לא אנושית: ניקול קידמן בהפקה מטורפת

שלושה שערים שונים מוקדשים לכוכבת ניקול קידמן בת ה- 56. בהפקה, קידמן מצולמת עם שיער משוך היטב לאחור ותלבושות שיש להן אלמנט אחד משותף בולט – עוצמה. אין מה לומר, קידמן בשיא שלה

מאת  | ‏ 20 מרץ 2024

ניקול קידמן על שער ELLE (צילום: ELLE Magazine)

ניקול קידמן על שער ELLE (צילום: ELLE Magazine)

הוליווד מעולם לא הייתה מקום ידידותי במיוחד עבור נשים אבל העשורים האחרונים כללו שינוי הדרגתי. הוא עדיין לא הושלם, אבל את התוצאות שלו אפשר לראות, ואחת ההוכחות לכך היא הקריירה של ניקול קידמן, שממשיכה לדהור קדימה בגיל 56.

נדמה שקידמן בכל מקום – היא מככבת בסדרת טלוויזיה כל שני וחמישי, כשאת חלקן היא גם מפיקה, לעתים לצד כוכבות בולטות אחרות כמו ריס ווית׳רספון. בהתאם לקריירה המשגשגת שלה, היא גם מופיעה על אינספור שערי מגזינים, כשהתעוזה האופנתית שלה מייצרת רגעים בלתי נשכחים.

וכן, היא בת 56 עוד שלושה חודשים אפילו 57 (צילום: ELLE Magazine)

וכן, היא בת 56 עוד שלושה חודשים אפילו 57 (צילום: ELLE Magazine)

אחרי שכולם דיברו על סט המיקרו-מיני של מיו מיו שלבשה על שער מגזין וניטי פייר, נוחתת עכשיו הפקה נוספת שבוודאי תמשוך אליה תשומת לב.

בראיון ושער למגזין Elle האמריקאי, קידמן מתמסרת לצמד קריאייטיבי מהשורה הראשונה – הצלם מריו סורנטי והסטייליסט/מנהל קריאייטיבי ניקולה פורמיצ׳טי, שידוע בעיקר בשיתוף הפעולה הצמוד שלו עם ליידי גאגא.

איזה גב (צילום: ELLE Magazine)

איזה גב (צילום: ELLE Magazine)

בהפקה, קידמן מצולמת עם שיער משוך היטב לאחור ותלבושות שיש להן אלמנט אחד משותף בולט – עוצמה. ההפקה כוללת שלושה שערים שונים – על אחד מהם קידמן לובשת בלייזר עם כריות כתפיים דומיננטיות של דולצ׳ה וגבאנה, יחד עם צעיף דק ושקוף למחצה, גרביונים וסנדלים. בשער נוסף היא מופיעה בשמלה לבנה של בלנסיאגה עם צווארון דרמטי שמסתיר חלק מפניה, כשהיא יושבת על בד טפטה כחול, ובשער האחרון היא משלבת את ידיה מאחורי הראש באוברול סטרפלס שחור עם חגורה וכפפות, הכל מבית סן לורן.

בתמונה בולטת מתוך ההפקה קידמן שרועה על גבי מראה בהלבשה תחתונה של דולצ׳ה וגבאנה כולל גרביונים וביריות, וישנה גם שמלה אדומה א-סימטרית של בלנסיאגה ובגד גוף בשילוב מחוך של Fleur du Mal שהיא לובשת כשהיא שוכבת על ספה מכוסה בבד ומתחתיה מעיל פרווה סינטטית של בלנסיאגה. לקינוח, היא יושבת על ערימת כיסאות בשמלה חומה מפוסלת ובעלת כיווצים במראה כמעט מרחף של בית האופנה לואובה.

זה תמונה למסגר  (צילום: ELLE Magazine)

זה תמונה למסגר (צילום: ELLE Magazine)

כמה היא הורסת אלוהים  (צילום: ELLE Magazine)

כמה היא הורסת אלוהים (צילום: ELLE Magazine)

שיעורי הפילאטיס ניכרים (צילום: ELLE Magazine)

שיעורי הפילאטיס ניכרים (צילום: ELLE Magazine)

השרירים גמרו אותנו  (צילום: ELLE Magazine)

השרירים גמרו אותנו (צילום: ELLE Magazine)

השאירו תגובה