היא מגזימנית ידועה, אבל עדיין הופתענו משמלת העירום של קייטי פרי

קייטי פרי בת ה-39 הדהימה את טקס פרסי המוזיקה של IHeartRadio בגרסה נועזת למדי של טרנד שמלת העירום, עם תחתונים וחזייה שנלבשו תחת רשת מנצנצת בשילוב סרטי סאטן, מגפיים, משקפיים ומה לא. על הלוק אפשר להתווכח, אבל לא על העובדה שהיא נראית בשיא שלה

מאת  | ‏ 2 אפריל 2024

קייטי פרי

הרבה קורה פה (צילום: Getty Images, Jeff Kravitz/FilmMagic)

הזמרת קייטי פרי היא שועלת שטיחים אדומים ותיקה, ובגיל 39 היא אוחזת ברזומה הופעות פומביות שלא היה מבייש אף כוכבת בינלאומית. ובכל זאת, מדי פעם היא מצליחה להפתיע גם אותנו עם בחירות שהן הכל חוץ משגרתיות.

שמלות עירום ורשת הן לא תופעה חדשה על שטיחים אדומים, אבל 15 דקות או חודשי התהילה שלהן ממש לא בסימן החלשות, ולכן מעניין לבחון את הטרנספורמציות שהן עוברות בכל פעם שכוכבת ניגשת לקטגוריה הזו.

קייטי פרי

והמשקפיים מה איתם (צילום: Getty Images, Jeff Kravitz/FilmMagic)

פרי הדהימה בטקס פרסי המוזיקה של iHeartRadio בלוק שקשה להישאר אליו אדישים, המורכב מתחתונים וחזייה שמעליהם נלבשה שמלת רשת שקופה לחלוטין. על הסטיילינג יוצא הדופן הזה הופקדה טטיאנה ווטרפורד, שמלווה כבר תקופה את פרי.

היא בחרה עבורה עיצוב יוצא דופן של לייבל ניו יורקי בשם Interior, מותג צעיר שפועל בזירה כארבע שנים. שמלת הרשת השקופה מעוצבת עם שני שסעים צדיים, שנאספים עד החלק העליון של צדי השמלה בעזרת סרטי פפיון באדום אש. את הלוק השלימו מגפיים שחורים גבוהים ומשקפי שמש שחורים בשייפ עתידני. על טעם בהחלט אפשר להתווכח, אבל לא על כך שהכוכבת נראית בשיאה.

זווית הכרחית  (צילום: Getty Images, Jeff Kravitz/FilmMagic)

זווית הכרחית (צילום: Getty Images, Jeff Kravitz/FilmMagic)

קייטי פרי

אבל תודו שהיא בשיא שלה (צילום: Getty Images, Jeff Kravitz/FilmMagic)

השאירו תגובה