עם החולצה של ריצ'רד גיר? ג'וליה רוברטס משחזרת את הלוק מ"אישה יפה"

יותר משני עשורים מאז הלוק האיקוני של השחקנית לובשת חולצה לבנה וגברית, רוברטס חוזרת לאותו מראה עבור צילומים מיוחדים למגזין מארי קלייר

מאת  | ‏ 12 נובמבר 2013

אכן אישה יפה. ג'וליה רוברטס בצילומים ל"מארי קלייר"

אם יש מסר אחד חשוב שלמדנו מהסרט "אישה יפה" – מלבד הידיעה שהוצאת העיניים למוכרת מרושעת יכול לגמרי לעשות את היום – הוא שאישה יכולה להראות הרבה יותר טוב בחולצה של גבר, מאשר בשמלה מיני קצרה וחושפנית.

השבוע גילינו זאת שוב, כאשר ג'וליה רוברטס עלתה על אותם מדים משנת 1990, והצטלמה לגיליון דצמבר של מארי קלייר. היא הוסיפה למראה האנדרוגני גם נעלי גברים.

היוש, ויויאן. ג'וליה רוברטס, מינוס 23 שנה, בסרט "אישה יפה"

הכוכבת בת ה-46 לבשה חולצת אוברסייז גברית ונראתה פשוט מושלם, בדיוק כמו החולצה שלקחה ויויאן לאדוארד (ריצ'רד גיר) והניחה מעל השמלה הצמודה, בכדי לא לזעזע את העוברים והשבים ברודיאו דרייב. 23 שנה אחרי הלוק האיקוני, אנחנו חייבים להודות שג'וליה נראית טוב יותר מהגרסה הצעירה.

בראיון למגזין מגלה רוברטס, אם לשלושה, כי היא מאושרת מתמיד – אולי זה סוד היופי שלה לעור מושלם. "אני דואגת למשפחה שלי, ומבשלת עבורם שלוש ארוחות מדי יום. זו פריבילגיה בשבילי". רוברטס מספרת כי היא נמנעת מלהיכנס לאינטרנט, לערוך בדיקות גוגל על שמה ולבקר ברשתות חברתיות. חבל, אילו הייתה נכנסת אלינו, למשל, רוברטס הייתה מגלה שאנחנו דווקא מאוד מפרגנים.

ג'וליה רוברטס על שער "מארי קלייר", דצמבר 2013

השאירו תגובה