יעל שלביה מדהימה עם שמלה בצבע הכי לוהט

בשמלת מיני בצבע אדום בורדו, הגיעה יעל שלביה לחתונה של חברים ונראתה פשוט מדהים. הלוק הסופי קיבל חיזוק מקוקו גבוה ואיפור דרמטי שהפכו את כל הלוק לפשוט מושלם

מאת  | ‏ 28 מרץ 2024

יעל שלביה. אחת היפות (צילום: אינסטגרם Yael Shelbia)

יעל שלביה. אחת היפות (צילום: אינסטגרם Yael Shelbia)

נדמה שאחרי דממת חתונות גדולות שנמשכה חודשים מספר, אירועי הענק חוזרים להיות חלק משגרת החיים בזמן מלחמה. אמש התרחשה אחת כזו, והיא משכה אליה לא מעט פרצופים מוכרים מתעשיית הבידור, ביניהם גם אחת רותחת במיוחד, הלא היא יעל שלביה.

אחרי שעומר אדם חשף לאחרונה את פרטי תהליך ההתאהבות שלהם, נדמה ששלביה זורמת עם האווירה הרומנטית, וגם התוודתה ששאלות על מועד החתונה שלהם לא מפסיקות לזרום לרגע.

גזרה סופר מחמיאה  (צילום: אינסטגרם Yael Shelbia)

גזרה סופר מחמיאה (צילום: אינסטגרם Yael Shelbia)

בינתיים, היא התייצבה לחגוג החלפת נדרים של זוג אחר, בלוק מטורף שרקחה לה במיוחד המעצבת אוריה עזרן. כידוע, דניאלה קפלוטו היא הסטייליסטית הצמודה של שלביה, ובסטורי שלה היא חשפה את ההשראה ללוק, שהפעם מגיעה דווקא מצבע אדום-בורדו מלא תשוקה וחיות.

קפלוטו הגיעה עם ההשראה הצבעונית הזו לעזרן ועם תאריך יעד- ה27.3. יחד, יחד הן יצרו שמלת מיני בבורדו מהפנט שמציגה מחוך במראה רב שכבתי עם חזייה שמבצבצים ממנה קאפים בטקסטורה שונה.

שילוב צבעים מדויק בין השמלה לשפתיים  (צילום: אינסטגרם Yael Shelbia)

שילוב צבעים מדויק בין השמלה לשפתיים (צילום: אינסטגרם Yael Shelbia)

הלוק הסופי קיבל חיזוק מקוקו גבוה שיצר לה מעצב השיער רן קריסי, איפור דרמטי של אל אדידה וסט תכשיטים מהמותג של קפלוטו עצמה. ויוה לה גלאם!

לוק בלתי נשכח (צילום: אינסטגרם Yael Shelbia)

לוק בלתי נשכח (צילום: אינסטגרם Yael Shelbia)

ואיך אפשר בלי בלינג בלינג על הצוואר (צילום: אינסטגרם Yael Shelbia)

ואיך אפשר בלי בלינג בלינג על הצוואר (צילום: אינסטגרם Yael Shelbia)

השאירו תגובה