כמעט במקביל לחשיפה של קייט: מייגן באירוע נוצץ

בסוף השבוע קייט מידלטון הדהימה את העולם כשחשפה שאובחנה בסרטן. באותו היום, מעבר לאוקיינוס, מייגן מרקל נתנה הופעה ציבורית מסוג אחר לגמרי - ולמרות שהאאוטפיט שלבשה עלה הון, לדעת הגולשים היא עשתה טעות אופנתית נוראית

מאת  | ‏ 25 מרץ 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@meghan.markle.official)

סוף השבוע הזה היה כולו בסימן קייט מידלטון. אחרי היעדרות ארוכה מהעין הציבורית, והרבה ספקולציות שנלוו אליה, הנסיכה הדהימה את העולם כשהתיישבה מול המצלמה, חשפה כי אובחנה עם סרטן וסיפרה שהיא עוברת בימים אלה טיפולים כימותרפיים.

כמעט במקביל, מעבר לאוקיינוס, עוד חברה ממשפחת המלוכה נתנה הופעה ציבורית שונה לחלוטין. מייגן מרקל הגיעה יחד עם הנסיך הארי לאירוע בנושא אמנות והיסטוריה אפריקאית שנערך בלוס אנג'לס, שם התמנגלו ואף נשאו נאום משותף.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KEMBRICISTAN (@kembricistan)

בעוד קייט הלכה על מראה קז'ואלי ונינוח שקל להזדהות איתו, מייגן בחרה בבגדי מעצבים שלרובנו אין סיכוי לשים עליהם את הידיים. במרכז המראה שלה כיכבה שכמייה שחורה מבית קרולינה הררה, רקומה בפרחים גדולים, שמחירה כ-22,000 שקלים. את העליונית הייחודית היא שילבה עם מכנסיים מחויטים שחורים, נעלי בובה שחורות שטוחות ואוסף התכשיטים הרגיל (והמאוד מרשים) שלה.

הגולשים היו די תמימי דעים לגבי חלקו העליון של הלוק, אבל לא היו מרוצים בכלל מהמכנסיים שנבחרו להשלמת ההופעה. "הצימוד בין המכנסיים הרחבים והשרוולים הגדולים פשוט לא טוב", כתבה אחת מהן, "נראה כאילו היא טובעת במכנסיים", דאגה אחרת, וגולשת שלישית קבעה: "זה נראה כמו משהו שמישהי הרבה יותר מבוגרת תלבש". חייבים להודות שיש כאן קטע, אבל כנראה ששילוב אכן אחר היה משיג תוצאה הרבה יותר מחמיאה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@meghan.markle.official)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by What Meghan Wore (@whatmeghanwore)

השאירו תגובה

 

  • התלבשה כמו סבתא. מסתבר שזה נכון – כסף לא קונה טעם. בחינם לא הייתי לובשת את הבגדים שלבשה

    מאת: א |‏ 25 במרץ 2024 | 11:33