ניקול קידמן בתפקיד יצירת אמנות: פתיחת פסטיבל קאן

וגם: קארה דלווין סקסית ומסתורית, סנדי קרופורד עושה בית ספר לצעירות ואחות של ביונסה במחווה לשבועות | מתלבשות השבוע, ספיישל פסטיבל קאן

מאת  | ‏ 16 מאי 2013

צילום: גטי אימג'ס

קארי מוליגן, שמלה של דיור
מסמר ערב הפתיחה, הכוכבת הראשית של "גטסבי הגדול", בחרה בצבע חיוור ושקט ללילה הגדול שלה. שמלת פודרה בהירה שהתכתבה עם גוון עורה השקוף קמעה, בעלת גזרה מוצלחת ביותר המחמיאה לגופה הצנום.

קארי מוליגן ובאז לורמן | צילום: גטי אימג'ס

ניקול קידמן, שמלה של דיור
מתוקתקת ומדויקת. מנעלי ברבי ועד לפריזורה, ניקול קידמן היא הבחירה שלנו למצטיינת הערב. השמלה יכולה להאיר אולם קולנוע שלם, הנעליים בצבע מושלם, השיער והאיפור מוקפדים להפליא.

ניקול קידמן | צילום: גטי אימג'ס

נעמי האריס, שמלה של קלווין קליין
עם שמלה כזו מתקרבת לעברך, אין לאן לברוח. כדור הדיסקו הצמוד הזה לא עשה חסד עם גזרתה הענוגה של כוכבת "סקייפול", בעיקר בשל האורך המופרך. מה שכן – הצבע עבד נפלא על גוון עורה הכהה.

נעמי האריס | צילום: גטי אימג'ס

לנה דל ריי, שמלה של Lena Hoschek
למקרה שתהיתם: אין קשר בין החלק העליון לתחתון, מלבד קונטרת השחור-לבן. החלק העליון נראה כמו מחוך וינטג'י לא מחמיא במיוחד, ואילו התחתית נראית כמו וילון לא מחמיא במיוחד, ייתכן מאותה התקופה. לא אהבנו. בכלל.

לנה דל ריי | צילום: גטי אימג'ס

סולאנז' נואלס, שמלה של סטפן רולנד
נפעמנו מהמחווה המרגשת של אחותה הקטנה של ביונסה לחג השבועות, אולי המועד המפחיד ביותר עבורה (חג הגז וכולי). ים השיבולים שמסביב לשמלתה לא נראו קשורים במיוחד, ובכלל, כל הפיס הזה כנראה היה מוצלח יותר על המסלול מאשר בחיים האמיתיים. הצבע לא מחמיא לגוון העור, העגילים לא לעניין ועל השפתון בכלל אין מה לדבר.

סולאנז' נואלס | צילום: גטי אימג'ס

איילה פישר, שמלה של אוסקר דה לה רנטה
קודם כל, יש לנו קראש רציני על השיער של הבחורה. צבע השמלה מאוד הולם, אך השרשרת של בולגרי מצליחה לגנוב את ההופעה אפילו מהאדום האדום הזה. התחרה בתחתית השמלה היא לא כוס התה שלנו בעיקר בשל הסלידה מתחרה אדומה, אבל בגדול מדובר בלוק מוצלח.

איילה פישר | צילום: גטי אימג'ס

ג'וליאן מור, שמלה של דיור
דיור נוסף לרשימה: ג'וליאן מור בשמלת סטרפלס שלא לגמרי מוצלחת עליה. מור נראית מעט אנמית בצבע הלילך, אולי גוון יותר כהה היה עושה את העבודה. סנדלים כסופים נתנו טאץ' זוהר להופעה.

ג'וליאן מור | צילום: גטי אימג'ס

קארה דלווין, שמלה של ברברי
יש לנו חשק עז לקרוא לה קייט מוס החדשה. שערוריות אבקה לבנה, הרואין שיק וקריירת אופנה משגשגת הם תנאים הכרחיים לקבלת התואר, וקארה צועדת לאיטה בנתיב הנכון. או הלא נכון, תלוי איך מסתכלים על זה. דלווין הלכה על שמלה של בית האופנה שהיא מייצגת, עם מחשוף עמוק ומשחקי שקיפות. עומס באגף הבלינג בלינג, שפתיים אדומות ושחור בעיניים – כל אלו יעבדו רק אם שמכם הוא קארה. והוא לא.

קארה דלווין | צילום: גטי אימג'ס

ג'ורג'יה מיי ג'אגר, שמלה של רוברטו קוואלי
בתור נצר למשפחת מלוכה (אבא מיק ג'אגר, אימא הדוגמנית ג'רי הול), ציפינו ממיס ג'אגר ליותר. חיתוכים באיזור הבטן מעוטרים בשלל פנינאז' זה הכי קוואלי שיש, שמלה שתפורה על סופיה ורגרה וחברותיה. נכון שהיא לוהטת, אבל היא יכולה לייצר משהו הרבה יותר מוצלח עם הנתונים שלה.

ג'ורג'יה מיי ג'אגר | צילום: גטי אימג'ס

סינדי קרופורד, שמלה של רוברטו קוואלי
הלוואי עלינו להראות כך בגיל 47. האם השמלה נאה? לא. האם היא נראית מדהים בכל זאת? בהחלט כן. קרופורד עושה בית ספר לכל הצעירות, עם גוף מושלם וסטיילינג מוקפד – לפחות מסביב לשמלה. תודו שהתמונה הזו עושה לכם פלאשבק היסטרי לניינטיז.

סינדי קרופורד | צילום: גטי אימג'ס

אודרי טוטו, שמלה של Yiqing Yin
מדובר בעבודת אמנות של ממש על גופה של טוטו, מנחת הערב הקוקטית והמתקתקה. שמלה עשויה שיפון ואורגנזה בגוון מנטה בהירה היא ללא ספק אופציה מרתקת למנחת הערב.

אודרי טוטו | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה