ברגע האחרון: יוז'י ימאמוטו ביטל את ביקורו בישראל

מעצב האופנה היפני שהיה אמור להשתתף הערב (ד') בפתיחה החגיגית לתערוכת היחיד שלו במוזיאון העיצוב חולון, ביטל את בואו מסיבות אישיות

מאת  | ‏ 4 יולי 2012

ביטל את בואו, התערוכה תפתח כמתוכנן | צילום: Shuzo Sato

חדשות מאכזבות לחובבי האופנה הנרגשים: ערב פתיחת תערוכת היחיד הראשונה שלו בארץ, הודיע מעצב האופנה יוז'י ימאמוטו כי מסיבות אישיות לא יוכל להגיע לאירוע. המאוכזבים יסתפקו בביקור בתערוכה שתיפתח מחר (ה') במוזיאון העיצוב בחולון לקהל הרחב ותנעל ב- 20 באוקטובר.

"הבחירה בישראל כמקום להציג בה את התערוכה הבאה שלי, אחרי לונדון, פירנצה ופריז, הינה מהלך טבעי עבורי" אמר ימאמוטו בהודעה לקראת הגעתו לפתיחת התערוכה. "לישראל יש עושר תרבותי רב וכאדם חושב, בעידן שבו אנו זוכים למידע מעובד ומוכן, אני רוצה לראות את ישראל דרך עיניי, להרגיש אותה דרך העור שלי ולחוות אותה באופן ישיר וחי". אך רצונו של המעצב לא יגיע הערב לכדי מימוש.

מתוך התערוכה | צילום: Max Vadukul

התערוכה, שמציינת 40 שנה לבית האופנה יוז'י ימאמוטו, תציג דגמים מיתולוגיים של המעצב ותבחן את הדינמיקה שלו עם הצבע השחור הבולט ביצירותיו. במוזיאון העיצוב בחולון הקדישו את כל חללי התצוגה במקום לתערוכה – כולל הגלריה התחתונה, הגלריה העליונה ומעבדת העיצוב. הגלריה התחתונה תדמה לעיר סואנת ובה דמויות נעות ואילו בגלריה העליונה יהיו שמלות ערב. בחלל המעבדה יוצגו דמויות של גברים.

במידה ולא יהיו שינויים של הרגע האחרון, ימאמוטו אמור להגיע לארץ לפתיחת שבוע האופנה בחולון שייערך ב- 15 עד ה- 18 באוקטובר.

ממוזיאון העיצוב חולון נמסר: "יוז'י ימאמוטו מודה למוזיאון העיצוב חולון ולשגרירות יפן עבור מסירותם העמוקה לתערוכה. מאחר שבית האופנה יוז'י ימאמוטו רואה בתערוכה חשיבות גדולה, הגיעו לארץ נשיא חברת Yohji Yamamoto Inc מר. שוהיי אוטסוקה ומנכ"ל החברה, מר. טאקאנורי קיקוצי. אנו מודים ליוז'י ימאמוטו על שאפשר את שיתוף הפעולה עמו ומצפים להגעתו ברגע שיתאפשר".

התערוכה חייבת להימשך | צילום: Max Vadukul

מתוך התערוכה | צילום: יח"צ

השאירו תגובה