מייגן מרקל יוצאת מהבית בשמלה מטורפת

הנסיכה בדימוס, מייגן מרקל, הגיעה לבית החולים בלוס אנג'לס כדי להעביר שעת סיפור לילדים ששוהים במקום. מרקל הלכה על וייבים אביביים מובהקים בשמלת שיפון משי של אוסקר דה לה רנטה עם הדפס פרחוני ומשחקי שקיפיות. הרי כולנו יוצאות ככה מהבית

מאת  | ‏ 3 אפריל 2024

מייגן מרקל בבית החולים בלוס אנג'לס בשמלה של אוסקר דה לה רנטה (צילום: Royal Fashion Police)

מייגן מרקל בבית החולים בלוס אנג'לס בשמלה של אוסקר דה לה רנטה (צילום: Royal Fashion Police)

לבית האופנה אוסקר דה לה רנטה יש מוכרות בינלאומית יציבה ובלתי תלויה בדבר, אבל העובדה שמייגן מרקל נחשבת לאחת מחובבותיו המושבעות בהחלט לא מזיקה לשמירתו בכותרות האופנתיות.

בתמונות האחרונות שפרסם בית חולים בלוס אנג'לס, אפשר להתרשם מבחירתה של מרקל עבור שעת סיפור לילדים ששוהים במקום. מרקל הלכה על וייביים אביביים מובהקים בשמלת שיפון משי של דה לה רנטה, בגזרת מידי עם הדפס פרחוני בחצאית ומשחקי שקיפויות. זו לא הפעם הראשונה שמייגן לובשת את השמלה הזו, כך שהיא אולי מחזירה את ההשקעה הגדולה בה, שעומדת על קרוב ל-13,000 שקלים.

וזו בהחלט שמלה וואו  (צילום: Royal Fashion Police)

וזו בהחלט שמלה וואו (צילום: Royal Fashion Police)

האבזור המשלים של הלוק הזה יוקרתי גם הוא, וכולל נעליים של מותג נוסף שאהוב עליה במיוחד- אקווזורה, כשהפעם מדובר בנעלי סירה שחורת מזמש עם סגירה באזור הקרסול. על ידה נצפה צמיד טניס-יהלומים, גם הוא בענידה חוזרת.

הביקור אמנם נערך בסוף מרץ, אך עכשיו התמונות שוחררו לציבור, ואפשר להתרשם בהן גם מהאיפור והשיער הטבעיים שמרקל בחרה לביקור. שעת סיפור אביבית מעולם לא נראתה שיקית יותר.

מה שכן, זו שמלה שהיא כבר לבשה בעבר  (צילום: Royal Fashion Police)

מה שכן, זו שמלה שהיא כבר לבשה בעבר (צילום: Royal Fashion Police)

והיא לא מוותרת כמובן על נעלי אקווזורה והקרטייה   (צילום: Royal Fashion Police)

והיא לא מוותרת כמובן על נעלי אקווזורה והקרטייה (צילום: Royal Fashion Police)

 

השאירו תגובה