כלבים הם האקססורי החדש: הקמפיין שנרתם להצלת חיות

מה יותר מתוק מתיק קוקטי? כלב קטן וחמוד, כמובן | ראלף לורן שילב בין השניים ומציג סרטון מקסים עם מטרה טובה | אפשר לארוז את זה בדוגי בג?

מאת  | ‏ 21 אוקטובר 2013

תמיד גונבים את ההצגה. הקמפיין של ראלף לורן | צילום מסך

החבר'ה בראלף לורן עלו על דרך מקורית ביותר לפרסם את קולקציית האקססוריז לסתיו הקרוב, שהרי כלבים תמיד גונבים את ההצגה.

המותג חבר לאגודת ASPCA לשמירה על זכויות בעלי חיים בסרטון משותף הנקרא "The Dog Walk", קמפיין המשלב בין עידוד אימוץ כלבים להצגת קולקציית האקססוריז לסתיו.

הקליפ צולם תוך שימוש בטכנולוגיית 3D, במסגרתו נשים צועדות עם חבריהן הטובים ביותר. כמובן שמדובר בחזון של עולם אוטופי, בו גרים כלבים עם אביזרים, משום שבדרך כלל, כאשר משאירים חיות ואקססוריז בחדר אחד זה נגמר בתיקי עור קרועים וצעיפים שחוטים.

צילום מסך

צילום מסך

צילום: יח"צ

"חיפשנו דרך יצירתית לבטא את האהבה שלנו לכלבים בעידן האינטרנט. הייתה לנו משימה נוספת: להציג את קולקציית האביזרים שלנו", מסביר דיוויד לורן, סמנכ"ל הפרסום של המותג, לאתר WWD. השקת הקולקציה מתרחשת סמוך לחודש אימוץ הכלבים, ומאחורי הקמפיין עומדת מטרה נעלה: במהלך ה-15 בנובמבר, 10% ממכירות האקססוריז המוצגים בסרטון יועברו לאגודת ASPCA.

  •  

    מאת: . |‏ 23 באוקטובר 2013 | 17:04
  •  

    מאת: דנה |‏ 21 באוקטובר 2013 | 14:28
  •  כל הכבוד שהתעשייה הזאת סוף סוף נתרמת למשהו טוב למען בעלי חיים (למרות שזה קצת מצחיק לעודד לאימוץ כלבים אבל עדיין להשתמש בעור ופרוות…)

    מאת: נעמי |‏ 21 באוקטובר 2013 | 13:43
  • מעודד את כל העשירות הפלצניות שקונות כלבים גזעיים באלפי דולרים ולא מאמצות את הכלבים המסכנים חסרי הבית.
    מעודד לקחת כלב כאקססורי ולשים לו קולר תואם לתיק לואי ויטון שלי ולזרוק אותו אחרי חודש כי נמאס לי לטפל בו.
    קמפיין נוראי שאולי התכוון לטוב אבל עושה רק רע.

    מאת: גליה |‏ 21 באוקטובר 2013 | 13:13
  •  אם הוא באמת רוצה לעזור לבעלי חיים שיוציא את העור מהקולקציות שלו ועכשיו!

    מאת: דנה |‏ 21 באוקטובר 2013 | 11:39

השאירו תגובה