מחתונמי לביקיני: מור רדמי בקמפיין לבגדי ים

מור רדמי מ״חתונה ממבט ראשון״ לא מצאה זוגיות בתוכנית, אבל בהחלט משמרת את 15 דקות התהילה שמגיעות לאחר השידור. בימים אלה היא לוקחת חלק בצילומי קמפיין בגדי הים של מותג מקומי ונראית פשוט מעולה

מאת  | ‏ 10 אפריל 2024

מור רדמי בצילומי קמפיין (צילום: ליאור קאסון)

מור רדמי בצילומי קמפיין (צילום: ליאור קסון)

הופעה בתוכנית ריאליטי לא מבטיחה פרסום לאורך זמן. ראינו לא מעט משתתפי ריאליטי נעלמים מעיני הציבור בשנייה שעולות כתוביות הסיום של הגמר, ולעומת זאת אחרים הפכו לכוכבים של ממש.

מור רדמי מ״חתונה ממבט ראשון״ לא מצאה זוגיות בתוכנת, אבל בהחלט משמרת את 15 דקות התהילה שמגיעות לאחר השידור. בימים אלה היא לוקחת חלק בצילומי קמפיין בגדי הים החדש של זוהרה – מותג שהתחיל מגרביונים והתרחב עם השנים, וכיום מציע קולקציית בגדי ים מהמוצלחות בסביבה.

מחזיקה אותו לגמרי (צילום: ליאור קאסון)

מחזיקה אותו לגמרי (צילום: ליאור קסון)

הקולקציה החדשה היא ספורטיבית מאוד, ולכן לא מפתיע למצוא לצדה של רדמי גם את ענת הראל. דוגמנית נוספת בקמפיין היא ריי אביטן, שתרגיש בקרוב איך זה להיות כוכבת ריאליטי בעצמה, שכן היא הצטלמה בשנה שעברה לגרסה המקומית של הריאליטי המדובר ״הבוגדים״.

הקולקציה כוללת בגדי ים בהשראת בגדי ספורט וחליפות צלילה, רובם בצבע שחור וחלקם עם כתפיות וגימורים לבנים. חלק מהדגמים מגיעים עם רוכסן במרכז החזה שיכול לשנות את המראה והפונקציונליות שלהם ברגע. ישנם גם מחשופים א-סימטריים ואופציות שונות של מפתחי צוואר ועובי כתפיות, גם שהקולקציה מתאימה למבני גוף וסגנונות חיים שונים.

מוכנה לקיץ (צילום: ליאור קאסון)

מוכנה לקיץ (צילום: ליאור קסון)

מור מימין עם הביקיני (צילום: ליאור קאסון)

מור מימין עם הביקיני (צילום: ליאור קסון)

הקולקציה כוללת בגדי ים בהשראת בגדי ספורט וחליפות צלילה (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

הקולקציה כוללת בגדי ים בהשראת בגדי ספורט וחליפות צלילה (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

השאירו תגובה