מתחת לרדאר: חנויות של מותג הלנז'רי האהוב נפתחו בארץ

אתם כנראה מכירים אותו מהקמפיינים הלוהטים של ג'יי לו והיידי קלום, אבל עכשיו תוכלו לזהות אותו גם בקניונים המובילים בארץ: ההשקה הרשמית אמנם נדחתה בגלל המלחמה, אבל סניפי מותג ההלבשה התחתונה אינטימיסימי כבר לגמרי כאן

מאת  | ‏ 24 מרץ 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jennifer Lopez‎‏ (@‏‎jlo‎‏)‎‏

לפני קרוב לשנה הכריזה קבוצת אינטר ג'ינס שהיא קיבלה את הזיכיון המקומי של קבוצת קלצדוניה האיטלקית, שהמותג הפופולרי ביותר שלה הוא רשת ההלבשה התחתונה אינטימיסימי.

מאז, חנויות של אינטימיסימי כבר הספיקו להיפתח בישראל, אבל ללא השקה חגיגית ורשמית בגלל המלחמה בעזה. בקרוב זה יקרה, אבל בינתיים יכול מאוד להיות שכבר נתקלתן באחת מהחנויות שנפתחו קצת מתחת לרדאר.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Intimissimi‎‏ (@‏‎intimissimiofficial‎‏)‎‏

מותג ההלבשה התחתונה הפופולרי מתמחה בחזיות, תחתונים ופיג'מות, ומציע גם אגף שלם של תחתונים ופיג׳מות לגברים. ב-2015 נבחרה שלומית מלכה לשמש כפרזנטורית של המותג, ואחריה דיגמנו עבורו כוכבות בינלאומיות כמו דקוטה ג׳ונסון, קיארה פראני ואירינה שייק. בימים אלה הכוכבת שמזוהה ביותר איתו היא ג׳ניפר לופז, שאף השיקה קולקציית קפסולה בשיתוף עם אינטימיסימי לרגל צאת האלבום החדש שלה.

עד שנת 2026 צפויות להיפתח 40 חנויות של קבוצת המותגים ברחבי הארץ הכוללים את: קלצדוניה, טזניס ואינטימיסימי. בינתיים נפתחו כבר ארבע מהן, והחמישית בדרך. חנות הדגל של אינטימיסימי בישראל שוכנת בקניון איילון, וישנן חנויות פתוחות גם בקניון גבעתיים, קניון עיר ימים בנתניה ואייסמול באילת. החנות הבאה צפויה להיפתח ממש בקרוב בפתח תקווה. טווח המחירים נע בין 179.90-349.90 שקלים לחזיות, 39.90-99.90 שקלים לתחתונים, ו-69.90-449.90 לחולצות, פיג'מות ולנז'רי. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Intimissimi‎‏ (@‏‎intimissimiofficial‎‏)‎‏

השאירו תגובה