"אם ככה את נראית בחינה, מה יהיה בחתונה?": טליה עובדיה מלכותית כצפוי

בשבוע הבא תיערך סוף-סוף החתונה שמרגשת ומסקרנת את הביצה המקומית, ועד אז - קיבלנו ממתק כיפי בצורת מסיבת החינה של טליה עובדיה ושחף רז. איכשהו, היא הצליחה לחמוק מהפוטנציאל הקרקסי, הלכה על שני לוקים לבנים ונראתה כמו ברבורה אצילית

מאת  | ‏ 7 אפריל 2024

 

טליה עובדיה

צילום: אינסטגרם, taliaovadia1

אחרי בר ואליאב ושי ושניר, בקרוב עומדת לנחות לנו בפיד חתונת "האח הגדול" המצופה מכולם: זו של טליה ושחף. בביצה המקומית ניכרים רחשי התרגשות וסקרנות לקראת האירוע, שעתיד להיות נוצץ ומסוקר במיוחד.

החתן והכלה מודעים לעניין הרב סביב האיחוד המקודש שלהם, ואחרי טיזר מרגש למדי בצורת סרטון ה"סייב דה דייט", בסוף השבוע האחרון הגיעה הטעימה האולטימטיבית: מסיבת החינה.

טליה עובדיה

צילום: אינסטגרם, taliaovadia1

טליה עובדיה ידועה במראה התמיר והאצילי שלה, ואלה המאפיינים שמלווים כמעט את כל מה שהיא לובשת. אפילו כשמדובר בטופ וחצאית עם פונטנציאל קרקסי למדי – איכשהו היא נראית כמו ברבורה לבנה.

זה בדיוק מה שקרה עם שני האאוטפיטים שבחרה לחינה, ושהגיעו, כמו כל פרטי האירוע, מ"כנרת חינה". הלוק הראשון כלל כאמור טופ קטן בעיצוב פיסולי, ובשילוב של בדים מנצנצים בצבעי ניוד ולבן. החצאית התואמת מתחילה באותו וייב, ואז הופכת למפל של נוצות לבנות, כולל שסע גבוה ומחמיא.

טליה עובדיה

צילום: אינסטגרם, taliaovadia1

הלוק השני הורכב מטופ קטן ומכנסיים בגזרה קלאסית ובגוון שמנת, שאליהם הצטרפה עליונית-גלימה עשויה רשת של מעוינים שקפקפים. עבודת האיפור והשיער של אמנון צדוק תרמה גם היא לאווירת הגלאם המעודן. אז התוצאה מלכותית כצפוי, שחף חמוד כצפוי, ואנחנו מזדהות בעיקר עם התגובה של תקווה גדעון: "אם ככה את נראית בחינה, מה יהיה בחתונה?".

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎האח הגדול‎‏ (@‏‎bigbrotherisrael‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה