ניוזוויק: קסטרו נכנסים לתחתונים, ג'ייקובס נתפס עם המכנסיים למטה

וגם: שרלוט קסיראגי ובלייק לייבלי בקמפיינים החדשים של גוצ'י | קולקציית אדידס חדשה לסטלה מקרטני | ועוד עניינים מעניינים שקרו השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 2 אוגוסט 2012

שרלוט קסיראגי בקמפיין של גוצ'י | שיק אגבי ועל זמני | צילום: אינס ואן למסוורדה ווינוד מטדין

גוצ'י 1 | בית האופנה גוצ'י פרסם השבוע תמונות ראשונות מתוך חלקו השני של קמפיין "Forever Now", שמנציח פריטים איקוניים של המותג הוותיק במטרה להדק את הקשר בין המורשת העיצובית שלו ל"כאן ועכשיו". את הקמפיין, שצולם בשחור-לבן על ידי זוג הצלמים ההולנדיים אינס ואן למסוורדה ווינוד מטדין, מובילה שרלוט קסיראגי, בתה בת ה-26 של הנסיכה קרוליין ממונקו ונכדתה של גרייס קלי האגדית, ממנה ירשה תועפות סטייל.

בתמונות הנון שלאנטיות, לבושה קסיראגי, עיתונאית ורוכבת סוסים מוכשרת, בבגדי קז'ואל ובנעלי מוקסין אופייניות לגוצ'י, מאופרת בטבעיות ומדגמנת אינטלקטואליות. באחת מהן היא ישובה על השטיח, מוקפת תקליטים, בחולצה מכופתרת ומכנסי ג'ינס מקופלים, ובאחרת היא שרועה על הספה במכנסי סאטן שחורים, חולצה מופשלת שרוולים, מעלעלת בספר כשעל פניה הבעה מופתעת-מופרעת שאומרת כולה "מה, לא הכנת לי קפה?". (שירה פור)

בלייק לייבלי בסרט הפרסומת לבושם "פרימייר" של גוצ'י | צילום מסך מתוך הסרטון

גוצ'י 2 | במקביל, שוחרר השבוע לרשת סרטון טיזר צבעוני ונוטף גלאם מתוך הסרט הקצר שביים ניקולס ווינדינג רפן ("דרייב" הלהיטי) עבור הבושם החדש של המותג, "פרמייר". מככבת בו בלייק לייבלי, לבושה בשמלת אוסקר זהובה (כלומר, כזאת שגורמת לה להיראות כמו הפסלון עצמו), עומדת בתוך חדר מזכוכית ומשפריצה על עצמה בושם, נצמדת לזגוגית החלון ומביטה על הנוף המנצנץ של בוורלי הילס, ולסירוגין מהלכת במרכזו של סט צילומים בלב מדבר, כששערה מתבדר מרוחו של מאוורר אימתני לצלילי רימיקס לשיר "Midnight City" של M83. הפרמיירה של הסרט המלא תתקיים בפסטיבל ונציה שייערך בספטמבר. (שירה פור)

תפר בולט מדי בחזית החזיות | קולקציית הלנז'רי החדשה של קסטרו | צילום: דודי חסון

נכנסים לתחתונים | רשת קסטרו השיקה השבוע את קו הלנז'רי החדש שלה. למעשה הרשת מציעה הלבשה תחתונה בחנויותיה מאז 2006, אולם כעת מדובר בקו בגדים תחתונים שכולל תחתונים וגופיות סקסיים ולא רק פריטים פונקציונליים ויומיומיים. בכל הקשור לחזיות 'שואו', שנועדו להיות גם יפות ומעודכנות בנוסף להיותן תומכות, לקסטרו יש עוד כברת דרך לעשות לפני שיוכלו לעמוד מול המתחרים בקטגוריה.

חזיות התחרה מאופיינות כולן בתפר בולט מאוד בחזית, גימור התחרה במפשעוני התחתונים משונה, וגם בחירת הצבעים לא מאוד שימושית (כחול עם פרחים, בורדו). בנוסף, מבחר הגזרות צנום למדי. ה'וואליו פור מאני' האמתי בקולקציה מתגלם בחזיות הטי-שירט שעשויות מבד מיקרופייבר ונטולות תפרים. הן טובות בתפקיד המחזיקות והבלתי נראות, ומגיעות גם בגרסת סטרפלס. במחיר של 150 שקלים, הן אופציה לא רעה לז'אנר. (רעות ענבר)

פסל המלכה ויקטוריה חובש כובע של ג'יי סמית' אסקווייר, השבוע בלונדון | צילום: גטי אימג'ס

ראש טוב | האולימפיאדה מוציאה את המיטב מהאנגלים, והם מוציאים את המיטב מהאולימפיאדה; אחרי טקס פתיחה משופע בהומור בריטי, ואינספור אירועי אופנה שהתרחשו, מתרחשים ועתידים להתרחש – יצא ביום ראשון השבוע לפועל, באישון לילה, אחד הפרויקטים המצחיקים והחמודים שנראו. בהנהגתם של כובעני היוקרה פיליפ טרייסי וסטפן ג'ונס, זכו עשרות פסלים בלונדון לחבוש כיסוי ראש אופנתי מתנת 21 מהכובענים המטורפים של הממלכה המאוחדת. בין ההברקות: יצירה של טרייסי על ראשו של סר הנרי האבלוק בכיכר טרפלגר, ופדורה כתומה על פדחתו של פרנסיס דוכס בדפורד ברחוב בונד.

עד יום שני בבוקר כבר נגנב כובע בייסבול מראשו של שייקספיר (האם הוא בוער עכשיו? מעניין), ועובדי ניקיון בלתי משועשעים הסירו בטעות את הטורבן הצבעוני מעל פסל ברחוב ג'רמין. את הכובע שעל ראשו של לורד נלסון בכיכר טרפלגר, אגב, יצרה אותה חברה שיצרה עבורו את כובעו המקורי לפני כ-200 שנה. (רעות ענבר)

כריסטיאן סיריאנו לצד מראה מקולקציית חורף 2013 בעיצובו | בקרוב בגרסת הקעריות לקורנפלקס | צילום: גטי אימג'ס

בנתיב הנכון | כריסטיאן סיריאנו, הזוכה הרביעי של סדרת הריאליטי "פרויקט מסלול", פותח חנות ראשונה בשכונת נוליטה הטרנדית בניו יורק, ארבע שנים לאחר שהשיק את הקו הראשון שלו. הקולקציות של סיריאנו נמכרו עד עתה בחנויות כלבו יוקרתיות כמו סאקס פיפת' אווניו ונימן מרקוס. בנוסף, הוא עיצב קו נעליים ותיקים לרשת ההנעלה העממית פיי-לס.

סיריאנו, שהתפרסם בתחילה כמתחרה מוחצן בסדרה, ונטה לזרוק לאוויר את הביטויים 'פירס' (סלנג שמשמעותו משהו עז ופראי) ו'טראני' (סלנג שמשמעותו טרנסקסואל) פעמיים בדקה בממוצע, העיד שהחנות שלו נועדה לתת במה לפריטים יומיומיים וספורטיביים בעיצובו. "לא רציתי שהדגש המרכזי יהיה על קו הערב" אמר, וציין שבחנות יהיו גם אקססוריז ברוח הקולקציה, ושבעתיד יכנס גם קו של מוצרי בית. את כל הסיפור אגב, הוא נמנע מלתאר כ'פירס'. סוף סוף! (רעות ענבר)

רוצו על זה | סטלה מקרתני ל"אדידס" | צילום: יח"צ

לנפח את שריר הדאווין | מעצבת העל סטלה מקרתני, שאחראית על עיצוב התלבושות הנהדרות של הנבחרת הבריטית באולימפיאדה הנוכחית, ממשיכה עם את השת"פ המוצלח שלה עם אדידס בקולקציה נוספת, ה-14 במספר. הפריטים לסתיו-חורף 2012, שנחתו בשבוע שעבר בארץ, נחלקים לארבע קטגוריות: טניס – חצאיות, גופיות ושמלות בהשראת התלבושת המסורתית ובשילוב אלמנטים מעולם הלנז'רי; סטודיו – בגדי יוגה, פילאטיס וריקוד שזולגים בקלות למלתחה היומיומית, בשילובי צבעים שקורצים לשנות התשעים (ורוד ואפור) ובהדפסי פסים ונוצות; ריצה – טייצים, גופיות וג'אמפרים; וספורט חורף, שכוללת בעיקר בגדי סקי בהדפסים גרפיים.

המינוס – למי נשאר כסף לשיעורי יוגה עם המחירים האלה? הפלוס – מזל שלרוץ בחוץ זה בחינם. נעליים – 399-1,199 ש"ח; ביגוד ואביזרים – 99-2,399 ש"ח. להשיג בחנויות אדידס ברמת אביב, בנמל ת"א ובגרנד קניון חיפה. (שירה פור)

מחווה או גניבה? הגרסה של אנה סוי (משמאל) מול זו של מרק ג'ייקובס | צילום מסך: Fashionista.com

מרק ג'ייקובס מעתיקן? | קצת פיקנטריה לסיום – גולש ערני הפנה השבוע את תשומת לבו של אתר fashionista לדימיון המחשיד שבין השמלה שעיצבה אנה סוי לקולקציית האביב הראשונה שלה, בשנת 1992, לבין שמלה שעיצב ג'ייקובס בשנת 2007, כעבור 15 שנים, שבעיניים ישראליות נראית כמו הגרסה הדתית. בשנה הזאת, ג'ייקובס כבר שעט לצמרת וביסס את מעמדו כמעצב מוביל, כשהוכתר כמעצב בגדי הנשים של השנה על ידי ה-CFDA על עבודתו עם מעצב האופנה המנוח פרי אליס. כמה חודשים לאחר מכן הוא עיצב לאליס קולקציה בהשראת תרבות הגראנג', שהביאה לפיטוריו מבית האופנה, שבעקבותיהם הוקם המותג הפרטי שלו.

סוי וג'ייקובס הם לא רק קולגות ודמויות מפתח בסצינת האופנה של ניו יורק, אלא גם חברים טובים. הסרטון הזה, שצולם לפני שלוש שנים, מתעד פגישה שלהם במסעדת Il Cantinori בניו יורק, כשהם מפטפטים, מקניטים אחד את השני בפרטי טריוויה ומתגעגעים יחד לניו יורק של שנות השמונים. אז מה אתם אומרים – מחווה או גניבה? (שירה פור)

השאירו תגובה