באתי, ראיתי, קניתי: הכל הולך עם הכל, רק צריך אומץ

מותג איפור זול ומעולה שעלה מאיטליה, קולקציית הקפסולה של תמר קרוון, סווטשירט שיגרום לכולם לחבק אתכן וטבעות חותם שסבתא הייתה אוהבת | שירה פור מסכמת את השבוע

מאת  | ‏ 12 דצמבר 2013

באתי >>
האיטלקים נוחתים בעזריאלי
מותג האיפור האיטלקי פלורמר השיק החודש חנות ראשונה בישראל בקניון עזריאלי בתל אביב, אחות ל-3,000 נקודות מכירה ברחבי העולם. המותג הוקם ב-1970 במילאנו ונמצא כיום בבעלות התאגיד הצרפתי "איב רושה". בתחילת דרכו כל מרצו הושקע בפיתוח לקים לציפורניים, ועם השנים התרחב לייצור שלל מוצרי טיפוח ואיפור. כיום המותג מציע מגוון של 800 פריטים, החל ממייק אפ, צלליות, סמקים, שפתונים ועפרונות עיניים ועד אביזרי איפור משלימים כמו מברשות.

הבשורה של האיטלקים היא המבחר והמחיר, שנותנים פייט רציני להיצע המקומי מבלי להתפשר על איכות ירודה של בסטה. מחירי המסקרות, למשל, מתחילים ב-29 שקלים, הקונסילר המצויין שמגיע ב-4 גוונים שונים עולה 45 שקלים, והלקים מוצעים ב-16 שקלים הבקבוק. את התעריפים הנוחים מסבירים בחברה בוויתור על אריזות מיותרות. כמעט כל המוצרים נמכרים ללא קופסת קרטון.
העיצוב בחנות בעזריאלי פונה לצעירות ותזזיתיות. היא צבועה בשחור קלאברי עם נגיעות ורוד פוקסיה, ברקע מוזיקה אלקטרונית סוערת, בכניסה שילוט ניאוני שמציין באופן ברור את המחיר האטרקטיבי. הצבעוניות המסחררת של המוצרים מזנקת מן התצוגה ועושה חשק להתנסות גם במוצרים פחות שגרתיים, ויעיד על כך פרצופו מוכה הצלליות של המדור בצאתו מן החנות. מומלץ.

טווח מחירים: מ-14 ועד 99 שקלים.
flormar. קניון עזריאלי, קומה 2, תל אביב. 03-6490-900.

flormar. איפור שווה במחיר סופר שווה

flormar. איפור שווה במחיר סופר שווה

ראיתי >>
העשיריה הפותחת של תמר קרוון
הבוקר (חמישי) נחתה בחנויות נבחרות של רשת טוונטיפורסבן קולקציית הקפסולה המדוברת שעיצבה הצלמת והסטייליסטית תמר קרוון. הקולקציה קיבלה את השם ICONIC10 והיא כוללת עשרה פריטים שלדידה של קרוון נחוצים בכל ארון. העשיריה הפותחת של קרוון מורכבת מבלייזר צמוד, מכנסיים ארוכים צרים, מכנסונים בגזרה גבוהה, שמלת מיני בגזרת A, חולצת שחורה שקפקפה עם צווארון אדום, חולצה עם שרוולי 3/4, נעליים ותיק. הפריטים מוצעים בשתי גרסאות – האחת עם הדפס שבטי בצבעוניות עזה של אדום, כחול וצהוב, והשנייה שחורה וסולידית. "אני אוהבת בגדים כמו החברים הכי טובים שלי ומאמינה שאפשר תמיד להזמין את כולם לארוחה, וכולם יסתדרו עם כולם", אומרת קרוון, "היה לי חשוב להביא בקולקציה את האמירה שאני ממש דוגלת בה בלבוש האישי שלי: הכל הולך עם הכל, רק צריך אומץ". הפריטים מגיעים בטווח מידות שנע בין 32 ל-42. הפייבוריט שלנו: המגפונים הלבנים.

מחירים: בלייזר 340 שקלים, מכנסיים 230 שקלים, מכנסיים קצרים 170 שקלים, חצאית 170 שקלים, חולצות 100-170 שקלים, שמלה 200 שקלים, מגפונים 270 שקלים, תיק 180 שקלים.

תמר קרוון (מימין) וחן יאני (צילום: זוהר שטרית, תמר קרוון)

קניתי >>
סווטשירט פאייטים של אמריקן איגל

אין טעם להכביר במילים אל מול הסווטשירט הכה חמוד הזה, שממיס את כל מי שמביט בו כמו מרשמלו בכוס שוקו חם. רק נגיד שהוא מחמם לא רק את הלב, אלא את כל פלג הגוף העליון, ושאין מי שלא ירצה להתחבק עם במבי, אז קחו את זה בחשבון.

מחיר: 249 שקלים. להשיג בסניפי אמריקן איגל.

היי במבי, אפשר חיבוק?

היי במבי, אפשר חיבוק?

טבעות החותם של She-Ra
הקראש הנוכחי של המדור מוקדש ללא ספק לטבעות החותם של שירה גבאי, שפועלת תחת השם She-Ra. גבאי, שלאורך כמה שנים קפצה מפקולטה לפקולטה, התמסרה בסופו של דבר למה שבאמת דגדג לה בקצות האצבעות – עיצוב טבעות. בשלב הראשון, לאחר קורס צורפות בשנקר, עיצבה לעצמה ולקולגות במסעדת היוקרה שבה מלצרה, ובהמשך הפכה לסנסציית אינסטגרם, לא מעט בזכות לקוחה אלמונית, אחת, יובל שרף.
ההיצע של שירה כולל טבעות חותם שונות שניתן לחרוט עליהן אותיות ועוד שלל טבעות "סבתא" מקסימות, למי שאין לה אחת שאפשר לבזוז לה את קופסת התכשיטים. חוץ מטבעות תמצאו אצלה שלל צמידים, שרשראות ועגילים בסגנון וינטג', עשויים פליז או כסף בציפוי זהב.

טווח מחירים: 140-480 שקלים.
להשיג בבוטיקים נבחרים, בחנות הסטודיו של שירה במתחם בזל בתל אביב (לתיאום: 054-4557799) וביריד שוק בחללית #2 שמתקיים בשבת הקרובה ברחוב הירקון 70 בתל אביב, בין השעות 14:00 עד 20:00.

טבעות החותם של she-ra. קראש רציני

טבעות החותם של she-ra. קראש רציני

השאירו תגובה