השת"פ של נייקי וסקימס שכנע אותנו: טייץ-חוטיני זה הדבר הבא
אבל האמת היא שזה ממש לא הפריט שהכי ריגש אותנו השבוע מתוך שת"פ של נייקי עם מותג אחר - והיו שלושה (!) כאלה. מתבקש לקפוץ גם לשבוע האופנה במילאנו, שם היורשת של פנדי מסמנת נחיתה רכה בעידן המעצבים החדשים, וגם החזון של דמנה לגוצ'י מצליח לרגש ואף לסקרן - אבל הטיזר של בלנסיאגה מהווה רמז עבה למה שהולך לקרות בפריז. חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה
הצגת פוסט זה באינסטגרם
חובה להודות: יש לו קטע, לטייץ-חוטיני של סקימס ונייקי. באופן כללי, מדובר בשת"פ מתבקש שבוצע היטב, מהסוג שמחמיא לשני המותגים ומייצר סימביוזה בין החוזקות של כל אחד מהם – הסקס-אפיל המודגש של סקימס, בהשראת סגולותיה הידועות של המייסדת קים קיי, עם המקצועיות המהודקת של נייקי.
בהתאם, הקמפיין מתרכז במצוינות ספורטיבית, בהובלת אתלטיות-על כמו הטניסאית סרינה ויליאמס, האצנית שקארי ריצ'רדסון ושחקנית הגולף נלי קורדה. ועדיין, השיווק האפקטיבי ביותר מתרחש כשקים מתייצבת מול הפפראצי בלוקים מהקולקציה – ספציפית, כמובן, הטייץ ההוא, שאיכשהו גורם לרעיון של תחתונים על מכנסיים להיראות לא רק לגמרי הגיוני אלא גם מאוד לוהט (סולד אאוט, אלא מה).
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
בהחלט שבוע לא רע לשת"פים של נייקי: גם דגם הסניקרס החדש מהרומן הממושך עם ז'קמוס הוא אחד היפים והנכונים שנתקלנו בהם.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
ובכל זאת, היו אלה הנעליים מהקולאב של המותג המגניב KNWLS עם – כן, שוב – נייקי שהכי עשו לנו את זה. תראו אותן!
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
קפיצה הכרחית (ווירטואלית לחלוטין, לצערנו) לשבוע האופנה במילאנו: עם כל הכבוד לבכורה של דמנה בגוצ'י, הייתה זו התצוגה של פנדי, הראשונה בהובלתה המלאה של סילביה ונצ'וריני פנדי (כן, נכדתם של המייסדים) מאז פרישתו של קים ג'ונס – שסימנה נחיתה רכה במיוחד אל עידן המעצבים החדשים. הפרטים, התיקים, הצבעים – כולם היוו חגיגה הולמת מאוד של הדי.אנ.איי המותגי, תוך שסיפקו לפיד שלל מטעמים להתאבסס עליהם. אין על הנפו-בייביז של עולם האופנה.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
ובכל זאת דמנה וגוצ'י: ניכר שגם כאן המטרה היא קודם כל לאתחל, לנסח חזון בסיסי, ומשם לצאת לדרך האמיתית. דמנה עשה את זה יפה כשנקט באסטרטגיה הוליסטית שכולה כבוד ואהבה למותג: הוא עיצב קולקציה שמורכבת מרפרנסים ברורים לרגעי השיא של בית האופנה – עידן טום פורד ועידן אלסנדרו מיקלה, על חותמות הסטייל השונות למדי של שני הענקים האלה – ולתוך זה יצק את האסתטיקה והאטיטיוד הכל כך מובחנים שלו עצמו. זה קרה במסגרת סרט קצר בכיכובה של דמי מור כטייקונית בלתי מאוזנת, בדגש על האלמנט המשפחתי ההו-כה איטלקי של מותג העל – והכל ביחד היווה הצהרת כוונות קוהרנטית, מסקרנת ואף מרגשת. אבל היינו משתכנעות גם רק בזכות מעיל הפרווה המנומר הזה.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
באופן כללי, איזה כיף זה אופנה איטלקית. רק תראו מה הלך באטרו ובמיסוני.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
וכדי לפתוח את התיאבון לקראת שבוע האופנה בפריז – להלן הטיזר של בלנסיאגה לקראת ההשקה המחודשת של קו הבישום, וספציפית הקאמבק של Le Dix, בושם איקוני שהושק לראשונה ב-1947. בבית האופנה מספרים שבתום 15 שנות חיפושים, סוף-סוף הצליחו לשים את היד על בקבוק של הבושם המקורי, ולשחזר את הניחוח בעזרת סריקות מתקדמות. זו לא רק פיסת טריוויה חמודה ואריזה שיווקית היסטרית למדי, אלא גם רמז אלגנטי לגבי הכיוון שהמותג מתכוון לקחת תחת הובלתו החדשה של פיירפאולו פיצ'ולי: צלילה עמוקה למסורת המפוארת ועתירת הגלאם הצרפתי של בלנסיאגה, שתחת ידו של דמנה הפך למותג סטריט חתרני. בעוד כעשרה ימים, בתצוגה בפריז, נראה מה בדיוק זוממים שם עכשיו.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
השאירו תגובה