מצמרר: הסוודרים הכי הזויים של חג המולד

איילים, אנשי שלג ועצי אשוח - סריגי חג המולד מצהירים על עיצומו של החורף ברחבי העולם, ואנחנו מצאנו את הפריטים הקיטשיים ביותר

מאת  | ‏ 24 דצמבר 2013

הו, הו, הו. סוודרים של חג המולד

אנחנו לא צריכים לשבת תחת עץ אשוח מקושט כדי להרגיש את רוח הכריסמס. זה כלל לא משנה שבארצנו הקטנטונת אין אזכור לחג, הכפר הגלובלי הקטן שלנו עושה את העבודה עם תזכורות בלתי פוסקות בנוגע לכך שהערב (ג') נחוג חג המולד, בשירה, פעמונים ועם סוודרים מוגזמים במיוחד.

מיילי סיירוס חוגגת את הכריסמס בחמימות | צילום: גטי אימג'ס

קייטי פרי וחבר | צילום: גטי אימג'ס

הסוודר, בגרסתו המתונה, דווקא נחמד ונעים למראה. בין שלל הוריאציות ניתן למצוא דוגמאות סקנדינביות המזכירות שלג, גווני אדום לבן ותחושה כללית של חופשת סקי. אבל המהדרין לא מסתפקים במראה הסולידי ומעדיפים ללכת על מראות ברוח החג, עם סוודרים שמאחדים את כל האלמנטים יחדיו: דמויות של סנטה, איילים, עצי אשוח – כל המרבה, הרי זה משובח.

לראייה, השבוע התפרסם במקומון של העיירה אקרון באוהיו, ידיעה על אדם שכל כך מטורף על המראה ומחזיק במחסן 600 סוודרים של חג המולד, את חלקם הוא מציע למכירה.

לא מצאתם סוודר בסגנון שלכם? לאתר Ugly Christmas Sweater Kit הפתרונים, ערכה מיוחדת ובה סוודר אדום וקישוטים להוסיף עליו כאוות נפשכם, עם שלל כיתובים, נצנצים ושאר תופינים.

אדם אסף 600 סוודרים של חג המולד | צילום: אתר akron beacon online

מאט דיימון באאוטפיט מטריד במיוחד, בצילומים לתכנית בוקר ב-2011

אפילו סנופ דוג הצטרף לחגיגה

עשה זאת בעצמך. Ugly Christmas Sweater Kit

Ugly Christmas Sweater Kit

 

 

אול אמריקן. מרתה סטיוארט וחברים חוגגים ברוח החג

וכל מילה מיותרת

השאירו תגובה