הגידו כן לזקנה: תעשו כבוד לתחתוני הסבתא

מכירות ההלבשה התחתונה בעולם מבשרות על בואו של היורש: תחתוני הסבתא | תעשו כבוד ללנז'רי שעושה קאמבק - משטיח את הבטן, טרנדי ואפילו סקסי

מאת  | ‏ 4 אוגוסט 2013

מירנדה קר בווג קוריאה | צילום: ווג

במשך שנים גדלנו עם המחשבה שתחתוני בד בגזרה גבוהה הם של סבתות, ומכאן שמם. לפחות בתקופת חיינו, הלנז'רי המפוקפק הנ"ל מעולם לא נחשב סקסי, להפך – היה זה אחד הפריטים היותר מדכאים מינית, רק הצצה בסצנה המביכה להפליא ב"יומנה של בריג'יט ג'ונס" מצליחה לתאר את גודל הפאדיחה.

אז איך קרה שתחתוני הענק הביסו את השרוך הדק המכנה את עצמו חוטיני? לאט לאט ובזהירות. מה שהיה לפני מספר שנים להיט עולמי – וכלל, כמובן, ג'ינס בגזרה סופר נמוכה תחתיו יבצבץ החוטיני, יורד מכס המלוכה. התחתונים הברזילאיים וההיפסטרים (מכנסונים) מחליפים את הפריט הקטנטן ולאחרונה אפילו תחתוני הסבתא הידועים לשמצה – או כך לפחות מעידות מכירות ההלבשה התחתונה בעולם.

בריג'ט ג'ונס והתחתונים | צילום מסך

התחתונים של שדרות מדיסון. מד מן

נכון, החוטיני עדיין תופס נתח גדול מתעשיית התחתונים של נשים ומגלגל כשלושה מיליארד דולר בשנה, אבל אין ספק שהגזרה הגבוהה תפסה תאוצה בשנתיים האחרונות ומספרי התחתונים המכסות את כל הישבן בגזרה גבוהה עלו מ-79 מיליון דולר ב-2010 ל-197 מילילון דולר בשנת 2012.

"אנחנו רואים שישנה עלייה מעניינת במכירות התחתונים המכסים את הישבן בגזרה גבוהה", מגלה יאן סנודגרס, מנהל חברת ההלבשה התחתונה השוויצרית Hanro. "מבחינה ויזואלית, תחתונים שכאלו נראים רעננים, מודרניים וצעירים. הבדים נוחים וחדשניים כך שלא רואים את קו התחתונים כמו בעבר".

אז מה החזיר את העטרה ליושנה? אולי נשות העולם עשו סוויץ' במחשבה והבינו שהן באמת נראות יותר טוב כשנוח להן, כלומר, כשחוט דנטלי לא תקוע להן בישבן; אולי זו אופנת המד מן שתקפה אותנו בשנים האחרונות ויתכן שבגדי הים בגזרת וינטג' שכבשו את החופים עשו חשק להעביר את הלוק המחמיא (כן, מחמיא) גם לחדר המיטות.

נשים המדגימות היטב את הטרנד הן מירנדה קר, שהופיעה בהם על שער ווג קוריאה וכן דיטה פון טיז אמנית הבורלסק – טוב, אם היא לובשת אותם זה כנראה סופר סקסי.

דיטה פון טיז מדגמנת תחתונים

חזרו לאופנה. תחתונים של Triumph | צילום: פמלה הנסון

השאירו תגובה