"מנסה להיות ביאנקה": קים יצאה במחשוף סופר מסוכן, והתגובות היו סופר צפויות

ביאנקה סנסורי, אשתו וה"מוזה" הנוכחית של קניה ווסט, כבר סיפקה כל כך הרבה מראות מטורפים - עד שכולם הפסיקו לדבר על כך שהיא "מנסה להיראות כמו קים". עכשיו נראה שהגלגל פשוט התהפך, וכשקים קרדשיאן יוצאת בלוק הכי אופייני שלה (טייץ משולב עקבים, סינר עור שעוד שנייה חושף הכל), התגובות משתוללות בהאשמות על העתקה

מאת  | ‏ 1 מאי 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian‎‏ (@‏‎kimdashvibe‎‏)‎‏

כשזה נוגע למשפחת קרדשיאן-ג'נר, אנחנו תמיד יוצאות מנקודת הנחה שהכל מתוכנן, מהונדס ומתוזמר על ידי מערכת היח"צ המשוכללת ביותר בתעשייה. מה שאומרים עליהן הוא כנראה מה שהן רוצות שיגידו עליהן – גם אם לפעמים נסתרות דרכי הקריס, והחלטות מסוימות נראות תמוהות למדי.

למשל, הלוק האחרון שבו נצפתה קים. בתמונות ה"פפראצי" היא לובשת טייץ צמוד משולב עקבים גבוהים עם חרטום מחודד, ומעין סינר-קולר מעור שמכסה את החזה ומשאיר את הגב עירום לחלוטין. לכאורה מדובר בלוק קרדשיאני קלאסי, אלא שבפועל האסתטיקה הזאת  – משחקי גרביונים, חשיפה מסוכנת, אווירה פטישיסטית – כבר מזוהה יותר עם ביאנקה סנסורי, אשתו הנוכחית של קניה ווסט.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎WHOOPSEE‎‏ (@‏‎whoopsee.it‎‏)‎‏

נושא ה"סטריט סטייל" של ביאנקה מעורר שיח ממושך ברשת, שמתוחזק על בסיס כמעט יומיומי בעוד ועוד לוקים שערורייתיים. בהתחלה עוד אמרו עליה שהיא חיקוי של קים, עכשיו כבר יש מספיק סיבות אחרות לצקצק על בחירות הלבוש שלה (בתקווה רבה שהן אכן שלה). אז כשקים לובשת את האאוטפיט שרקחה לה הסטייליסטית דני לוי, האם לא ברור לה לחלוטין שכל התגובות יהיו "היא מנסה להיות ביאנקה"? האם הרעיון כאן הוא לקחת בחזרה את הבעלות על הסטייל הקרדשיאני-בלנסיאגי, ולהזכיר מי מנסה להיות כמו מי? או שאולי פשוט לא אכפת לה?

אנחנו רוצות להאמין באופציה האחרונה, אף שזה באמת לא פשוט. כך או כך, אהבנו יותר את הלוק שהעלתה לאינסטגרם, בו היא משלבת טופ ותחתונים של סקימס עם מגפי אופנוענים משוגעים של בלנסיאגה, שיער ורוד קצר ופנים נטולות איפור, לכאורה. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian‎‏ (@‏‎kimkardashian‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה