ביקיני כזה עוד לא ראינו: דניאל גרינברג מפתיעה

דניאל גרינברג בחרה בביקיני משולשים עם קאפ אחד בגוון ירוק זית וקאפ שני בהדפס מנומר עם טוויסט. בין שני הקאפים מחברת טבעת עגולה שתופסת הכל. מה שבטוח, היא מחזיקה אותו מדהים

מאת  | ‏ 7 אפריל 2024

דניאל גרינברג והביקיני הלא שגרתי (צילום: אינסטגרם Daniel greenberg)

דניאל גרינברג והביקיני הלא שגרתי (צילום: אינסטגרם Daniel greenberg)

כשאנחנו עומדות מול קולקציות בגדי ים בחנויות או אונליין, יש לנו לא מעט התלבטויות. הגזרה היא כמובן ההתלבטות הגדולה ביותר, אבל ישנה עוד אחת משמעותית – חלק או עם פרינט?

מצד אחד, על חוף הים או בבריכה בא לנו להיות מעניינות ואולי אפילו להתפרע עם הדפסים שלא היינו מעזות ללבוש בתור פריט לבוש יומיומי. מצד שני, הדפסים נוטים להיות עונתיים וטרנדיים, ולעומת זאת צבע חלק הוא הימור קצת יותר בטוח. אבל אז נשאלת השאלה – איזה צבע? בקיצור, מדובר בדילמה.

מי שמביט מי מאחור  (צילום: אינסטגרם Daniel greenberg)

מי שמביט מי מאחור (צילום: אינסטגרם Daniel greenberg)

מעצבת בגדי הים אודליה אוזל פתרה את הדילמה הזאת עם עיצוב חכם שמפגיש בין שני העולמות, כפי שמדגמנת על עצמה באינסטגרם דניאל גרינברג. הביקיני מדגם ״טריו נמר״ של המעצבת הוא ביקיני משולשים עם קאפ אחד בגוון ירוק זית מהמם וקאפ שני בהדפס מנומר עם טוויסט – מדובר בהדפס מציאותי שנראה כמו צילום של פרווה חייתית, כולל הטקסטורה.

בין שני הקאפים מחברת טבעת עגולה ולביקיני יש תחתון תואם שגם הוא בהדפס נמר, עם רצועות קשירה באותו גוון ירוק זית עם חרוזים קטנים. מחירו 679 ש״ח וניתן לבחור מידה שונה לתחתון ולחזייה. אם תרצו לאמץ את המראה של דניאל כולו, היא קשרה מסביב למותניה פריאו משי שיפון בהדפס מנומר תואם, שנמכר באתר המעצבת במחיר של 459 ש״ח.

כל העיניים אליה (צילום: אינסטגרם Daniel greenberg)

כל העיניים אליה (צילום: אינסטגרם Daniel greenberg)

 

השאירו תגובה