באתי, ראיתי, קניתי: חנות פופ אפ כובשת וטי שירט מושלמת

פקדנו חנות פופ אפ איכותית ואקלקטית, בהינו בקולקציית הקיץ המקסימה של מאיה בש וקנינו חולצה פשוטה וסופר קולית מבית אדידס | כל מה שעשה לנו את השבוע

מאת  | ‏ 6 יוני 2013

נובוריש דוג ל-pop up box 69 | צילום: יחצ

באתי >>
חנות פופ אפ חדשה בשדרות רוטשילד

בחלל הקובייתי והלבן ברחוב רוטשילד 69 בתל אביב, שבעבר אוכלס על ידי גלריות אמנות אלטרנטיביות יותר או פחות ובתקופת המחאה הוסב ל"בית העם" כשפלשו אליו הפעילים, הפך זה מכבר לפלטפורמה מסחרית לכל דבר.

האווירה החתרנית פינתה את מקומה לטובת רוחות רווחיות יותר, ולצד תערוכות ספורות מתקיימות בו לא מעט יוזמות אופנתיות. בשבועות האחרונים פעלה שם החנות הזמנית של בוטיק ורנר היוקרתי וכעת תורו של "פופ אפ בוקס 69", עוד מיזם לאנשים שהפרוטה מצויה בכיסם. מאחוריו עומדות מירי גינזבורג, אדריכלית לשעבר ומעצבת תכשיטים בהווה, ומנהלת הקריאייטיב שלצדה, אשת האמנות ורד גדיש, שליקטו שלל מצומצם אך איכותי של מותגי אופנה קטנים שיציגו ברוטציה לאורך החודש הקרוב ועד 5 ביולי.

בין המותגים שמוצגים שם כרגע בולטים בגדי הים של גל אנג'ל מ-Ugly Duckling, שזרתה העונה אבקת גיבורות-על לרטרו שיק שמאפיין את הקולקציות שלה בדרך כלל; פריטי וינטג' של Wanted Vintage, המותג של איילת גלאור (סטלה וינטג' בדימוס), עם נוכחות מבורכת של אסקדה וקלווין קליין; פריטי יוניסקס של מעוז דהן לנובוריש דוג ופריטים סרוגים של אדווה ברונר לדואנדה.

UGLY DUCKLING לחנות pop up box 69 | צילום: מיכאל טופיול

אמלי יחזקאל לחנות pop up box 69 | צילום: שי יחזקאל

בגזרת האביזרים בולטים תיקי העור של אמילי יחזקאל, הסנדלים המקסימים של תמר שלם, התכשיטים העדינים של אור טוקאטלי, או אלו המודפסים בטכניקת תלת מימד מבית Toma, וכמובן העיצובים של גינזבורג עצמה. בנוסף לכל אלה, קיר שלם מוקדש למשקפי השמש pq בעיצובו של רון ארד. בהמשך יתארחו מעצבים נוספים, ביניהם שני לקס, מוסלין בראדרס ונדב רוזנברג.

טווח מחירים: 300-4,500 ש"ח.
שעות פתיחה: א'-ה' – 11:19:00, שישי – 10:00-16:00, שבת – 12:00-18:00.

ראיתי >>
ההדפסים של מאיה בש

אי אפשר שלא להתאהב בפריטים המודפסים שמככבים בקולקציה הנוכחית של מאיה בש, שהקיץ החליטה להתמקד ביתר שאת בלקוחות הנאמנים שלה. העונה ולראשונה, שיתפה בש פעולה עם חברתה האמנית זויה צ'רקסקי, שציור גדול שציירה מקבל את פני הנכנסים לחנות במתחם גן החשמל.

מאיה בש וההדפסים של זויה צ'רקסקי| צילום: יח"צ

צ'רקסקי, ששיתפה פעולה השנה גם עם המותג "קום איל פו", איירה עבור בש ארסנל דמויות שצויירו בהשראת הלקוחות שלה. הדמויות שנוצרו, "ספק תל אביביות ספק חלוציות" לדברי בש, מצאו את דרכן לחולצות, למכנסיים רכים וארוכים או קצרים עם גומי בשוליים (פריטי מפתח בקולקציות של בש), לשמלות וגם לחצאיות פעמון, שלטעמנו הן פחות מוצלחות.

טווח מחירים: מכנסיים 490-590 ש"ח, חולצות – 230-590 ש"ח, חצאיות – 570 ש"ח, שמלות – 490-750 ש"ח.
להשיג בחנות המעצבת ברחוב ברזילי 13, תל אביב.

מאיה בש | צילום: יח"צ

קניתי >>
חולצת טי של אדידס אוריג'ינלס

בגדול, המדור מתנגד עמוקות לחולצות או תיקים שמרוחים עליהם לוגואים קטנים עד עצומים, שגורמים ללובש להיראות כמו קורבן אופנה במקרה הלא טוב, או שלט חוצות מהלך במקרה העוד פחות טוב. אבל החולצה הזאת של אדידס – מותג שהמדור נוטה לו חסד, ובמיוחד לפריטי הווינטג' שלו –  מצליחה להבליע את הלוגו עם אפקט זום אין כל כך יצירתי, ויש לה מחשוף גדול בגב שנקשר בסרט שחור, והיא נראית כל כך טוב עם חצאית פליסה קצרצרה וסניקרס, ו… ו… ו… אין מה לומר, היא כמעט מושלמת.
המחיר: 199.90 ש"ח.

אדידס | צילום: שירה פור

 

השאירו תגובה

 

  •  מה עם הפריפריה בכתבות שלכם? ממש קשה למצוא עניין בכל האתר לאנשים מהפריפריות

    מאת: עתליה |‏ 9 ביוני 2013 | 19:12