מה יהיה איתך? נטע אלחמיסטר מדהימה בביקיני-חוטיני

נסיעת העבודה של מייסדות "בננהוט" למקסיקו ממשיכה לספק מראות אקסטרה-פוטוגניים, ועכשיו זה קורה במסגרת הסיור הווירטואלי שערכה אלחימיסטר לעוקביה בווילה שבה שהו. היא לובשת שם עוד ביקיני מחמיא ומוצלח של המותג, ומעליו שמלה סופר סקסית שגם היא חלק מהקולקציה. הסקרנות בשיאה

מאת  | ‏ 18 מרץ 2024

נטע אלחימיסטר

צילום: אינסטגרם, neta_alchimister

לאחרונה חזרה נטע אלחימיסטר משבועיים של עבודה מאומצת למדי. זה אמנם קרה בווילה פוטוגנית במקסיקו, אבל מי שעקבה מקרוב אחרי הסטוריז שלה יודעת שזה לא בדיוק היה בטן-גב מפנק. כך או כך, העבודה הקשה – שתצא לפועל בשלמותה עם פרסום הקמפיין החדש של בננהוט – כבר משתלמת: מכל מה שראינו עד עכשיו, ברור לגמרי שמדובר בקולקציה היסטרית.

זה היה ניכר כבר בהצצה לשמלות התחרה שתפסו את תשומת לבנו, וזה ניכר עכשיו כשאלחימיסטר חושפת עוד פריט מהקולקציה: שמלת סטרפלס צמודה באורך מקסי מבד רשת צפוף ושקוף, שתהווה בחירה סופר סקסית ללוק חוף-ערב בחופשת הקיץ המושלמת.

נטע אלחימיסטר

צילום: אינסטגרם, neta_alchimister

את השמלה דגמנה מייסדת המותג כשערכה לעוקביה סיור בווילה שבה שהתה בטולום, לצד שותפתה נועה בני, אחותה ספיר וצוות הצילום וההפקה של הקמפיין. מתחת לבד השקוף אי אפשר היה להתעלם מעוד ביקיני מוצלח של המותג האהוב, עם תחתונים בגזרה משולשת מחמיאה מלפנים, וחושפנית-חוצפנית מאחור. "כן, השמלה שעלי היא מהקולקציה החדשה של בננהוט", התגאתה אלחימיסטר כשענתה מראש לשאלה הבוערת. "אתן לא מבינות כמה חומרים יש לנו לחשוף בשבילכן".

נטע אלחימיסטר

צילום: אינסטגרם, neta_alchimister

נטע אלחימיסטר

צילום: אינסטגרם, neta_alchimister

 

 

השאירו תגובה