לנצח אלילת ניינטיז: מג ראיין בת ה-62 נראית מדהים בשמלה משגעת

אחרי תקופה מתחת לרדאר, מג ראיין חוזרת להוליווד עם סרט חדש שכתבה וביימה, מה שמספק הזדמנויות כיפיות במיוחד להיחשף לנונשלנט האיקוני שלה בגרסת 2024. השבוע, למשל, היא נראתה מעולה בשני לוקים: אחד קז'ואלי של וסט וחצאית, ואחד סקסי של שמלה שחורה מושלמת. אנחנו, כתמיד, נזמין את מה שהיא הזמינה

מאת  | ‏ 25 אפריל 2024

מג ראיין

הכי קולית בעולם (צילום: Mario Wurzburger/Getty Images)

אחרי מעל ארבעה עשורים כאחת השחקניות הבולטות בהוליווד ומלכת הקומדיות הרומנטיות, מג ריאן הציגה לפני כמה חודשים את סרטה השני כבמאית – "What Happens Later", בו היא מככבת לצדו של דיוויד דוכובני וגם משמשת לראשונה כתסריטאית.

הסרט עבר מתחת לרדאר, אבל השבוע ריאן הגיעה לקדם אותו בשני אירועים שונים בספרד, והזכירה שגם אם אנחנו ב-2024, הקוליות של שנות ה-90 לעולם תהיה חלק מהסטייל האישי שלה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎eurovisiontve‎‏)‎‏

בתחילת השבוע היא הציגה את הסרט בפסטיבל בברצלונה, שם לבשה מראה קז׳ואל אך מדויק, שמתאים לשנות ה-90 ובמקביל גם לימינו – וסט שחור מכופתר עם חצאית מקסי בגוון קאמל ומשקפי שמש.

אתמול היא נכחה בטקס פרסים קולנועי, ולבשה שמלה שחורה ונהדרת של המעצבת מגדה בוטרים. לכאורה מדובר בעוד שמלה שחורה קטנה, אבל עם כמה פרטים קטנים שעושים את כל ההבדל – תפרים שמדגישים את אזור החזה, כתפיות דקיקות ושני עיטורי פרחים מבד, שכבר הפכו לסימן ההיכר של המעצבת, שנחים על הכתפיים.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎RTVE Catalunya‎‏ (@‏‎rtvecatalunya‎‏)‎‏

מג ראיין

לוק שהיינו לובשות מחר (צילום: Mario Wurzburger/Getty Images)

השאירו תגובה