באתי, ראיתי, קניתי: פופ אפ של ריי-באן, תיק של לואי ויטון

הסתנוורנו ממשקפי שמש עם מסגרות זוהרות, נשאנו על כתפנו את תיק הדלי האיקוני של לואי ויטון והתרגשנו משמלת טניס צבעונית וסופר מחמיאה | כל מה שעשה לנו את השבוע

מאת  | ‏ 18 יולי 2013

באתי >>
חנות פופ אפ של ריי-באן

החל מיום שני הקרוב (22.7) ולמשך חודש בלבד, יצוצו בסניפים נבחרים של רשת אירוקה חנויות פופ-אפ של "ריי-באן" שיציעו לא פחות מ-200 דגמים של המותג האמריקאי במהדורה מוגבלת. בקולקציה שלל וריאציות עכשוויות לעיצובים מוכרים, ביניהן משקפי הטייסים המזוהים עם המותג מאז שנת 1937, שבשם הנהייה לניינטיז זכו לעדשות מראה קלאבריות, או משקפי ה-Wayfarer שהיו פופולאריים בקרב כוכבי הוליווד בשנות ה-50 ובגלגולם הנוכחי קיבלו עדשות זוהרות ומסגרות צבעוניות שניתן לקפל בקלות לתוך הכיס ולשלוף בנון שלאנטיות ביציאה מהמועדון אחרי ליל ריקודים מפרך אל עבר הבוקר המסנוור. למי שחושקת בלוק של רובוטריק, מוצע הדגם הקשוח Club Master, שנולד בשנות ה-50 רק כדי לקבל בקיץ 2013 גימור מט במרקם שמזכיר גומי.
טווח מחירים: 455-700 ש"ח.
פרטים נוספים בדף הפייסבוק של אירוקה.

רייבאן באירוקה | צילום: מוטי פיישבין

ראיתי >>
תיק Noé לואי ויטון

בשנת 1932 נתבקש גסטון לואי ויטון לעצב תיק מסוגנן לנשיאת בקבוקי שמפניה על ידי יינן צרפתי עלום שם. גסטון רב הדמיון עלה על פיתרון, מין שק עשוי עור זהוב שמסוגל להכיל רביעיית בקבוקים ניצבים, ובקבוק אחד הפוך. התיק קיבל את השם Noé בהשראת נוח התנ"כי, שעל פי השמועות ירד מין התיבה עם תשוקה לשתילת גפנים על הר האררט.
תיק הדלי של לואי ויטון הפך לימים לאחד התיקים האיקוניים של המותג וזכה ברבות השנים לגרסאות במימדים וצבעים שונים, המוכרות מביניהן נושאות את הדפס המונוגרמה הקלאסי. העונה נוספו לקולקציה צבעים עזים כמו צהוב לימון, סגול חציל וכתום, ולמשפחה נולד דגם מוקטן וחמוד העונה לשם Noé BB, עם רצועת נשיאה ארוכה המאפשרת לתלות אותו על הכתף בהצלבה.
טווח מחירים: 5,100-6,750 ש"ח, קצת פחות מהמשכורת הממוצעת במשק.
להשיג בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב.

תיק Noe של לואי ויטון | צילום: יח"צ

תיק דלי של לואי ויטון במגוון צבעים. בשורה העליונה: תיקי Noé BB | צילום: יח"צ

קניתי >>
שמלת טניס מתנפנפת של פורנרינה

בימים טרופים ושמנמנים אלה, של שופינג חסר מודעות כלכלית מחד וזלילה חסרת מעצורים של ממתקים מאידך – להלן, שתי תופעות שיש להן מחיר כבד – המדור מעדיף לעבור לשמלות, ובייחוד כאלו שיוצרות מראית עין של פעילות ספורטיבית כלשהי. כידוע, כושר שכנוע עצמי נחשב לכושר לכל דבר.
נגיד, שמלת הטניס הזאת, של המותג האיטלקי פורנרינה, שמפרגנת גוף של בלרינה גם למי שעומדת על קצות האצבעות רק כדי לשלוף את הגלידה מעומק הפריזר. עכשיו היא מוצעת בחצי מחיר, שהופך אותה לפחות או יותר נגישה (ומשאיר עודף לשקית במבה).
מחיר: 425 ש"ח במקום 849 ש"ח. להשיג בסניפי רשת Story.

פורנרינה לרשת STORY | צילום: יניר שני ויוראי בראון

השאירו תגובה