באתי, ראיתי, קניתי: שמלות אווריריות וציפורניים מקושטות

התקררנו בהצצה לקולקציית החורף של סאקס, התאווררנו עם שמלות המקסי של גרטרוד ו-Weapon Of Choice והתקשטנו במדבקות ציפורניים של Essie | כל מה שעשה לנו את השבוע

מאת  | ‏ 25 יולי 2013

צילום: רוני כנעני קובי מהגר

באתי >>
חשיפה ראשונה לקולקציית החורף של סאקס

הבוקר (ה') ביקר המדור בשואורום של "סאקס", שעם קצת עזרה ממערכת מיזוג אמביציוזית הצליח להכניס אותו לאווירה חורפית ולעשות לו חשק לימים סגריריים ולסוודרים מכרבלים. קצת סוטה בהתחשב בכבשן שמשתולל בחוץ, אנחנו יודעים, אבל הגיוני לאור העובדה שהמותג חושב בבינלאומית מאז שהוא מחזיק בסניפים ברוסיה, דרום אפריקה והחל מלפני שלושה חודשים, גם בהולנד.

קולקציית החורף של סאקס | צילום: קובי מהגר

הקולקציה החדשה, שתתחיל לטפטף לחנויות הרבה לפני הגשם הראשון, כלומר קצת לפני החגים, נאמנה לקו הבוהמייני והאורבני של המותג, תוך כדי התכתבות רופפת עם הטרנדים הצפויים. היא מורכבת משתי חטיבות – האחת מתיכה אלמנטים מחוייטים עם כאלו השאובים מעולם הספורט, כמו שרוכים, כיווצי גומי, רוכסנים, הדפסי משולשים ובדים מבריקים וכסופים, והשנייה מחברת השפעות שבטיות ואתניות שונות כמו רקמות מקסיקניות, הדפסים אינדיאניים ואפריקאיים וגלביות ערביות בעלות צווארוני זהב ויוצרת מלתחה שיקית שתהלום חאפלה בכפר הגלובלי.

הצבעוניות עגמומית ורכה ומערבבת ירוק אמרלד, שחור ואפור או ורוד, בורדו וחול, ומכריזה על חום ושמנת (שוקולד לבן ושוקולד מריר), מתובלים בטרה קוטה וכתום, כצמד שיחליף את השחור-לבן בחלוף הקיץ.

טווח המחירים: חולצות – 500-700 ש"ח, חצאיות – 388- 668 ש"ח, ז'קטים – 750-1,230 ש"ח, מכנסיים – 580- 720 ש"ח, שמלות – 580-900 ש"ח, סריגים – 480-660 ש"ח, גופיות – 440-520 ש"ח.

השפעות שבטיות ואתניות. סאקס | צילום: קובי מהגר

ראיתי >>
קולקציית
High-Summer של גרטרוד

כמדי עונה משחרר המותג המקומי "גרטרוד" את קולקציית הקפסולה "40 מעלות בצל", שמיועדת לתקופה היוקדת של השנה. הפעם הקולקציה הקטנה קיבלה את תת הכותרת "High-Summer" והיא מורכבת משמלות מקסי אווריריות, גלביות נעימות בעלות או נטולות שרוולים, וקומבניזונים דקיקים וסקסיים שנלבשים כשמלות או בשילוב עם חצאיות ארוכות ועשירות בבד עם הדפסי ציפורים. לקטלוג הצטלמו האחיות נירית ולירון זר, בעלות מותג הייבוא Weapon Of Choice, שמשלימות את הקולקציה עם שלל אביזרים קוליים לימים של ים, כמו סלי קש קלועים וכפכפים צבעוניים.

טווח מחירים: שמלות, גלביות וחצאיות – 724-445 ש"ח, אביזרים – 269-169 ש"ח.

נירית ולירון זר בשת"פ עם גרטרוד. קולקציית high summer | צילום: רוני כנעני

שמלות אווריריות. קולקלציית הקפסולה "40 מעלות בצל - High Summer" | צילום: רוני כנעני

קניתי >>
מדבקות ציפורניים של
Essie

למי שלא יודעת למרוח לק על הציפורניים מבלי לטנף את הסביבה, למי שלא מעוניינת ללכלך את הידיים, ולמי שאין לה עודף זמן פנוי ושלא רוצה להשקיע הון במכון המניקור על קישוטים לציפורניים – בדיוק בשביל כל אלה, שכולן ביחד הן המדור – הומצאו Sleek Stick, מדבקות הציפורניים המעוטרות של המותג הניו יורקי Essie.

כך עושים: מדביקים על ציפורן היד או הרגל, מהדקים, ואת השאריות משייפים באמצעות המקלון המצורף. כל הסיפור אורך בערך 10 שניות לכל אצבע ואמור להחזיק עד שבועיים, תלוי כמה זמן נותנים לכלים לעמוד בכיור.
המדבקות מגיעות בארבעה עיצובים שונים – אדום עם נקודות זהובות, אפור עם שיבוץ אבנים, זברה בגימור מט או טקסטורת קרוקודיל בחום-זהב. בכל חבילה 18 מדבקות, כמות שללא ספק מעוררת שאלות (כמו: למה לא 20, כמניין האצבעות של מרבית בני האנוש?).

מחיר: 65 ש"ח.

essie | צילום: יח"צ

השאירו תגובה