קים נחשה, קיילי בביקיני של 34 אלף שקלים: הקרדשיאנס נופשות, וזה בלתי נסבל

בנות קרדשיאן-ג'נר יוצאות להרבה חופשות מעצבנות, אבל החופשה המסורתית באיים הקאריביים טרקס וקאיקוס היא המרגיזה מכולן: על רקע נופים מחרפנים ומבעד למי טורקיז צלולים, הן משיקות את מלתחת הביקיני הקיצית. קלואי הציגה מהפך שיער, קים הלכה על הטרנד הכי חם, קיילי הביאה את הלוק הכי יקר וקורטני סיכמה במסר הכי חשוב

מאת  | ‏ 8 אפריל 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian‎‏ (@‏‎kimkardashian‎‏)‎‏

חבר'ה, זה קורה. החלפת השעון לא שכנעה אותנו, אפילו לא השרב שהביא להחלפת ארון. אבל החופשה השנתית של הקרדשיאנס בטרקס וקאיקוס? זה כבר סימן ברור של הטבע: הקיץ מגיע.

פיד האינסטגרם של מאות מיליונים ברחבי העולם נצבע ביומיים האחרונים בטורקיז בלתי נסבל, כשקים, קיילי, קורטני וקלואי התחילו להעמיס תמונות מ"גן עדן", כפי שהן אוהבות לקרוא לשתי קבוצות האיים הקאריביים, ונראה שבצדק. מיותר כמובן לציין שהפסטורליה האקזוטית היא רק רקע משני להצגה הראשית, והפוטוגנית מכולן: הקרדשיאנס בבגדי ים.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Khloé Kardashian‎‏ (@‏‎khloekardashian‎‏)‎‏

זה התחיל עם קלואי, שחגגה את הג'ינג' החדש ואת הגזרה החדשה-ישנה בפוזה של בוסית על אופנוע ים, כשהיא מדגמנת ביקיני ספורטיבי מוצלח, בשחור עם שוליים לבנים, מהקולקציה שלה למותג האקטיב Fabletics. בהמשך היא הפגינה קולגיאליות מתבקשת, כשהציגה בגד ים בלינגי משגע מבית סקימס.

מייסדת סקימס עצמה, גברת קימברלי, דווקא התחילה עם טוטאל-לוק של מיו מיו: טופ לבן קטנטנן וחצאית בד נמוכה וצמודה, שמחלקה העליון מבצבצים תחתונים תואמים. אתמול כבר הגבירה את הווליום כשעלתה על ביקיני של סקימס בדוגמה מנוחשת וטרנדית, הוסיפה כובע בוקרות בהתאם לטרנד העיקש אף יותר, ולמקרה שמישהו לא סגור על הרפרנס – גם כתבה "זאת לא טקסס, זה טרקס". קלואי, אגב, מככבת שוב לצידה ושוב בסקימס – הפעם בבגד ים שלם ומנוחש שאהבנו במיוחד.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎vitória and julia‎‏ (@‏‎kokoilysm‎‏)‎‏

קיילי עשתה שוב את מה שהיא עושה הכי טוב לאחרונה, ובחרה בפיסת וינטג' מושלמת: ביקיני שחור משובץ קריסטלים של שאנל מ-1995, שמחירו עומד על 10,000 דולר – כ-34 אלף שקלים. לעת ערב היא החליפה לשמלת מקסי צמודה וזוהרת בגוון שמיימי, של המותג Galavan London – רק 6,500 שקלים בשבילכן.

אחרונה הצטרפה קורטני, ששיתפה את התמונות הכי פחות "עשויות": היא בביקיני שחור בתוך המים, נראית מרוצה למדי, ועורכת מחווה קטנה ומצוינת לרגע האיקוני שלה עם קים באמצעות הכיתוב "עגיל היהלום שלי נפל במים ונעלם". אם מישהו לא הבין מיד, אמא קריס התגייסה לעזור והגיבה: "קורטני, יש אנשים שמתים". 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎kylieplaneta‎‏)‎‏

אבל אפילו יותר מהרפרנס המושלם, אהבנו את מה שקורט כתבה בסטורי: "אמהות חדשות יקרות, הגוף שלכן יפה בכל השלבים. במהלך ההריון אנחנו גדלות וזוהרות, ואחריו אנחנו מתכווצות ומחלימות. ואז התקופה שאני מרגישה שהיא הכי קשה, כשהגוף עדיין מסתגל. אני משתדלת להיות טובה לעצמי, בזמן שהגוף שלי מוצא את ה'נורמלי החדש' שלו. הלחץ שיש עלינו 'לחזור לעצמנו' בזמן שהכל חדש ושונה, הוא לא ריאליסטי. החיים יפים, את יפה. רק תזכורת קטנה (גם בשביל עצמי)".

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian‎‏ (@‏‎kimkardashian‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי‎‏ (@‏‎kylieworlld‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‏ (@‏‎khloekardashian‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎kylieplaneta‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי‎‏ (@‏‎karjennerfp‎‏)‎‏

השאירו תגובה