רואים שהיא מאוהבת: סלינה גומז בשמלה מטורפת

הכוכבת הבינה שאדום עובד בשבילה, ומאז לובשת פריטים בצבע הלוהט בזה אחר זה. עכשיו התפרסמו תמונות חדשות שלה, בהן היא נראית מאושרת כשהיא מחבקת את בן הזוג וגם את החברה הטובה ניקולה פלץ בשמלה שאי אפשר להתעלם ממנה

מאת  | ‏ 25 מרץ 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ashish Gupta (@ashish)

אין ספק שסלינה גומז מאוהבת עד מעל הראש בבן הזוג החדש שלה, המפיק בני בלנקו, איתו היא עבדה על מוזיקה כבר לפני שנים. חוץ מהתמונות המשותפות של השניים שמתעדות את האושר הזוגי, יכול להיות שגם המלתחה שלה בחודשים האחרונים רומזת לנו על כך – היא לובשת יותר אדום מאי פעם.

זה התחיל בחגיגות יום הולדת 31 שלה, אז היא לבשה שמלת מיני עם פרחים תלת מימדיים של בוטגה ונטה. מאז היא גם הופיעה על השטיח האדום בטקס פרסי ה-VMA בשמלת מקסי אדומה ורותחת של אוסקר דה לה רנטה ובטקס פרסי גלובוס הזהב בשמלה אדומה של ארמאני. הצבע האדום חזר גם בפוסטים באינסטגרם והופעות מדיה שונות, כולל ממש השבוע, עם שמלה אדומה של אלכסנדר מקווין אותה לבשה לפסטיבל SXSW.

סלינה גומז, שמלה, אופנה

עם בני בלנקו (צילום: אינסטגרם, ashish)

בין אם מדובר במחווה רומנטית לצבע האהבה או סתם הבנה של הסטייליסטית שהצבע מחמיא לסלינה – מה שבטוח הוא שהרצף הזה לא מאט. עכשיו, מעצב האופנה אשיש מפרסם תמונות נוספות של סלינה בלוק אדום במיוחד, אותו לבשה לפני שבועיים בחגיגות יום ההולדת של הבויפרנד.

בתמונות סלינה לובשת טריפל אדום – שמלת פאייטים עם שסע גבוה ומחשוף שנשלפה מהארכיון של מעצב האופנה, מעיל פרווה (לא ברור אם סינטטית או אמיתית) שמוכיח שאסתטיקת אשת המאפיה עדיין לגמרי איתנו וסנדלים עם רצועות דקיקות. בתמונות היא נראית סקסית ומאושרת, כשהיא מחובקת עם בן הזוג וגם עם החברה הטובה ניקולה פלץ.

ניקולה פלץ היא אחות (צילום: אינסטגרם, sheisselenagomez)

ניקולה פלץ היא אחות (צילום: אינסטגרם, sheisselenagomez)

עוד אחת באדום (צילום: אינסטגרם, sheisselenagomez)

עוד אחת באדום (צילום: אינסטגרם, sheisselenagomez)


השאירו תגובה