באתי, ראיתי, קניתי: מיו מיו במרחק נגיעה

קפצנו לאאוטלט נוסח איטליה ברשפון ומצאנו מותגי על בחצי מחיר | מדדנו את קולקציית האותיות של הוקו ונמרחנו על ליפסטיק אדום מושלם | כל מה שעשה לנו את השבוע

מאת  | ‏ 4 יולי 2013

באתי >>
חנות עודפי המותגים לה בוטגה

יש מעט מאוד סיבות להגיע לרשפון, יישוב שבע ומנומנם, אם לא גרים שם. ובכל זאת, גם מי שלא מחנה את הג'יפ שלו ליד זה של יעל אבקסיס יכול לספור את האטרקציות המקומיות על אצבע אחת, שתופנה ישירות ל"לה בוטגה" (הבוטיק, באיטלקית), חנות עודפים שלא משאירה יותר מדי עודף בארנק.
מאחורי המיזם עומדות שלי אלימלך-ביטון, שחזרה לאחרונה משהות ממושכת באיטליה, שם עסקה בנדל"ן ובעיצוב, וכרמית ברדוגו-מימון, חברתה הטובה ועורכת דין במקצועה. השתיים, שצברו קילומטראז' שופינג משותף באאוטלטים של איטליה, החליטו לייבא את תרבות מקדשי עודפי המותגים האירופית ללבנט ולהשכיח מלב את כל מה שחשבנו על מחסני עודפים.

בחלל מרווח ומעוצב שחולש על פני 300 מ"ר, מסודרים על פי מחלקות פריטי נשים, גברים וילדים מהקולקציות האחרונות של מותגי על כמו בלמיין, לנווין, פראדה, מיו מיו, ולנטינו, איזבל מארה, קנזו ומארק ג'ייקובס. לא מדובר בפריטים חבוטים שאין להם הופכין. כולם מהשנתון האחרון, מקסימום שתי עונות אחורה, חלקם אף מהעונה הנוכחית. אלה מוצעים בהנחות קבועות שבין 40 ל-60 אחוזים מהתעריפים המקוריים – עדיין לא כסף קטן, אך ברוב המקרים מדובר במחירים יחסית נגישים עבור מי שמחפש פריט יוקרתי לאירוע משפחתי ובין כה וכה מתכנן לרוקן את חשבון הבנק.
לצד אלה מוצעים במחירים המאפשרים נשימה סדירה מעט יותר פריטי נשים של מותג הבית, בעיצובן של הבעלים ומתוצרת איטליה, ואוסף נאה של תכשיטים ונעליים.

טווח מחירים: שמלות 399-3,499 ש"ח, מכנסיים 299-1,199 ש"ח, חצאיות 349-1,599 ש"ח, תיקים 649-4,999 ש"ח, נעליים 599-2,199 ש"ח, תכשיטים 199-549 ש"ח.
לה בוטגה Outlet. רחוב הרותם 1, רשפון.

מיו מיו, 1,199 ש"ח | צילום: אמיר יהל

שרשרת, מרינה פוסאטי, מחיר: 449 ש"ח; שמלה, פייר בלמיין, מחיר: 1,999 ש"ח | צילום: אמיר יהל

שווה נסיעה מיוחדת בעונת האירועים. בוטיק העודפים לה בוטגה | צילום: אמיר יהל


ראיתי >>
קולקציית האותיות של הוקו

כמו בכל קולקציה שלה, גם העונה המעצבת חגית חזן שיתפה פעולה עם בן זוגה, שעובד לה מעל הראש בקומת הגלריה בסטודיו המשותף, אלא שהפעם היא הושפעה ביתר שאת מעיסוקו כמעצב גרפי.

הקולקציה הנוכחית והאינטיליגנטית של המותג שלה "הוקו", מפנימה את המחשבה כי הלבוש הוא שפה, מתכתבת עם אלמנטים מעולם הדפוס ומפרקת אותם לגורמים פונטיים. אוסף הדגמים המינימליסטיים, שנאמנים לשפה העיצובית שמאפיינת את חזן, מתחקים אחר קווי המתאר של האותיות הלטיניות תוך הפשטה גרפית שלהן, באופן שיוצק את גוף האישה אל תוך האותיות. בין היתר, אפשר לאתר את האות J בטוניקה בעלת סיומת א-סימטרית, את האות X שמכתיבה את גזרתה של טי שירט נהדרת ואת האות B בגופיה בעלת שני פתחים לצוואר. במילה אחת: רררררר.

טווח מחירים: חולצות 400-500 ש"ח, שמלות וחצאיות 460-820 ש"ח, מכנסיים 480-650 ש"ח.
HOKO.
רחוב סגולה 6, (מתחם נגה) יפו. 073-7262896

W, J, X. הקולקציה הפונטית של הוקו | צילום: מיכאל פיש

נאמנה לשפה העיצובית שלה. הוקו | צילום: מיכאל פיש

קניתי >>
רד הארט של סופט טאץ'

ליפסטיק אדום. מטה קסמים, שבהינף יד מיומנת יגרום גם למבואסת בנשים להיראות מדהים בעודה לבושה בסמרטוטים. הבעיה היחידה איתו, אפעס, היא הנטייה שלו להימרח ולהפוך את כל העסק למלוכלך. ובמילים אחרות – שפיכות דמים על לחיים מזדמנות, על כוסות שתייה וגם על האצבעות (נגיד, לא עלינו, בעת צריכת בורקסים).
לסדרת השפתונים העמידים של סופט טאץ' הצטרפו זה עתה ארבעה גוונים אמיצים – שניים אדומים וזוג סגלגלים. אלה מועשרים בויטמין אי ובחוחובה, מתאפיינים בגימור מט ובמרקם שנוח למרוח, ויחסית לז'אנר הם אכן עמידים, תלוי כמה סוערות הנשיקות שלכם. החביב על המדור הוא כמובן רד הארט, גוון אדום בוהק עם נגיעה כתמתמה וקיצית. המחיר: 121 שקלים למקלון של 2.5 גרם.

מטה קסמים. רד הארט של סופט טאץ' | צילום: מוטי פישביין

השאירו תגובה

 

  •  בדרך כלל כשאני מגיעה לחנויות מהסוג הזה ( בניו יורק או בפריס- לה פיסין למשל) אני מסתכלת בחשדנות על הבגדים ובוחנת כל ״מציאה״
    מהמקום של – למה לא הצליחו למכור אותה , והיא הגיעה לחנויות עודפים. עודפים של סחורה לא רצויה. אחרי שכבר בפוקס המפורסם בשוויץ
    קניתי נעליים של ארמני ב400 יורו במקום 1000 .יפות מאד-אך אי אפשר ללכת עליהן יותר מעשר דקות, את זה הבנתי בבית– והן מקשטות את המלתחה. אז חומר למחשבה.

    מאת: תל אביבית סקרנית |‏ 6 ביולי 2013 | 10:43
  •  הליפסטיק/שפתון מושלם,צבע מעלף
    וכפי שתיארתם אותו הוא מדהים ;-)

    מאת: גאיה |‏ 5 ביולי 2013 | 16:00