היא עושה זאת שוב: קייטי הולמס עם הנעליים המושלמות לקיץ

לקייטי הולמס יש השפעה מטורפת על עולם האופנה. היא לא צריכה השקה ולא תצוגה, מספיק שרואים אותה צועדת ברחובות ניו יורק וכבר יודעים מה הטרנד הבא. הולמס בחרה הפעם בנעלי מרי ג'יין בצבע מפתיע וברור שהן כבר בוויש ליסט שלנו

מאת  | ‏ 26 מרץ 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ATP ATELIER (@atpatelier)

עולם האופנה משקיע הרבה מאוד כסף ומאמצים כדי לשכנע את הלקוחות לרכוש את הפריט הטרנדי הבא. מפיקים תצוגות גרנדיוזיות, מצלמים הפקות יקרות, מלהקים דוגמניות על לקמפיינים ומחלקים פריטים חינמיים לכל משפיענית אינסטגרם – הכל בתקווה שנקנה את הפריטים נחשקים. מהצד השני ישנה קייטי הולמס, שפשוט יוצאת מהבית.

את ההשפעה הייחודית שלה על עולם האופנה הבנו לראשונה עם אותו רגע אייקוני בו היא צולמה על ידי פפראצי במנהטן כשהיא לובשת סט של חזיית סריג וקרדיגן תואם של Khaite בתמונות שהפכו ויראליות בשנייה. הכוח של אותן תמונות היה כל כך משמעותי, שסטים של חזיות וקרדיגנים מהסוג הזה עדיין נמכרים היום על ידי מותגים מובילים.

צבע קייצי ומהמם (צילום: אינסטגרם ATP ATELIER)

צבע קייצי ומהמם (צילום: אינסטגרם ATP ATELIER)

גם אם כיום כבר אפשר להניח שמותגי אופנה מעניקים לקייטי פריטים ספציפיים בדיוק בשביל לשחזר את אותה ההצלחה, זה לא לוקח מהתחושה האותנטית בכל פעם שהיא יוצאת שוב לרחובות של מנהטן, ונראית כאילו היא סתם זרקה על עצמה משהו ובכלל לא מודעת להשפעת רבת העוצמה שלה.

אז קבלו את הטרנד הבא שקייטי שמה עליו את חותמת הפפראצי שלה – נעלי מרי ג׳יין, אבל צבעוניות.הגרסה השחורה כבר חזרה לאופנה בחודשים האחרונים, אבל בתמונות הפפראצי החדשות שלה, קייטי נועלת גרסה תכולה ששייכת למותג השוודי ATP אטלייה. באתר הרשמי של המותג הגוון התכול של קייטי כבר כמעט אזל מהמלאי, אבל מצאנו אותו באתר של חנות הכלבו נורדסטרום, שעושה משלוחים לארץ. המחיר לא זול – כ-1,700 ש״ח לפני מע״מ ומכס, אבל אם קייטי הולמס נועלת אותן, תהיו בטוחות שבקרוב יגיעו הווריאציות הזולות יותר לרשתות האופנה העממיות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ATP ATELIER (@atpatelier)

 

 

 

השאירו תגובה