"סכנה ביולוגית": הזמינה חבילה מ-SHEIN, ומצאה בה מבחנה עם דם אנושי

אנה מארי מטנסי הזמינה חבילה מהאתר הסיני, וכשפתחה אותה נבהלה לגלות בה מבחנה המכילה דם אנושי. בזמן שהטיקטוק שלה על הסיפור צובר מאות אלפי צפיות, המשטרה והמרכז לבקרת מחלות עדיין בודקים את הנושא. בינתיים נראה שהאשמה עלולה ליפול על חברת השילוח

מאת  | ‏ 17 מרץ 2024

צילום: טיקטוק,  anna_200.1

"כל כך מוזר" (צילום: טיקטוק, anna_200.1)

זה כבר ז'אנר אינטרנטי מוכר ואהוב: סיפורי אימה על הפתעות ביזאריות שהגיעו בחבילות מאתרים כמו אסוס ו-SHEIN. בחודש יולי האחרון, הייתה זו לקוחה ישראלית שפגשה חרק ירוק ענקי בחבילה שהזמינה מהאתר הסיני – ועכשיו סוף סוף קמה לו מתחרה ראויה על תואר ה"בונוס הכי מחריד": מבחנה עם דם אנושי, ומחט.

"כרגע קיבלתי חבילה מ-SHEIN, שהכילה מבחנה עם דם אנושי מחברה של בדיקות", מספרת אנה מארי, אישה מטנסי בארה"ב, שהטיקטוק שלה בנושא הפך ויראלי כצפוי – בתקווה רק במובן הוירטואלי. "בחבילה היו כמה שמלות שהזמנתי, ובתחתית שלה הייתה פחית שימורים של שעועית, והמבחנה. זה בלי שם, שם רופא או תאריך. הגברת מחברת הבדיקות אמרה שהם מנסים לאתר את בעלי הדם. היא אמרה שהם לעולם לא שולחים לבתי מגורים, רק בין רופאים, ובכל מקרה זה חייב להיות בקירור. כל כך מוזר". 

@anna_200.1 Just ordered dresses from SHEIN and the package came with an unidentified human blood sample #foryoupage #fyp #shein #sheinhorrorstories #cdc #biohazard original sound – Anna Marie

אנה המשיכה וסיפרה במבט מודאג כי יצרה קשר עם ה-CDC, המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, ושם החלו לבדוק את מה שעלול להוות "סכנה ביולוגית". בינתיים, המבחנה נאספה על ידי המשטרה המקומית. 

היא כמובן מיהרה ליצור קשר עם שיאין, ורק לאחר שהחלה להגיב ולספר את הסיפור בעמוד האינסטגרם הרשמי שלהם – חזרו והשיבו לה כי "החקירה מעלה שכאשר החבילה שלך עברה את בקרת האיכות שלנו ועזבה את המפעלים, היא הכילה רק את הפריטים שהוזמנו". ואכן, בסרטון נוסף שהעלתה, מעבירה הלקוחה המודאגת את החשד לחברת השילוח: "הבחור מפדקס אמר שזה קורה לפעמים, שחבילות נפתחות במהלך השינוע, ואז השליח מחזיר דברים פנימה ולפעמים טועה. הוא בגדול הכיר בכך שזו כנראה פשלה של פדקס". 

שיאין

"הבחור מפדקס אמר שזה קורה לפעמים" (צילום: טיקטוק, anna_200.1)

כך או כך, לעצה המסכמת שלה כדאי להקשיב: "אם אתם מקבלים חבילה משיאין – במיוחד אם זה במשלוח אקספרס של פדקס, זרקו הכל על השולחן, תסתכלו לפני שאתם נוגעים במשהו ואז תחטאו את הידיים. תהיו סופר זהירים".

שיאין

המשטרה והמרכז למניעת מחלות בודקים את הנושא (צילום: טיקטוק, anna_200.1)

 

 

@anna_200.1 It seems like @FedEx has some explaining to do #foryoupage #blowthisupforme original sound – Anna Marie

השאירו תגובה