באתי, ראיתי, קניתי: כל מה שעשה לנו את השבוע

תערוכת טבעות מיניאטוריות, קולקציית קיץ שתעזור לנו להתמודד עם החום וגופיה אחת שאנחנו חייבות בארון | מדור חדש ב-FF

מאת  | ‏ 30 מאי 2013

טבעות בתערוכת "מיני ארט" | צילום: יח"צ

באתי >>
בקטנה: טבעות מיניאטוריות בתערוכת מיני-ארט

במסגרת תערוכת המיניאטורות "מיני ארט" שמוצגת בימים אלה ועד סוף יולי במוזיאון יפו לעתיקות, מוצגת לראשונה בארץ קולקציית הטבעות שובת הלב של המותג היפני בן השנתיים Shannnam (בתרגום לעברית: "דברי הימים המקוטעים").

בתערוכה מוצגים 30 עיצובים מתוך הקולקציה, המונה 100 טבעות עשויות פלסטיק אקרילי שקוף שבתוכן לכודות סצינות זעירות, מעין רגעים קפואים – צעיר מהורהר על ספסל, זוג מאוהב תחת עץ דובדבן, שיירת רוכבי אופניים בהרים, טקס חתונה ועוד. המעצבים, צ'אן אוי יאו וקונג הו, מספרים כי כל טבעת גובה מהם ימי עבודה ארוכים. החל מבניית הסצינה, דרך צביעת המיניאטורות בשרף, הגימור והליטוש. הטבעות מוצעות למכירה בתערוכה בטווח מחירים שנע בין 350 ל-500 ש"ח.

Happy Wedding בתערוכת ה"מיני ארט" | צילום: יח"צ

Last Winter בתערוכת ה"מיני ארט" | צילום: יח"צ

חוץ מהטבעות, התערוכה משופעת עוד המון יצירות שלא תופסות הרבה מקום של אמנים נחשבים מהארץ ומהעולם. בואו עם זכוכית מגדלת או מיקרוסקופ.
מחיר כניסה: 30 ש"ח.
מוזיאון יפו לעתיקות – מפרץ שלמה 10, יפו העתיקה. פרטים נוספים באתר.

ראיתי >>
מי זו זו: קולקציית הקיץ של MIZO

המותג של ענבל זקן מציין השנה עשור של פעילות. את דרכה כמעצבת החלה זקן, כוריאוגרפית ורקדנית פעילה, כשעיצבה תלבושות למופעים שלה. חוץ מתיאטרליות וחופש תנועה, שניכרים בגזרות שלה, מורגשת בעיצובים שלה השפעה יפנית, מינימליסטית ונזירית במהותה, שנובעת לדבריה מתקופת שהותה בארץ השמש העולה. הקולקציה החדשה, "קרוב-רחוק" שמה, לא שואבת השראה מהסבוניה האוסטרלית, אלא מהרהורים על טווחי המרחב שבין הגוף לבד. הקונספט הזה בא לידי ביטוי בכל דגמי הקולקציה, אך נראה שעל חלקם הוא נכפה.

קרוב-רחוק. קולקציית הקיץ של מיזו | צילום: יח"צ

הכי כן: מכנסיים אפורים עם רצועה אלסטית שחורה לאורך גב השוק, שמאפשרת משחקי גובה, חצאית כותנה שחורה עם חגורת מותן מגומי.
הכי לא: בחירת בדים וצבעים תמוהה בחלק מהפריטים – מחד חולצת פסים מבד לייקרה פשוט למראה בשילוב צבעים לא נעים (ורוד פוקסיה, מוקה ושחור), מנגד פריטים בכתום זרחני, גוון שלא ברור למי הוא מחמיא.

טווח מחירים: מכנסיים 429-529 ש"ח; שמלות 459-799 ש"ח; חולצות וגופיות 249-389 ש"ח; חצאיות 359-579 ש"ח.
MIZO. רחוב שבזי 51, תל אביב. 03-5164105

קניתי >>
מדירה שינה מעינינו: גופיה של רליג'ן

נכון, 300 שקל זה לא מעט לגופיה, ובחנויות יד שנייה מסוימות אפשר לקנות עם הסכום הזה חצי מלתחה, אבל על הגופיה הזאת של המותג הבריטי הבועט "רליג'ן" פשוט לא הפסקנו לחלום בהקיץ, ויש חלומות שפשוט מוכרחים להתגשם. היא עשויה כותנה, נראית כמו טי שירט גברית שנגזרה, ובחזיתה בד שיפון שחור שתחתיו מבצבץ הכיתוב המדכא: Up all night, got demons to fight. למשפט הזה אין ממש בעלים חוקיים, אבל הוא לקוח בין היתר משיר מטאל די גרוע של להקה עם שם גרוע לא פחות – Mammoth Mammoth. מותר ורצוי להדחיק את העובדה האומללה הזאת, ופשוט להגיש אותה עם ג'ינס משופשף ורפוי, נעליים גבוהות, כוס קפה שחור ועיניים אדומות.

רליג'ן ברשת STORY, מחיר: 299 ש"ח | צילום: אסף רייז

השאירו תגובה