הלוק הזה לא השאיר לנו ברירה: צריך לדבר על אדיסון ריי

במקור מדובר בכוכבת טיקטוק, אבל לאחרונה היא עושה סימנים של מעבר אל עולמות הסלבס האמיתיים. כרגע היא בשלב הביניים "מגה-איטגירל" - והשבוע זה כלל לא פחות משלושה לוקים (עד כמה שאפשר להגדיר ככה מראות שמכילים בעיקר עירום) שאין סיכוי להתעלם מהם. וגם: אן הת'אוויי מציגה את בגד הים המפתיע של הקיץ, וזארה עם קולקציה שהיא חתיכת יציאה היסטרית. חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 22 אוגוסט 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎addison rae updates‎‏ (@‏‎sunraeaddxzq‎‏)‎‏

את כרוניקת ילדת הדיסני אנחנו מכירים היטב. היא מתפרסמת ככוכבת ילדים, מתבגרת מול המצלמות ובשלב מסוים משיקה מרד נעורים פרוע ומיתוג מחודש כסמל מין בלתי מתנצל – ראו ערך מיילי סיירוס (במקרה הסביר) או לינדזי לוהן (במקרה הקשוח). 

אבל בשנים האחרונות נולד מודל חדש של התבגרות פומבית: זה של ילדת הטיקטוק. צ'ארלי דמיליו הייתה בת 15 כשהתחילה לרקוד ולעשות ליפסינק על המסך של הילדים שלכם, ולאחרונה סימנה את "נקודת ההיפוך" שלה כשהגיעה לקואצ'לה בשמלה שקופה בלי חזייה ובלי לעשות מזה עניין. המשמעות הכלכלית-שיווקית של צעד כזה היא לא תעלומה גדולה: איתות על מיניות מכשיר את דריסת הרגל בעולם המבוגרים, כלומר מוסיף פלח שוק משמעותי לעסק.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Addison Rae‎‏ (@‏‎addisonraee‎‏)‎‏

המקרה של אדיסון ריי הוא קצת אחר: הקרוסאובר שלה מעולם הילדים לעולם המבוגרים לא קשור לסוג התוכן שהיא מייצרת, אלא לפלטפורמה שבה היא עושה את זה. טיקטוק היא אמנם הרשת החברתית הצומחת והמשפיעה בעולם כרגע, אבל היא עדיין מתפקדת כמעין יקום מקביל וסגור שמה שקורה בו לא בהכרח קורה גם מעבר לו. לראיה: מכירים את השם קאבי לאמה? סביר שלא, אבל מדובר באדם הנעקב ביותר בטיקטוק עם 163 מיליון עוקבים.

גם לאדיסון ריי לא חסר: היא עומדת על 88.8 מיליון עוקבים. אבל בניגוד ללאמה, נראה שאת השם שלה העולם שמחוץ לטיקטוק, בפרט החלק הבוגר שלו, דווקא עומד להכיר טוב מאוד בקרוב. ולא שאנחנו מזלזלות חלילה בקריירה המוזיקלית שלה, אבל כרגע נראה שתהילתה העיקרית נובעת ממה שאפשר לכנות בפוליטיקלי-קורקטיות "תעוזה אופנתית מסקרנת". 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎addison rae updates‎‏ (@‏‎addskindness‎‏)‎‏

רק השבוע היא סיפקה שלושה רגעים שאין סיכוי להתעלם מהם: תמונה שבה היא "לובשת" "ביקיני" שעשוי מקצפת, שער והפקה למגזין Perfect שבהם היא "לובשת" בעיקר פסי שיזוף (אבל גם עוד כמה דברים מעניינים), ופפראצי שבו היא לובשת, הפעם (כמעט) בלי מרכאות, חולצה עם הכיתוב "ליידי פאקינג גאגא" בהתאם לטרנד שדיברנו עליו השבוע, ומכנסוני-תחתונים או תחתוני-מכנסונים, גם הם בהתאם לטרנד שדיברנו עליו בשבוע שעבר.

לא נעים ממייסדת הקטגוריה צ'ארלי XCX, אבל הלוק הזה, בשילוב משקפי השמש ונעלי העקב האדומות, הוא כנראה הכי בראט שראינו עד כה. אמנם מדובר, כאמור, בנוסחת הטרנדים הבולטת והמתבקשת של הרגע, אבל מישהי צריכה להיות זאת שמוציאה אותה מהאינסטגרם והופכת אותה למציאות. או כפי שנכתב בציוץ ויראלי על הלוק: "אני רואה כל כך הרבה אנשים אומרים שהיא מתאמצת, אבל היא לקוחה קבועה בקפה שאני עובדת בו ואני יכולה להבטיח לכם שהיא באה לבושה ככה 98% מהזמן. הסטייל שלה פשוט כיפי".

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‏ (@‏‎adissbabee‎‏)‎‏

יותר מדי עור חשוף? אל דאגה, אן הת'אווי כאן לשירותכם, משום מה, עם מה שבהחלט אפשר לכנות "בגד הים המפתיע של הקיץ". 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vogue‎‏ (@‏‎voguemagazine‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ANNE HATHAWAY‎‏ (@‏‎dailyhathaway‎‏)‎‏

לא בטוח שכל העוקבים הישראלים של עמוד האינסטגרם המעולה SpotlightTime בכלל יודעים שמי שמתפעלת אותו היא ישראלית בשם עפרי וינטראוב, אבל האחווה המקומית היא רק סיבה שולית להתלהב מהעמוד, וספציפית משיתוף הפעולה עם המעצבת הליטאית קיטה גוטמן: "אני מאמינה שתמיכה במעצבים צעירים היא קריטית לעתיד האופנה והעיצוב. הכשרונות החדשים האלה מביאים פרספקטיבות מרעננות, רעיונות חדשניים ורעב לשינוי שהתעשייה זקוקה לו נואשות", נכתב, בצדק מוחלט, לצד הפוסט שמציג את עיצוביה המחרפנים של גוטמן. "השמלה הרטובה" הזאת בהחלט התברגה מיד לצמרת הווישליסט שלנו (ובמחיר של כ-1,200 שקלים, היא גם אחת הפחות מופרכות שם). 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎By Ofri Weintraub‎‏ (@‏‎spotlighttime‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎By Ofri Weintraub‎‏ (@‏‎spotlighttime‎‏)‎‏

ובכל זאת ניאלץ לספק הצצה גם לחלק הפחות אקסלוסיבי ופרוגרסיבי של הווישליסט. מה לעשות שמדי פעם, לזארה יש יציאות שמקפיצות אותה מעבר למשבצת האופנה המהירה והמשוכפלת? קולקציית הקפסולה הזאת, שמשלבת הדפסים מיצירותו של רנה מגריט, פשוט יפה ונכונה מכדי להתנגד לה. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Durly‎‏ (@‏‎durly_store‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Durly‎‏ (@‏‎durly_store‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Durly‎‏ (@‏‎durly_store‎‏)‎‏

השאירו תגובה