קליטת עלייה: המותגים החדשים שנחתו בארץ

יונייטד ניוד פתחו חנות ראשונה בישראל, שני מותגים צרפתיים וקוקטים התלבשו על בוטיק אליז ומותג קולי מאל.איי מאיים לכבוש את המלתחה שלנו | FF פותח את דלתות הארון לעולים החדשים

מאת  | ‏ 14 מרץ 2013

מדמואזל סרונג לבוטיק אליז | צילום: יח"צ

>> מדמוזל סרונג ודה פטיט הוט | הפרדוקס הצרפתי

מה: בוטיק אליז, מעין מוקד עלייה לרגל לפרנקופיליות, צירף לשורותיו העונה שני מותגים צרפתיים שנכנסו לנו היישר לרשימת המשאלות ועוררו את השאלה – האם שמלה שעולה כמו כרטיס טיסה לפריז מעניקה את אותו האפקט כמו הטיסה עצמה? האחד, מדמוזל סרונג שמו, הוקם על ידי שתי חברות מהעיר גרנוביל בצרפת בעקבות טיול לקמבודיה שבו התאהבו בבד הסרונג המסורתי. הקו שלהן נקי ועדין, משלב בדים חלקים, פרינטים משמחים והרבה חצאיות פליסה מתוקות, ועוד נקודה לזכותן היא העובדה שכל הפריטים נתפרים בעבודת יד בקמבודיה בפיקוח קרנות הומניטריות. לבוטיק יגיעו כ-20 דגמים מקולקציית הקיץ, ביניהם שמלות, חולצות וחצאיות.

מתוק ואף הומניטרי. מדמאוזל סרונג | צילום: יח"צ

המותג השני נקרא Des Petite Houts (טופים קטנים, בצרפתית) וכשמו כן הוא, מתמקד בעיקר בחולצות וגופיות קז'ואל מתוקות בסגנון נאיבי, כולן מיותמות מהדפסים. לבוטיק יגיעו כ-50 דגמים, ביניהם גם מכנסיים ארוכים וקצרים, שמלות, ז'קטים וחגורות.
כמה:
מדמאוזל סרונג – גופיות וחולצות 545-575 ש"ח, שמלות 750–1,150 ש"ח. דה פטיט הוטס – חולצות וגופיות 295-775 ש"ח, שמלות 500–1250 ש"ח, ז'קטים: 750–995 ש"ח, מכנסיים 650–850 ש"ח.
איפה:
בוטיק אליז, שבזי 25, תל אביב. טלפון: 03-5109279

Des Petites Hautes | צילום: יח"צ

בלדה לנאיבית. Des Petites Hautes | צילום: יח"צ

>> קלובר קניון | מהוליווד לראשון לציון

מה: קלובר קניון, מותג אמריקאי צעיר וקטן שכבש את לבן של סלבריטאיות כמו ביונסה, אנה פקווין ("דם אמיתי") ואן התוואי, נוחת בימים אלה גם כאן. בתפריט – חולצות, ז'קטים, שמלות, חצאיות ומכנסיים שנושאים הדפסים דיגיטליים נועזים וסוערים, שקצת מזכירים את הסגנון של פיטר פילוטו ומרי קטרנזו.

קלובר קניון בבוטיק InStyle | צילום: יח"צ

כל בגדי המותג מעוצבים ומיוצרים בלוס אנגל'ס, ומאז שנפתח, לפני כשנתיים, הספיק להציג קולקציה סתווית בשבוע האופנה הקודם בניו יורק. לרשת instyle המקומית הגיעו לאחרונה פריטים נבחרים מקולקציית הקיץ החדשה, ביניהם שמלות, מכנסוני עור, מכנסי משי וחולצות.
כמה: החל מ-1,490 ש"ח למכנסי משי ועד ועד 2,190 ש"ח לשמלה.
איפה:
להשיג בבוטיק Instyle (בקניון הזהב בראשל"צ או ברחוב אחימאיר 19 בתל אביב) או באתר Net a porter.

מייד אין אל.איי. קלובר קניון | צילום: יח"צ


>> יונייטד ניוד | חנות דגל ראשונה בישראל

יונייטד ניוד בתל אביב | צילום: ינאי אלפסי

מה: מותג הנעליים האוונגרדי יונייטד ניוד, שצועד בעקביות על הגבול שבין עיצוב מוצר לעיצוב אופנה ועושה זאת על עקבי מתכת מוזרים, חוגג עשור להיווסדו ומפנק את עצמו בסניף ראשון בישראל שננעץ בלב רחוב דיזנגוף בתל אביב. אם השם מצלצל לכם מוכר, זה מכיוון שעד כה ניתן היה להשיג חלק מדגמי המותג בחנויות המעצבת אלמביקה. כעת מוצעת לקהל המקומי הקולקציה במלואה, כולל קו הגברים שהושק לפני כשנתיים ומשווק לראשונה בישראל.
החנות עוצבה בהתאם לאחיותיה הגדולות בעולם כחלל חשוך בעל קיר תצוגה מרהיב שמואר בתאורת לד צבעונית, שעליו ניצבות הנעליים. על המדפים – עיצובים עם אפיל ארכיטקטוני ועקבים מיוחדים למתקדמות, כמו אלו שעוצבו בהשראת הכסאות האיקוניים של צ'רלס וריי אימס, קליגרפיה, אמנות המוזאיקה או איקולייזר.
כמה:
390-1,990 ש"ח.
איפה:
UNITED NUDE, דיזנגוף 180, תל-אביב. טלפון: 03-5277127

נעלי יונייטד ניוד | צילום: יח"צ


>> McGregor |  החלום האמריקאי והסיוט הישראלי

מה: קצת יותר מחודש אחרי שרשת בנטון קיפלה את הזנב והניחה לישראל לנפשה עם הקמפיינים המעיקים שלה, רשת בינלאומית נוספת מנסה כאן את מזלה. הפעם זהו מותג הפרימיום מקרגור להלבשת לנשים, גברים וילדים, שהולך לישון עם החלום האמריקאי ומקווה שלא להתעורר לסיוט הישראלי המוכר. מדובר במותג ותיק שנוסד ב-1921 בניו יורק על ידי מהגר סקוטי לבית מקרגור שסימן ההיכר שלו הוא משבצות הטארטן הסקוטיות. הפריט המוכר ביותר של המותג, הוא מעיל הרוח שלבש סמל המין ג'יימס דין בסרט "המורד" משנת 1955.

מקגרגור | צילום: יח"צ

הסניף הראשון בישראל התמקם בחנות ענקית (170 מ"ר) בקניון עזריאלי בתל אביב, עורק תנועה כלל ארצי ואינדיקטור לא רע לטעם המקומי, בתקווה לשלוח זרועות לערים נוספות. על אף הצהרות היבואנים, יואב בסן ומאיה מילשטיין, הבשורה של מקרגור רחוקה מלהיות מסעירה או חדשנית. לא תמצאו כאן שום דבר שלא ראיתם באמריקן איגל, או להבדיל אצל טומי הילפיגר. עם זאת, איכות הבדים והתפירה מתקרבת יותר לאחרונה, וכנראה שתמיד יהיה מי שימצא מענה בסיסי לארון שלו בסגנון הקולג'ים הכל אמריקאי הזה. ובמילים אחרות – אם אמריקן איגל היא המקדולנ'דס, אז מקרגור היא רשת מוזס.
כמה:
נשים – חולצות 200-550 ש"ח, מכנסיים וג'ינסים 430-600 ש"ח, שמלות 449-899 ש"ח, חצאיות 430-550 ש"ח. גברים – חולצות טי, פולו ומכופתרות 170-450 ש"ח, מכנסי ג'ינס, כותנה ודגמ"ח 300-650 ש"ח.
איפה:
קניון עזריאלי, קומה 1 (מול ארומה).

אול אמריקן. מקגרגור | צילום: יח"צ

 

>> נייטיב | קרוקס למתקדמים

נעלי נייטיב בסגנון סניקרס (למעלה) ואספרדיל | צילום: יח"צ

מה: לא, לא מדובר בדגם חדש של קרוקס, אלא במותג קנדי עצמאי שלוקח את נעלי הגומי צעד אחד קדימה, בניסיון לעדן את העיצובים המגושמים שאפילו המותג המקורי מנסה להתנער מהם. הנעליים שוקלות 200 גרם בלבד, כלומר בדיוק כמו חפיסת שוקולד, עמידות בפני מים (למרות שהן מחוררות, אז לא ברור בשביל מה זה טוב), בולמות זעזועים ולדברי היבואנים, גם לא מסריחות. הן מוצעות בשלושה דגמים שעוצבו בהשראת נעליים איקוניות לנשים, גברים וילדים – סניקרס, מוקסינים ואספדריל (נעלי בד). הוורסיה האחרונה היא המוצלחת בעינינו, אם ממש חייבים. בין המשוכנעים: סשה אובמה, ילדי השבט של בראנג'לינה, בתה של כריסטינה אגילרה וילדיו של יו ג'קמן.
כמה:
230-250 ש"ח.
איפה:
בחנויות ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה: 03-7105001.

מה שטוב לשבט הבראנג'לינה. נייטיב לילדים | צילום: יח"צ

השאירו תגובה