קנדל פורשת כנפיים, אמרטה חושפת תחתונים: הלוקים מהאפטר פארטי של המט גאלה

הבהלה לווינטג', שמעסיקה את הסלבס במיוחד לאחרונה, הגיעה לשיאה בחסות נושא המט גאלה וליוותה גם את מראות האפטר-פארטי ה"קלילים" יותר. קנדל ג'נר ואמילי רטאייקואסקי פנו למאסטר המנוח אלכסנדר מקווין ושלפו אוצרות מרהיבים מהארכיון של ז'יבנשי, בעוד אחת המתלבשות הכי טובות ומפתיעות של הנשף הלכה על בחירה די גאונית בשביל שמלה שניה. והייתה גם נציגות ישראלית היסטרית

מאת  | ‏ 7 מאי 2024

קנדל ג'נר

קנדל ממריאה (צילום: GettyImages, Gotham/GC Images)

אולי עדיין קצת מוקדם לסכם, אבל אפשר לומר בזהירות שעוד מט גאלה עברה חלפה לה מבלי להותיר משקעים משמעותיים במיוחד בתרבות. ריהאנה, על פי הדיווחים, חטפה שפעת ונאלצה להבריז ברגע האחרון, כך שקים קרדשיאן והמותניים שלה (או היעדרן) שוב היוו את מוקד העניין המרכזי.

עייפות מסוימת הורגשה גם בזירה שלעיתים נחשבת מסעירה אף יותר מהשטיח האדום עצמו: האפטר פארטי. גם שם, כך מסתמן, לא נרשמו השנה מראות בלתי נשכחים – אולי למעט שניים, באדיבות קנדל ג'נר, אמילי רטאייקואסקי ובעיקר אלכסנדר מקווין זצ"ל.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Who What Wear‎‏ (@‏‎whowhatwear‎‏)‎‏

הנשף שנערך תחת הכותרת "יפהפיות נרדמות: אופנה מתעוררת" ותת-הכותרת "גן הזמן" התלבש בול על עידן הבהלה לווינטג', במסגרתו כל איי-ליסטית מנסה לשים את ידיה על פיסת ההיסטוריה האופנתית השווה ביותר. זה התבטא גם במראות האפטר: קנדל הפציעה בשמלה מלאכית קסומה של ז'יבנשי בעיצוב מקווין מקולקציית 1997, כולל זוג כנפיים שנפרשו מתוך החזה שלה.

אמרטה הלכה גם היא על ניינטיז מקווין לז'יבנשי, ושלפה היישר מ-1998 שמלה שקופה בעיטורי רקמת חרוזים ופרנזים נוצצים. תחתיה היא לבשה תחתונים וחזייה שחורים, וצירפה סנדלי עקב עם רצועות מטפסות ומתלפפות. 

ותודה למקווין. אמרטה בז'יבנשי וינטג' (צילום: The Hapa Blonde/GC Images)

ותודה למקווין. אמרטה בז'יבנשי וינטג' (צילום: The Hapa Blonde/GC Images)

מי ששמרה על אחידות פונקציונלית היא טיילה, הכוכבת הטרייה שלוק הגאלה שלה – שמלת החול המשוגעת של בלמיין – הוא לא ספק אחד המצטיינים של הערב אם לא ה. לאחר שבמהלך האירוע עצמו היא נזקקה לצוות שירים אותה במדרגות מרוב שיציקת החול הייתה הדוקה וקשיחה על גופה, לאפטר היא פשוט הגיעה בגרסת המיני ה"קלילה" שלה – בחירה מדויקת עבור לוק שלגמרי שווה להוציא ממנו את כל מה שאפשר.

ועכשיו לחלק המרגש באמת: הייתה גם נציגות ישראלית שהסתובבה בין המסיבות, ועוד איזו. בגדול, בימים אם אלה אם אמרתם "ישראלית באירוע אופנה בינלאומי"  כנראה אמרתם שי זנקו, וזה לגמרי המקרה גם הפעם. הדוגמנית הוזמנה על ידי מעצב העל ז'אן פול גוטייה לאפטר פארטי שלו, והגיעה כמובן בשמלת גוטייה היסטרית, צמודה ולוהטת עם פרינט פרחוני-פסיכדלי. למרבה הגאווה, מדובר במראה שעובד מעולה עם מוטיב העל של השנה.

שי זנקו בגוטייה (צילום: פרטי)

שי זנקו משגעת בגוטייה (צילום: פרטי)

מראות נוספים שהעסיקו את הצלמים הם זה של קארדי בי בשמלת מחוך אדומה, ג'אנל מונה הקרקסית כהרגלה בטוטאל לוק עשוי עיני פלסטיק מתגלגלות מבית Area, אירינה שייק הורסת כתמיד בשמלת מיני עטופה רשת של פנינים וערימות סברובסקי על צווארה וזרועותיה, ולבסוף קנדל ג'נר – כן, שוב – הפעם בשמלת תחרה לבנה ויפהפיה של אנדראס קרונתלר לבית ויויאן ווסטווד. תם ונשלם, נראה לנו.

ברמות של כלה. קנדל באנדראס קרונתלר לויויאן ווסטווד (צילום: GettyImages, Gotham/GC Images)

ברמות של כלה. קנדל באנדראס קרונתלר לויויאן ווסטווד (צילום: GettyImages, Gotham/GC Images)

טיילה

טיילה לפני ואחרי (צילום: Gotham/Getty Images by Arturo Holmes/MG24/Getty Images for The Met Museum/Vogue)

 

כולה בלינג בלינג. אירינה שייק בסברובסקי (צילום: GettyImages, Hapa Blonde/GC Images)

כולה בלינג בלינג. אירינה שייק בסברובסקי (צילום: GettyImages, Hapa Blonde/GC Images)

אמרטה

זווית הכרחית (צילום: GettyImages, Hapa Blonde/GC Images)

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Who What Wear‎‏ (@‏‎whowhatwear‎‏)‎‏

השאירו תגובה