים למגזין We Are Urban, שם עבדה מרקדו כמפיקה מאחורי הקלעים. לאחר מספר חודשים היא ראתה מודעה הקוראת ל"צעירים, בעלי מראות תרבותיים יחודיים" להצטרף לצוות הפרנזטורים של דיזל. היא החליטה לרשום את עצמה, "בתור בדיחה", כך היא מגלה לאתר Mail Online. "לא עבר זמן והמלהקים פנו אלי, ביקשו שאשלח תמונות שלי".

ג'וליאן מרקדו. יפה ונכונה

הקמפיין המדובר כלל 23 משתתפים, כולם מגיעים ממקומות שונים, כולל דוגמנים מקועקעים ומזוקנים, וצולם ע"י צמד הצלמים המפורסמים אינס ואן לאמסווירדה ווינוד מטאדין. "אתה לא צריך להיראות כמו דוגמן כדי ללבוש דיזל", מסבירה מרקדו."העובדה שהם בחרו בי כפרנזטורית אומרת הרבה יותר מסתם מודעה או קמפיין".

מרקדו למדה שיווק אופנה ב-FIT, המוסד הניו יורקי המוערך. "ידעתי שאני זורקת את עצמי לאש כשפניתי לעסוק בעולם האופנה. אני עובדת בדיוק כמו כולם בתעשייה הזו, והפאשן שלי לעסוק במקצוע הזה הוא כמו של שאר האנשים שעובדים איתי, אני פשוט מסתובבת עם כיסא".

בראיון ל-WWD מגלה פורמיקטי כי מרקדו הייתה הפרזנטורית הפייבוריטית עליו. "זה לא קל עבורה לעבור מנקודה A לנקודה B, אבל הבחורה חסרת פחד. היא השראה עבורי".

"היא השראה עבורי". ניקולה פורמיקטי | צילום: יח"צ

לא צריך להיות דוגמן כדי ללבוש דיזל. מתוך קמפיין אביב קיץ 2014

מאחורי הקלעים של צילומי הקמפיין | צילום: אינסטגרם

יש לבחורה סטייל, ללא ספק | צילום: אינסטגרם

השאירו תגובה