הדוגמניות של הניינטיז כובשות את שערי המגזינים של יוני

סינדי קרופורד וכריסטי טרלינגטון לא עוצרות בארבעים, קארה דלווין לומדת לחייך וסולאנז' נואלס מוכיחה שגם היא יכולה לוותר על שם המשפחה | הקאבר גירלז של חודש יוני

מאת  | ‏ 2 יוני 2013

סינדי קרופורד וכריסטי טרלינגטון להארפר'ס בזאר

הארפר'ס באזאר ספרד >> סינדי קרופורד

אחרי שבחודש הקודם ווג ברזיל חגגו יום הולדת עם שער בכיכובה של לא אחרת מנעמי קמפבל, הארפר'ס באזאר עלו על הטרנד ואצו רצו להשיג את הסופר מודלס הכי שוות מהניינטיז. סינדי קרופורד בהחלט נחשבת לאחת כזו, אחרי שהיא והפלולה המפורסמת שלה נצפו בפרימיירת "גטסבי הגדול" בקאן בשמלה לבנה ועשתה בית ספר למי שקטנות ממנה בעשור או שניים. לעזאזל, הבחורה בת 47! בתצלומי המגזין היא נראית מעולה, עוטה פריטים בעיצוב מייקל קורס, ויונט ומעצב שמלתה מקאן, רוברטו קוואלי.

הארפאר'ס באזאר אמריקה >> כריסטי טרלינגטון

כריסטי טורלינגטון לא נשארה מאחור והעלתה את מנייתה אחרי שהפכה לפרזנטורית החדשה-ישנה של ההלבשה התחתונה של קלוין קליין, 25 שנה מאז הקמפיין הראשון שלה איתם. במגזין הסופר מודל בת ה-44 נראית לבושה בלנג'רי סקסי, וטוענת שלעולם לא תתפתה לעשות ניתוח פלסטי. "אולי יהיה זמן בו אני אהיה המוזרה כי אהיה היחידה שנותרה מאחור", היא אומרת. "אבל אני מעדיפה להיות היחידה ובמקרה הזה פשוט אלבש חולצות גולף במשך כל ימות השנה". כך או כך נראה שבהארפר'ס באזאר עלו על הדרך הטובה ביותר למכירת מגזינים: שער בכיכובה של אישה בגיל 40 פלוס שנראית טוב יותר מבחורה בת 20.

 

קייט אפטון לווג ארה"ב

ווג ארה"ב >> קייט אפטון

בגיל 20 (כן, גם אנחנו לא האמנו), קייט אפטון מככבת בשער "ווג" המכובד לראשונה בקריירה שלה. אחרי שהתפרסמה בתור נערת השער של מגזין בגדי הים הנודע שהקפיץ לא מעט קריירות, "ספורטס אילוסטרייטד", אפטון הפכה לאחת הנשים הסקסיות בעולם. "ויקטוריה סיקרט", לעומת זאת, לא תפסו ממנה במיוחד בזמנו וניתקו את הקשר עימה. זה לא הפריע לרשת הלנז'רי הידועה לפרסם תמונות ישנות של אפטון בקטלוג החדש שלהם. קייט, בואו נאמר, לא עפה על המחווה. מריח כמו תביעה? גם לנו.

 

קארה דלווין במיס ווג

מיס ווג >> קארה דלווין

אנחנו חייבים להודות שהופתענו משני דברים בקאבר הזה. גם מעצם הבחירה בדוגמנית השערורייתית משהו (ע"ע אבקות לבנות שנופלות לה בנונשלנטיות מהתיק) בתור הפנים של מגזין לבנות נוער וגם ואולי בעיקר מעצם העובדה שקארה יודעת לחייך. אין ספק שהדוגמנית רחוקה מלהוות מודל לחיקוי לבחורות צעירות, אבל עם קמפיין חדש של איב סנט לורן, כנראה שפשוט הבינו שאי אפשר להתעלם ממנה.

 

רבקה הול ב-ELLE קנדה

אל קנדה >> רבקה הול

עם קארה גלי שאי אפשר להתעלם ממנו, פרופיל מושלם ושם שקשה לשכוח, השחקנית הבריטית שמוכרת לנו מ-"ויקי כריסטינה ברצלונה" משחקת עכשיו בסרט "איירון מן 3" ומקבלת את מנת הבאזז לה היא ראויה. הול מדגמנת במגזין שלל אאוטפיטים מהממים מחולצת בוהו שיק דרך שמלות פסטל קיציות ועד ז'קטי אופנוענים.

 

קייט מוס לווג בריטניה

ווג בריטניה >> קייט מוס

עם יופי שלא מסגיר את גילה (39) האיט גירל הנצחית מופיעה בפעם ה-32 (!) בשער המגזין הנחשק. מעצב השיער לקאבר, סם מקנייט, סיפר לווג כיצד הפוטושוט כמעט הלך פייפן אחרי שכל חומרי עיצוב השיער שלו אבדו בדרך. במקום שיער סיקסטיז נפוח, לא הייתה לו ברירה אלא ללכת על מראה קייצי עשוי היטב בעזרת מי-מלח. בעזרת סטיילינג מהמם שכלל קייט מוס אחת, איילינר שחור, לק בהיר ופטריק דמרשליה מאחורי המצלמה, לנו נראה שעבד לא רע.

 

זואי סלדנה למגזין אלור

אלור >> זואי סלדנה

השחקנית שפרצה בגדול בסרט "אווטאר" זכורה לטינייג'ריות חובבות בריטני ספירס טרום הקרחת מהסרט "קרוסרודס". אחרי פרידה מתוקשרת מאליל הנשים בראדלי קופר, סלדנה לא נתנה לאף אחד לשכוח אותה כשזכרה לדפוק הופעה אופנתית במיוחד בכל אירוע בו נכחה. בגיל 32 השחקנית מעיזה לחשוף כמעט הכל בעירום מלא אם כי מוסתר משהו ושיער נפוח א-לה תל אביב בקיץ. לא יכולנו שלא לשים לב לקעקוע המרשים בערבית או שמא סנסקריט על גבה העיקר שהיא מבסוטית.

 

שרלוט גינסבורג וניקולה גסקייר למגזין 032

032 >> שרלוט גינסבורג וניקולה גסקייר

אחרי חודשים של שקט, ניקולה גסקייר מדבר לראשונה על עזיבת בית האופנה בלנסיאגה. "אני זה שהפך את בלנסיאגה למותג פרסומי. תמיד ראיתי בו כמיני שאנל או מיני פראדה…רק בשנתיים האחרונות הכל היה אכזבה אחת אחרי השנייה". בזמן כהונתו כמעצב הראשי של המותג, גסקייר יצר קשרי ידידות חזקים עם הזמרת והשחקנית שרלוט גינסבורג. הוא זה שהפך אותה לפרזנטורית של הבושם שלו לבלנסיאגה, "ל'אסנס" וכינה אותה המוזה שלו. מבלי שתדע, שרלוט שנולדה באותה שנה כמו גסקייר, הפכה למוזה שלו כששרה בגיל 15 באלבום יחד עם אביה סרג'. "עוד כשגדלתי והאזנתי לה היא הייתה סוג של חברה שלי, וכשנפגשנו לבסוף הרגשתי שתמיד הכרנו".

 

ג'וליה נוביס במגזין T

T מגזין>> ג'וליה נוביס

ג'וליה נוביס המופיעה על גבי שער המגזין T ככל הנראה רק מתחילה להבין את גודל ההשפעה שיש לה בעולם האופנה. בתור אחת הדוגמניות היחידות המעטרות שני קאברים בחודש אחד (מגזין T ומגזין ID) נוביס, הדוגמנית האוסטרלית בת ה-20, היא פנים וגוף שאסור לשכוח. היא אמנם היא לא עושה פרובוקציות סטייל דלווין אך בהחלט עוררה ביקורת בקרב קוראי המגזין על משקלה הרזה מידי והתמונה הפרובוקטיבית שלא מתאימה לגילה הצעיר. "האם אנחנו עדיין צריכים להלחם באישיו של רזון מוגזם במגזין ששייך ל'ניו יורק טיימס' בשנת 2013?", שואלים במגזין. כנראה שכן.

 

סולנאז' נואלס לקומפלקס

קומפלקס >> סולנאז' נואלס

עם שיער מתולתל שלא היה מבייש את דיאנה רוס, אחותה הקטנה של ביונסה מראה לעולם שגם אליה צריך לשים לב. אחרי שנצפתה בבגדים צבעוניים במיוחד סולנאז' השכילה להבין שהקלף הרציני שלה, חוץ משם משפחתה, הוא האפרו העסיסי שלה שהפך לטרייד מארק. עם לוק כה ייחודי וסטייל מהפנט, זמרת האינדי זכתה לתשומת לב ממגזינים מובילים ובהם "קומפלקס". דרך אגב, פרט שולי, היא גם יודעת לשיר.

השאירו תגובה

 

  • סתם דוגמאות לבחורות בנות 30 ומעלה: אלכסה צ'אנג, אן האת'וויי, ביונסה, הדוגמנית ג'יזל, קים קרדשיאן, ג'סיקה בל, זואי דשנל, ג'נוארי ג'ונס, מילה קוניס, נטלי פורטמן, קייט בוסוורת', קייט מידלטון…

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 5 ביוני 2013 | 00:40
  •  

    מאת: בשוק. 40 זה זקנה עבורכם? |‏ 4 ביוני 2013 | 00:07