הרשת גועשת: האם הדוגמנית מירנדה קר ריטשה את תמונותיה?

הסופרמודל העלתה השבוע תמונה באינסטגרם בה מותניה נראות צרות מהרגיל, עם חשד סביר לשיפוצי פוטושופ | גם דוגמניות דקיקות לא מרגישות רזות מספיק?

מאת  | ‏ 18 נובמבר 2013

מימין - התמונה המקורית, משמאל - התמונה שפרסמה מירנדה

מירנדה קר פרסמה השבוע בחשבון הפייסבוק שלה תמונה מתצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט שנערכה בשנה שעברה. התצלום כולל את המלאכיות אלסנדרה אמברוסיו, דוטזן קרוס וקר מחובקת מאחורי הקלעים של התצוגה, ומירנדה, שרצתה בסך הכל לפרגן לבנות שהופיעו בתצוגה המסורתית בזמן שהיא עובדת ביפן, הצליחה לעורר סערה בעקבות הפרסום התמים.

מירנדה קר מתחבקת עם דוטזן קרוס ואלסנדרה אמברוזיו, נראית דקיקה מתמיד

במבט על התמונה המקורית שצולמה בשנה שעברה נראה שבגרסה החדשה המותניים של מירנדה הוצרו, שלא לומר כמעט נעלמו. ברחבי הרשת פורסמו ידיעות המשוות בין המקור לורסיה של מירנדה.

ברוח הקונספירציות עלו חשדות על תמונה נוספת, אף היא מהשבוע, שפירסמה מהאירוע של אל יפן, בשיתוף מייקל קורס ובולגרי. בתמונה היא נראית מחובקת עם קורס, אך בתמונה שהעלתה קר באינסטגרם כף היד שלה מוחזקת באופן מוזר ונראית חתוכה, ומותניה נראות צרות יותר.

התמונה המקורית של קר ומייקל קורס

התמונה שמירנדה פירסמה באינסטגרם

מירנדה לא בזבזה זמן והפיצה דרך האינסטוש תגובה. היא החליפה את תמונת המריבה בתמונה לא ערוכה והוסיפה טקסט: "היי חבר'ה, הנה התמונה המקורית מויקטוריה סיקרט. כשפרסמתי את התמונה השבוע כדי לתמוך בבנות, פשוט לקחתי אותה מהאינטרנט בזמן שהייתי בעבודה ביפן. לא היה לי מושג שהיא עברה פוטושופ. הכל בכוונות טובות, מצטערת על הבלבול וברכות לבנות על התצוגה המוצלחת".

מירנדה מתנצלת על התמונה המשופצת, ומעלה את התמונה המקורית לאינסטגרם

השאירו תגובה

 

  •  הפנים והעיניים מופנות לכיוון אחר. תמונה אחרת גם תסתכלו על הכיתוב מאחוריה. פשוט צילמו את התמונה מזווית אחרת והיקף המותניים לא נראה הרבה יותר צר אם היא סובבה את הגוף שלה טיפה הצידה זה נותן אשליה של מותניים צרים. אתם סתם מחפשים מתחת לבלטות מה לפרסם. אני מציעה שנפתח חשבון פייסבוק שמיועד לכל הכתבות המשועממות/ שקריות/ מטומטמות וכו' שמאקו מפרסמת אולי תסתכלו על זה תבינו את הרמה סתם נטפלים לדוגמנית קנאים.

    מאת: א |‏ 19 בנובמבר 2013 | 01:22
  •  במקרה שלא שמתם לב שתי התמונות עם מייקל שונות מכיוון שזו לא אותה תמונה..הסתכלו על הבעת הפנים והראש!

    מאת: הגיונית |‏ 18 בנובמבר 2013 | 17:28